{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.072 visninger | Oprettet:

updatering på "operation - hjælp nervøs mor" {{forumTopicSubject}}

http://www.babygalleri.dk/for_messageDetail.aspx?Msg_ID=63490

Jeg har hertil morgen snakket med operationsgangen omkring dette med at have tvillinger og ikk være væk fra dem et døgn... og de kan godt se det ikk er en god løsning at være væk fra dem så længe da vi stadig har problemer fra sidste omgang smiley
så de synes jeg skal indlægges med hele familien det ene døgn - hvis jeg får lagt dræn osv - fordi som jeg siger hvis ikk der er mulighed for det skal jeg hjem samme dag inden kl 20 !! og det kan de ikk love mig - men har sagt det vil jeg kræve og så komme tilbage fredag og undersøges om alt er oki...

nu har jeg lige snakket med ssengeafsnittet og de vil undersøge om det er muligt fordi det er en hel stue de skal booke til os smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  updatering på "operation - hjælp nervøs mor"
  • #2   5. dec 2011 Ja jeg har sagt at hvis de ikk kan få det til at gå op - så er jeg udskrevet senest kl 19 fordi jeg skal hjem og ligge prinsesserne i seng smiley men de kunne godt se problemet og var meget forstående - nu skal oversygeplejersken bare lige kigge på tingene og ringer derefter tilbage..

    fordi jeg kan ikk være væk fra dem 1 døgn - kan bare se hvordan de reagerede på at jeg var væk 6timer igår smiley


  • #3   5. dec 2011 nu plejer jeg at hoppe afsted og hjem efter en operation som går planlagt - fordi hader at ligge på sygehuset !!! vil heller hjem og sove !!

    så normalt hvis alt er gået super duper så er jeg hjemme nogle timer efter *G*

    så hvis jeg ikk får lagt dræn har jeg sagt til mig selv at jeg skal hjem fordi det er den bedste løsning - tøserne kommer først derind om eftermiddagen når jeg er vågnet fra narkosen osv - og hvis de så skal være indlagt så er jeg vågnen og kan være derfor dem istedet at de skal tilbringe hele dagen på sygehuset.


  • #5   5. dec 2011 ja men jeg kommer mig bedre når jeg er hjemme - da jeg ikk har det godt med at være indlagt - så har jeg altid haft det... jeg skal bare hjem og være i rolige og genkendelige omgivelser og vide at alt er som det skal være..

    har før bare spillet rask og så kommet hjem med lede smerter - nogle dage efter havde jeg det fint fordi jeg var hjemme *G*


  • #8   5. dec 2011 ja 1 dag kan sku gøre meget - vi har problemer fra sidst jeg var indlagt og de skal bare ikk blive værre fordi så bliver det slemt med pigerne og fremmede mennesker og jeg kan ikk gå nogensteder !!!

    så jo jeg skal bare ud og hjem hurtigst muligt hvis der ikk er plads til mig...

    jeg kommer mig jo heller ikk ved at vide mine tvillinger er ulykkelige !!


  • #11   5. dec 2011 ja de kender da deres far osv - men det er sådan med spædbørn at de har ikk godt at være fra deres mor som er den de ser 24/7 og er deres base. hvis hun forsvinder kan det give bagslag og det har det gjort en gang og vi arbejder stadig med at de skal stole på at mor kommer igen.. men det gør hun jo ikk hvis hun bliver væk fra dem 1døgn !!

  • #16   5. dec 2011 øhhh der er da ikk noget galt herhjemme fordi deres mor vil de altid have et andet bånd til i denne alder end deres far som går på arbejdet osv !! så der er sku ikk noget galt i vores bånd til vores tøser !!!

    så nej nu er det sådan set fagpersonale som har sagt at det er en skidt idé at mor er væk fra dem - der er en grund til at skilsmisse børn heller ikk må overnatte væk fra deres mor i sådan en alder !! og jo spædbørn er de stadig siger fagpersonale stadig !!!

    så jeg har ikk bare selv sagt det er en skidt ting bla bla bla - nej det er SP - lægen og børnelægen !!!

    og jo deres far kan da os passe dem og de er da glade for deres mor - men hun kommer normat os igen efter nogle timer - men hvis man er væk et døgn kan børn føle svigt og tro deres mor er væk for ever !!!

    så nej ser ingen grund til at blive beskyldt for at der er noget galt hvis mor og far ikk har samme bånd til ens børn !!


  • #18   5. dec 2011 Er enig med Tania her

  • #19   5. dec 2011 nu bliver jeg ikk gal eller råber af dig fordi så ville der stå noget helt andet og med meget meget store bogstaver


    men nu er det sådan at deres far var hos dem sidste gang og selvom han var der og de har et STÆRT bånd til ham og de elsker ham og han har dem da os allene smiley
    men så mangler deres mor og den tryghed hun giver børnene !! det er hvad folk har sagt.. børn på denne alder forstår ikk " mor kommer imorgen hun er ikk skredet." børn tror at folk er væk hvis de ikk ser dem i løbet af dagen !!!

    så derfor kan jeg ikk se det er forkert at en mor betyder mere for børn på dette tidspunkt end deres far selvom deres far har et stærkt bånd.. og ja de kan godt "passes" af deres far - men ikk 1 døgn eller mere.....

    og synes da ikk det er rart at du siger at der er noget galt hvis han ikk kan tage dem uden der bliver problemer osv. tror du ikk jeg ville være lykkelig hvis det var han kunne og tøserne bare tænkte " ja far er der nu og mor kommer imorgen"

    Så som lægerne siger på sygehuset er det ikk fordi der er de store problemer med smerter osv - det er bare til OBS man ligger til dagen efter. så man kan faktisk godt komme hjem på selve dagen hvis alt køre smiley


  • #20   5. dec 2011 Nu er jeg selv opereret en del på de sidste 6 mdr og indtil videre har der ikk været problemer med at have en mor hjemme med smerter.

  • #21   5. dec 2011 altså jeg ved ikk hvordan jeg skal forklare det ellers - vi er begge 2 lige gode for børnene - men der sker noget når mor forsvinder det er deres base fordi man går hjemme med dem - giver dem mad osv. det er hvad fagfolk har sagt ikk noget jeg selv har fundet på og sjovt nok kan vi se efter sidste omgang indlæggelse at det gav problemer og vi arebjder stadig med at de ikk er så utrygge ved andre mennesker og nye steder osv...

  • #23   5. dec 2011 Her har far også stået med børnene, og det har aldrig været et problem

  • #27   5. dec 2011 Jeg siger heller ikk at far ikk kan tage over og være hos dem om natten det ville nok os gå - hvis de var noget ældre og kunne forstå "mor kommer hjem imorgen" men det gør de ikk og oppe i deres hoveder siger de " mor er forsvundet" sådan har folk sagt og nej jeg gør hvad jeg synes og ik hvad bøgerne siger. sådan har jeg aldrig været. gider ikk gå efter hvad bøgerne siger da man mange gange finder andre måder at gøre tingene på.

    Men nu er det sådan at vi har prøvet at være fra hinanden og der gik den gal !! så hvorfor er det man skal gøre det igen og stå med problemet 1 gang til ????

    vores piger har hele tiden været noget sensitive og det skal de os have lov til at være - vi har prøvet at lade andre holde osv - men da det ikk er hva tøserne havde brug for skal de heller ikk kastes rundt..

    ja de er ældre - men for at være ærlig tør jeg ikk udsætte dem for det alligevel da jeg ved hvordan de reagere sidst !! smiley

    vi er ved at være så langt at de kan klare nye steder - nye mennesker osv igen så hva vis det hele falder sammen pga 1døgn - og det kan godt være i har det let ved at sige fint far klare det hele ! men det har jeg ikk og manden er heller ikk glad for det da vi ved hvordan tøserne reagerede sidst !!

    de er ikk børn der kun kan bruge deres mor og ingen andre - hel ærlig lyder som om i kun kan gøre mig til en person som kun vil have de skal have deres mor og ingen andre. meget undskyld med er en smule sårbar på dette punkt og ja det lyder virkelig som om at i siger min mand ikk har et godt bånd til børnene - at han ikk kan klare dem natten over og de kun bliver holdt ind til deres mor og ingen andre må komme i nærheden af dem !!

    børn er anderledes og nogen har brug for mere tryghed end andre til at starte med og der er sket en del i vores liv siden tøserne er kommet til verden så der har ikk rigtigt været ro på..

    Jeg pakker ikk mine tøser ind i vat og holder dem fra andre - jeg kigger på hvad de synes og kan holde til og derefter bliver der taget hensyn til dem og ikk andre.
    synes det er utroligt at man bliver beskyldt for at pakke ens børn ind og gøre dem til sky børn bare fordi man kigger på dem og ser hvad de kan og ikk kan...

    wombat: ja det skal ordnes desværre fordi kan ikk få luft sådan helt korrakt smiley så ja kan ikk løbe fra denne operation selvom jeg gerne ville *G* eller bare vente til de var noget ældre !!

    men altså nu må vi se hvad de siger - og igen vil heller hjem og sove end derinde - kan ikk lide sygehuse os derfor jeg altid er taget hjem om eftermiddagen eller om aften efter en operation smiley



  • #29   5. dec 2011 ja ved godt jeg udsætter mig for det - men jeg har aldrig ikk engang inden jeg fik børn til at tænke på mig selv osv smiley fordi hvis jeg skulle det så havde jeg heller ikk haft hest - gået til fodbold osv med den skulder jeg render rundt med smiley

    Men altså nu er det os hvis jeg ligger med mega kampsmerter så tager jeg nok heller ikk hjem - men hvis jeg har det fint og alt er som det skal være og jeg har ondt som jeg kan klare hjemme vil jeg hjem fordi så stresser jeg mere af at være på sygehuset og ved med mig selv at jeg får det bedre hjemme...

    Den med børnene ja man kan pakke dem for meget ind osv - men jeg prøver på ikk at gøre det til at starte med var det sådan børn skal kunne klare at holdes af andre - men nej det er ikk meningen at børn skal kastes rundt osv. så den lærte vi på den hårde måde.. og ja de er ældre og har os tænkt min mor skal med mig og ungerne plus far bliver hjemme - men igen ja jeg ved det ikk...

    ved heller ikk om en medindlæggelse er den bedste fordi nyt sted osv.

    takker.


  • #30   5. dec 2011 Men nej hold op hvor kan folk svine mig og manden til fordi vi gør sådan og sådan da vi ved tøserne ikk helt kan klare så meget. det er vildt fordi sådan var deres barn ikk osv siger de..



  • #32   5. dec 2011 Tania nej nej nej slet slet slet ikk smiley bare rolig så havde jeg svaret dig anderledes *G*

    Men nej folk har virklige svinet os til fordi vi gør tingene på vores måde fordi de har gjort andre ting og på deres måde...

    men mange forstå ikk at tvillinger nogle gange er lidt mere sensitive osv... men altså nu har vi fjernet de folk som har gjort det - at de desværre var familiemedlemmer nogle af dem er jo det..

    jeg har lige snakket med lægen og sygeplejersken. de håber at de kan lave en ene stue til os - men der kan ske meget men de tror det godt kan lade sig gøre. men de mener nok jeg kan tage hjem om aften smiley


  • #33   5. dec 2011 nej det er forskelligt - mest manden hvis han kommer sent hjem fordi jeg synes han skal have lidt samvær med tøserne - så holder mig lidt tilbage ang pusle og putning smiley

  • #35   5. dec 2011 Ja det gør jeg os - men nu har jeg faktisk bestemt at vi lader manden blive hjemme hele dagen hos pigerne og hvis jeg ikk kan komme hjem så tager vi en beslutning der om vi skal indlægges alle sammen eller det bare går skide godt og han bare bliver hjemme og henter mig sammen med tøserne om fredagen ! må prøve at se hvordan tingene hænger sammen smiley

Kommentér på:
updatering på "operation - hjælp nervøs mor"

Annonce