{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
725 visninger | Oprettet:

Er jeg forkert på den? {{forumTopicSubject}}

Mig og min eks ( far til barnet ) var i amtet den 8/2 - samværet sq starte den 13/2 - & køre så ledes af han kom hver anden søndag & hver onsdag.
Han har brændt os af 3gange nu & det synes jeg altså ikke er holdbart. Jeg har derfor skrevet et brev til amtet af jeg vil stoppe samværet indtil nyt møde kan komme på tale.
Min eks skriver så idag han har snakket med amtet & jeg bare ikke kan stoppe samværet - hvilket jeg mener jeg kan da han bliver væk 3 gange i træk, han har aldrig set sin søn & han er næsten 10mdr.
han finder altid en undskyldning for ikke af komme??

Er jeg forkert på den med af stoppe samværet da ingen af os får noget ud af en irriteret mor ? - jeg bliver ked af det på min søns vejne da han selvf skal se sin far men når han så svigter ham 3 gange i træk?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er jeg forkert på den?
  • #2   24. feb 2011 Rikke : hehe Jeg har et barn med en anden end min kæreste smiley
    så helt forkert på den er du ikke, forvirrende kan det være ja smiley

    Problemet er Linda jeg gider ikke han synes det sjovt en gang af komme også blive væk resten! det er sq enten eller efter min mening..
    Man er ikke kun forældre når man lige føler for det! man er to til af lave børn så man jo ligesom bundet når det ham selv der søger samvær??
    Jeg skal bare ikke have et barn der bliver svigtet, det står jeg ikke model til.


  • #3   24. feb 2011 Jeg sendte et brev igår - og forklarede alt lige fra bunden & skrev om hvornår der sq være samvær, hvornår der var aflyst samt hvorfor & hvordan smiley


  • #4   24. feb 2011 du må ikke bare stoppe det, hvis man skal det er det med statsforvaltningens ord og papir da han kan gå til en fodge ret med sit dokument på samværd og derefter få svangs samværd hvis han ønsker.

Kommentér på:
Er jeg forkert på den?

Annonce