{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.310 visninger | Oprettet:

er jeg helt forkert på den {{forumTopicSubject}}

det kommer nok til at blive lidt langt da jeg ikke ved hvor jeg skal starte så jeg starter helt fra begyndelsen.

mig og faren til ingelina er gået fra hinanden, han har så fundet sig en ny kæreste, det er også helt fint med mig, men lige siden han har fundet hende har jeg ikke kunne snakke med faren til ingelina fordi hun er så jaloux vi har før kunne snakke sammen via besked over facebook, men i dag har jeg så fået en besked fra faren hvor der stod at hvis jeg ville i kontakt men ham ang vores datter måtte jeg skrive til kæresten også har han blokeret mig, jeg har så skrevet til kæresten at jeg er ikke forbligtet til at skrive til hende med hensyn til ingelina men jeg er forbligtet til at snakke med faren til ingelina også har jeg blokeret hende..

er jeg helt forkert på den??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er jeg helt forkert på den
  • #2   28. okt 2010 Det ville jeg bestemt ikke sige du er. Havde gjordt det samme hvis jeg var i din situation.

    Han burde da være mandfolk nok til at sige til ham kæreste at i ligesom bliver nødt til at have kontakt og snakke sammen ang jeres datter.


  • #3   28. okt 2010 Nej det er du bestemt ikke.
    Ih hvor skulle hendes far skamme sig!
    Kan du ikke foreslå dem at i sætter jer ned en dag, enten hos dig eller dem eller et andet sted og i så får snakket ud om hvordan i skal få det til at fungere i fremtiden?
    Det lader til at du og hendes far sagtens kunne samarbejde før, men at det er kæresten der laver ravage?


  • #5   28. okt 2010 mange tak alle sammen,

    jeg mener nemlig heller ikke at jeg er forbligtet til at snakke med hende om ingelina.. det er jo ikke hendes barn


  • #6   28. okt 2010 mia ja det er hende der laver rav i den..


    heidi, jeg kan jo ikke komme i kontakt med ham med mindre jeg fjerner blokeringen på hans kæreste også skriver til hende men det har jeg ikke lige frem meget lyst til.. hvis du forsåt søde


  • #7   28. okt 2010 mia

    og det med at vi sætter os ned alle sammen med få jeg dem aldrig med til.. desværre


  • #8   28. okt 2010 miss K

    ja hun har vidst at der fulgte en mor med til det barn for hun var min veninde... og hun er på aller med mig...


  • #11   28. okt 2010 nej det har jeg heller ikke for hun sagde til rasmus at han skulle aflever den iphone tilbage til mig som jeg haved givet ham samt telefonnr som hørte til iphonen også har hun købt en ny telefon og nr til ham og det har jeg ikke fået--

  • #13   28. okt 2010 henne

    nej der er ikke andet at gøre end at vente men ingelina skal snart til at skifte børnehave og det bliver jeg jo nød til at fortælle ham så han jo lige som ved hvilken børnehave han skal aflever hende i..


  • #16   28. okt 2010 ja men sådan ser de desværre ikke på det...

    har prøvet at forklar dem det....


  • #18   28. okt 2010 henne

    det er selvfølig rigtig nok jeg har jo ingen mulighed for at fortælle ham det


  • #20   28. okt 2010 hvis han vil se hans datter, må han jo kontakte dig. Og når han har hende, skal du da kunne komme i kontakt med ham direkte. Hans kæreste er vist bare en rigtig k******, men jeg vil da tro, han har pligt til at udlevere hans telefon nr. til dig ???

    Synes bestemt du har reageret på den helt rigtige måde! Hans kæreste skal slet ikke blandes ind i det... Jeg var blevet pisse sur!


  • #21   28. okt 2010 Altså, hvis faderen vil have kontakt til hans datter, hvilket han jo nok gerne vil må han jo tage kontakt til dig når du ikke har hans nr. Det er absolut ikke rimeligt at al kommunikation skal gå gennem hans nye kæreste, er jo ikke hende du har fået bar med...

  • #22   28. okt 2010 Evt spørg i amtet hvordan du skal forholde dig...

  • #23   28. okt 2010 ej sikke en vatnisse !!

    hun må dælme have dårlig selvværd, når hun opfører sig sådan det pigebarn!

    jeg havde nok gjort det samme som dig. Så må han jo kontakte dig hvis han vil noget, og ellers må han jo selv finde ud af det, når han som før skrevet står i den forkerte børnehave... kan være han kan tænke lidt så..
    sikke en torsk at lade hende bestemme det.


  • #24   28. okt 2010 nu vil jeg ikke sige for meget da jeg utrolig gode venner med din datters fars nye kæreste og dig, men tror atså hans profil er slettede, men self skal kontakten ikke gå gennem hende, hun plejer slet ikke at være sådan smiley håber i får løst det


  • #25   28. okt 2010 nu vil jeg ikke sige for meget da jeg utrolig gode venner med din datters fars nye kæreste og dig, men tror atså hans profil er slettede, men self skal kontakten ikke gå gennem hende, hun plejer slet ikke at være sådan smiley håber i får løst det


  • #26   28. okt 2010 lder godt nok som om at hun vil bestemme og han bare siger ja og amen...hvad hvis der sker noget med din datter og de ikke kan få fat i dig( selvom det nok er sjældent) så er der heller ingen far at få fat i...synes det er egoistisk fordi hun ikke kan acceptere at hendes kæreste har barn med en x...du kan ikke komme i kontakt med ham og i kan ikke aftale hvornår han skal ha hende og hente og bringe....skal hun så også være med der? synes godt nok det er barnligt

  • #27   28. okt 2010 Nej det er ikke dig der er forkert på den.. faren lyder utrolig barnlig..

    Den nye kæreste kan slet ikek bestemme over jeres fællesopdragelse af jeres barn


  • #29   28. okt 2010 misha

    ja jeg ved godt du er gode venner med helle og det var jeg også inden hun begyndte at være sammen med rasmus, men det har jo så bare vist hvilken veninde hun er.. og jeg håber du forstå når jeg siger at jeg bruger denne her siden som en støtte da jeg ikke har andre at snakke med, så jeg håber da ikke at du siger noget videre hvis du forstår..


  • #30   28. okt 2010 altså vi har den aftale at vi har hende en uge af gange fra fredag til fredag og afleveringen forgå i børnehaven så der er ikke så meget der i at han ikke vil have noget med ingelina at gøre for det vil han gerne.. men det er bare det med at jeg kan ikke komme i kontakt med ham uden at det skal forgår gennem hende, så som nu ingelina skal til at skifte børnehave fordi vi skal flytte jeg skal så skrive til hende om hvor hun skal gå i børnehave henne. det sys jeg bare ikke kan være rigtig..

  • #31   28. okt 2010 self siger jeg ikke noget :).. Kender skam også hendes dårlige sider det jo min x svigerinde smiley .. Men ville ALDRIG fortælle videre hvad du skriver herinde

  • #32   28. okt 2010 Ingelina`s Mor . - Hun skal ikjke blande sig i hvor barnet skal i børnehave henne.. Det kommer på ingen måde hendes ved, det er jo ikke hendes barn

Kommentér på:
er jeg helt forkert på den

Annonce