{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.436 visninger | Oprettet:

min mor skal have barn igen.. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg ved egentlig ikke helt hvad jeg vil med det her, jeg trænger måske bare til at få lidt luft..

Min mor meddelte os i juni sidste år at hun ville skilles fra min far..
egentlig havde jeg ikke noget imod deres brud da de, de sidste år har skændtes meget og ligesom er vokset fra hinanden..

Min far var meget nede over at de skulle skilles da han trods deres skænderier stadigvæk elskede min mor og vel et eller andet sted stadigvæk gør..
Det har taget hårdt på ham og det tog lang tid før jeg fik min "gamle far" tilbage..
heldigvis har han nu en rigtig sød kæreste som vi alle syntes rigtig godt om :o)

Min mor er et meget egoistisk menneske som kun tænker på sig selv og som hurtigst muligt fandt et andet sted at bo og overlod oprydning og overgivning af huset til min far..
De eneste tidspunkter hun kontakter os er når hun skal bruge en barnepige eller hun skal bruge min mand til at flytte et eller andet tungt for hende..
hun bor kun 5 huse herfra..
hun har skubbet 3 af sine børn fra sig med sine løgne og hendes "lånen" penge..
hun har kun været her og se vores lille pige 3 gange siden hun blev født i marts..
Og da mine forældre gik fra hinanden spurgte min far hende om hun havde tænkt sig at hun skulle have flere børn med nogen anden? (hun havde ny kæreste 14 dage efter hun var rykket ud af huset..)
Og der sagde hun til ham at hun aldrig skulle have børn med andre end ham.. de har 5 børn sammen og hun skullle ikke have flere..
og hvad sker der så?? 4 måneder senere kommer hun og meddeler at hun skal have barn med sin nye kæreste..

jeg ved slet ikke hvordan jeg skal have det med det..
jeg er slev 23 lige her om lidt og mor til 2 skønne børn, så jeg syntes måske ikke det er det fedeste at skulle være storesøster igen..
Og da slet ikke på den her måde..
jeg har kun mødt hendes kæreste en eneste gang og det kom som et chok at hun var gravid efter hvad hun havde sagt for bare 4 mdr siden..

åh ja.. jeg syntes det hele er noget rod..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min mor skal have barn igen..
  • #1   4. aug 2010 tusind tak for knuser smiley det er bare noget rod det hele syntes jeg..

  • #3   4. aug 2010 Hej.. kan godt forstå hvordan du føler dig... det må ikke være rart. specielt hvid du siger at hun har skubbet 3 af sine børn fra sig så synes man da ikke hun burde få flere... men er nu og imod at fjerne små børn... Vill ikke komme med nogle kloge ord så lader det ligge her og så får du nogle krammer fra mig..knus

  • #4   4. aug 2010 Pernille : nej jeg har det også rigtig svært med det og egentlig har jeg slet ikke lyst til at hun skal være en del af vores liv..
    Det er bare så svært syntes jeg..
    der er bare sket så meget på kort tid og det er sku lidt svært at forholde sig til..


  • #5   4. aug 2010 Rosetta : takker smiley

  • #7   5. aug 2010 Marlene : min mor bliver også 42 kort efter hun har fået sit barn.. hun har 5 børn - den yngste er 7 år..

    Pernille : sådan er det jo også her, vi snakker næsten ikke sammen mere fordi hun hele tiden vælger hendes nye liv frem for os..
    Det er ret svært at være vidne til som datter, men det ender jo nok med at vi dropper al kontakt..
    jeg har forsøgt at snakke med hende pm det flere gange men hun kan ikke se noget problem, så det er jo ikkke nemt..


  • #8   5. aug 2010 ja det er godt nok mange ting der sker på kort tid du skal nok lige ænne dig til det hele men lad det endelig ikke gå ud over den kommende lillesøster/bror, han/hun har ikke selv bedt om at komme til verden og har også brug for sine søskende.

  • #9   5. aug 2010 det er simpelthen så mærkværdigt at se at når I unge får "upsere" så forventer i fuld støtte fra jeres forældre men når de selv kommer i den situaion så er det noget frygteligt noget.

    her nogen citater fra det modsatte nemlig når piger får børn unge:

    "en RIGTIG familie bakker op om deres børns valg og jo de kan ytre deres mening, men hvis man vælger anderledes bakker man op om det.. ellers er det sgu ikke familie.. "

    "Følg dit hjerte det er det vigtigeste :)"

    jeg har set mange tråde med forargelse over at forældre ikke står 100% bag deres børn når de får børn men vi "gamle" kan åbenbart ikke forvente det samme retur.

    ja det er noget rod - med skilsmisse, de deraf følende personlige kriser og besvær med at finde sig til rette i sit nye liv også selvom hun selv har valgt at blive skilt -gamle krager som din mor og jeg bliver også forvirrede , og hun skal måske ud og finde ny omgangskreds ( det lyder jo ikke til hun er for populær)

    ja undskyld min sure morgen-bøvs - men hvor er jeg glad over at mine store børn blev usansynligt glade da fandt ud af at deres gamle mor på 40 ventede barn ( godtnok samme man smiley





  • #10   5. aug 2010 Det var da lidt generaliserende Bonnie, jeg forventede absolut ikke min mors opbakning, da jeg godt vidste på forhånd at jeg ikke ville få den...

    Hvis min mor fortalte at hun var gravid (hun er 38 år og har ny mand ) ville jeg kun blive glad, jeg ville da elske at få flere søskende også selvom de ville være yngre end mine egne børn.... det samme hvis det var min far (han er også 38 år og har kun mig ), bare de er lykkelige så er det da det vigtigste.... smiley


  • #11   5. aug 2010 pernille u puha din historie lyder godt nok præcis som min, selvom det så ikke kun var mig der droppede kontakten....ser dog slet ikke til nogle fra den side af familien.....
    Jeanette ja det er hårdt men også nødt til at gøre op med dig selv hva du vil finde dig i og sige fra


  • #12   5. aug 2010 Jeg må indrømme at jeg er glad for det ikke er min mor der skal have en mere...
    Jeg synes lige som at når man begynder at få børnebørn, så skal man nok til at overveje ens alder og helbred for den sags skyld, om det kan klare endnu en graviditet...

    Skulle det ske at min mor kom og fortalte at hun var gravid igen, hvilke ikke kommer til at ske, så ville jeg da bakke hende op, og støtte hende i det valg... men min mor og far har haft Noah overnattende nogen gange, hvor han har været umulig om natten, og de har så konstateret at det er de altså lige gamle nok til....
    Min mor er så 47, bliver 48, og min far bliver 47 på mandag...

    Jeg ville ha det lige mærkeligt med at have en søskende der er yngre end mine 2 børn...


  • tina w
    tina w Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 155
    #13   5. aug 2010 Ja, det er skide underligt når ens forældre går fra hinanden og får bærn med andre. Jeg har selv prøvet det. Godt nok var jeg noget yngre, 12 år, da den første kom, men alligevel.

    Jeg kan godt forstå dine følelser, men personligt synes jeg mere det er din mors alder der er noget galt med i forhold til et barn mere. Men det er jo så bare min personlige holdning til det.

    Jeg har selv ingen kontakt med min far. Jeg forsøgte da jeg blev gravid i maj måned, for barnets skyld. Men forløbet efter, og i perioden her hvor jeg har aborteret har der ingen interesse været. Så når jeg bliver gravid næste gang, så prøver jeg ikke igen.

    Nogle gange er ens forældre bare ikke bekymringerne og problemerne værd.

    Man vælger ikke selv sin familie, desværre


  • #15   5. aug 2010 Hej Bonnie : det er helt iorden at du giver udtryk for din mening :o)
    Det har nu heller ikke det helt store med hendes alder at gøre, hun er jo ikke ældgammel eller noget..
    Det er bare mere den måde hun har gjort det på jeg ikke helt kan forstå.. jeg tror jeg ville have det helt anderledes hvis mine forældre stadigvæk var sammen og hun så kom og sagde at hun var gravid..
    men ja der ligger mange ting bag den måde vi har det på sammen lige nu så det kan nok godt være lidt svært at forstå for andre..



  • #16   5. aug 2010 Bonnie : glemte lige at nævne at det jo ikke er en upser.. hun havde planlagt den..

Kommentér på:
min mor skal have barn igen..

Annonce