{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
769 visninger | Oprettet:

MIN MOR!!! {{forumTopicSubject}}

BLIVER RASK!!!!

Hejsa tøser..
Som mange af jer ved har jeg haft det rigtig svært i denne tid, min mor ligger jo på sygehuset og de vidste ikke om hun kunne heldbredes...
Jeg har desværre den sidste tid slet ikke kunne være positiv, har slet ikke kunne tænke andet end jeg skulle undvære mor, og det vil jeg simpelthen ikke kunne klare.
De har nu fundet ud af at de skal ligge dræn ned i tolvfinger tarmen og galdeblæren fordi de skal lave passage i tarmene fordi de er stoppet, så hun kan slet ikke spise eller drikke... så lige nu har hun en rør ned igennem næsen og ned i mavesækken, som så suger alt op igen uden hun selv skal kaste op!!
Så drænene skal laves på mandag, også skulle hun kunne spise og drikke igen, også den 20 marts skal hun have den store operation!!!!
Men hvis i vidste hvor stor lettelse jeg har lige nu, jeg har grædt så meget hele tiden pga. glæde.. Jeg har haft det så svært nu da jeg mistede vores drømme barn, det var så svært, og har været så bange for at mor aldrig ville se vores første barn....
Så nu håber jeg at jeg bliver hurtig gravid så vi kan fortælle endnu en god nyhed og hun kan kæmpe endnu hurtigere om at blive frisk!!!!

Måtte bare fortælle det herinde!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MIN MOR!!!
Kommentér på:
MIN MOR!!!

Annonce