{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
985 visninger | Oprettet:

Hjælp, hvordan fik i jeres børn til {{forumTopicSubject}}

Hjælp, hvordan fik i jeres børn til at sove igennem om natte ??

Min datter bliver 1år her den 24, og hun sover ikke i gennem endnu, hun vågner ca 2 gange om natten og vil ha flaske, og ca 1-2 gange hver nat bare for at skal ha sutten..

Hun kommer i seng kl 19, vågner så de der 3-4 gange om natten og så er hun oppe igen kl 7.

Hvad gør jeg forkert? Hvad kan jeg gøre?

Sys sq det er vårdt at være oppe så mange gange om natten og jeg skal starte op igen her 2 august, og der kunne jeg jo godt tænke mig hvis vi kunne få lov til at sove hele natten.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp, hvordan fik i jeres børn til
  • #1   18. jul 2010 Jeg har ikke rigtig gjort noget for at Oliver skulle sove igennem, det kom helt af sig selv.. Men har hørt om mange der har haft succes med at give dem en tår vand istedet for sutteflasken om natten.. det er en vane for dem at skulle have noget af spise om natten..

  • #2   18. jul 2010 Ja som R ' R siger så en tår vand i steden for. Lige så snart din datter opdager at hun ikk får mad om natten jamen så kommer det af sig selv så gider hun ikk vågne om natten mere. men være tålmodige det kan tage tid at vænde hende af med det. og det resultere måske ogi nogen lange nætter.

  • #3   18. jul 2010 ja vores søn sov også bare pludselig igennem om natten fra han var ca 9 mdr.
    Fra han var ca et år beg. han at vågne en eller to gange men også bare for at få en tår vand og så sove videre. Spec nu her hvor der er så varmt.
    De har jo ikke længere brug for flaske om natten når de er så gamle.men hyggeligt er det jo :o)
    Det gælder nok bare om som de andre skriver at være tålmodig og vænne hende til at hun kun får en tår vand og evt sut, så blir hun nok træt af den "kedelige service" om natten :o) Og bare blive ved selvom det ikke lige virker som om hun opgiver, til sidst gider hun ikke mere og vænner sig til den nye natte-service.


  • #6   18. jul 2010 Nu har jeg ikke lige læst det hele igennem, men min datter begyndte at sove igennem da det var vand i flasken istedet eller i kop, og måske putte en time senere ??

  • #7   18. jul 2010 Melissa har en vandflaske med i seng da hun har et ekstremt væske behov vi skal dog stadig ind og give hende sutten trods vi har prøvet at ligge 10 sutter i sengen men hun kan ikke lige finde dem hun er 21mdr så glæder mig til hun fast sover igennem hun har gjort det nu 5 gange i denne uge det dejligt..

  • #8   18. jul 2010 giv hende mad noget tid inden hun skal seng, så hun er godt mæt...
    la være med at giv hende flaske om natten, det gør bare at hun tisser og bliver våd... derfor vågner de..

    vi havde samme problem og ændrede det og siden har hun sover igennem...


  • #9   18. jul 2010 Ang det med vælling, min datter kan ikke tåle mælk, så det er ikke så nemt at gi hende vælling. Men hun kunne godt bruge de extra kg :o)


    Vi spiser kl 18 ca og hun kommer i seng kl 19, så hun burde jo være godt mær..
    Kan ikke trække den længer om aftenen, kl 19 der er hun bare træt, og det er næsten uanset hvordan hun har sovet i løbet a dagen.

    men må prøve med vand om natten..


  • #10   18. jul 2010 jeg havde os problemer med at jason ikke ville sove igennem så vi snakkede med sp om det, og hun sagde vi skulle give ham vand i hans sutteflaske istedet, for han havde det med at vågne en 5-6 gange i løbet af en nat.... ZzZz... så det prøvede vi og de første to nætter havde vi et være bøvl med ham fordi han blev så gal over det ikke var mme.. men derefter har han sovet igennem.... smiley

    så som alle andre os siger:vand istedet for... smiley så kommer det...


Kommentér på:
Hjælp, hvordan fik i jeres børn til

Annonce