{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.028 visninger | Oprettet:

hvordan klarer jeg den?? {{forumTopicSubject}}

Fredag. d 27 passer svigermor vores baby en aften mens vi får lidt kvalitets tid. Det er første gang siden min kæreste blev gravid hvor vi har mulighed for en aften bare os to med en masse hygge..

Vi har aftalt vi skal ud og spise, også hjem og nyde lidt rødvin og lidt spil.

Nuhar jeg så bestilt en flaske rødvin på interflora med noget blomsterværk til, også taler hun meget om irritationen i at hun ikke kan passe noget af sit tøj, så tænkte om jeg kunne tillade mig at købe et pænt sæt til hun kunne tage på evt.??

Og hvordan pokker klarer jeg den med størrelsen, for det er jo forskelligt hvordan det sidder alt efter kropsform.. ville det evt. være bedre hun fik et gavekort istedet så hun selv kan købe det?

Pointen er at jeg giver hende et lille kærlighedsbrev hver morgen, fx. igår hvor hun kunne krydse af en restaurant hun gerne ville til, idag om hvilken "aktivitet" og så enten gavekort eller et sæt tøj i løbet af næste uge, og fredag bliver hun nok lidt skuffet der ikke er noget når hun står op men tilgengæld kommer der blomster kl. 11 med et kort og både vin og chokolade smiley

Jeg kunne godt bruge lidt hjælp fra kvinder med mere østrogen end jeg selv smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan klarer jeg den??
  • #1   20. aug 2010 Hmm synes godt du kan give hende et gavekort smiley Ville ihvertfald være surt at købe noget der ikke passer, sidder grimt eller lignende så slår du hendes selvtillid helt ned smiley

  • #2   20. aug 2010 Det var nemlig det jeg helst ville undgå, især nu jeg prøver at få hende til at føle hun er noget virkelig specielt smiley

  • #3   20. aug 2010 Synes du skal give et gavekorte til lidt tøj, eller tage hende med ud at køre uden at fortælle hvor i skal hen og så køre til en tøj butik du ved hun handler i og så sige at du gerne vil give et sæt tøj...

    Ud over det synes jeg det er en super god ide du laver og ville da ønske det var min kæreste som fandt på sådan noget... Så pøj pøj med det


  • #4   20. aug 2010 Jeg ville blive mest glad for tøjet.

    Et gavekort er så upersonligt og det føles ikke som om det er nogen tanke bag.

    Hvis du til gengæld går ud og bruger tid på at købe et pænt sæt tøj til hende, også selvom det ikke passer eller whatever, så viser det at du har hørt hvad hun siger og har gjort dig nogle tanker omkring det.

    Hvad str og hvad type er hun? sådan ca smiley


  • #5   20. aug 2010 Vil først sige gud hvor må du være en dejlig mand at have smiley
    Gid det var min kæreste som var så romantisk og sød i tankerne.

    Men jeg synes du skal tage hende med ud i en tøjbutik du ved hun kan lide, og så overraske hende derinde ved at sige hun selv må vælge et sæt tøj smiley Det ville jeg hvertfald sætte stor pris på frem for et gavekort smiley


  • #6   20. aug 2010 Hun er en tecno tramper, og har ALTID gået i sådan noget ufo tøj og hættetrøje, men siger selv hun gerne vil have noget pænt, men vi er ikke helt enige i hvad der er pænt. Størrelsen har jeg ingen anelse om..

    Desværre har jeg ikke kørekort endnu så det er ikke helt officielt endnu med at kunne køre hende et sted hen desværre smiley


  • #7   20. aug 2010 Flamingotrip:

    Det er ellers en super god ide, det med at tage hende med så hun selv kan vælge smiley

    Sku i ud og spise på fredag? For så er det da bare at tage afsted et par timer inden og så smutte indenom et par butikker smiley

    Ja sys os det er meget betænksomt af dig smiley


  • #8   20. aug 2010 Ja det skulle vi, men det skal lige passe med at den store skal afleveres på banegården og med børnetog over til sin far kl. 17, og lille pigen bliver hentet derinde, og så er det lidt umuligt at tage hjem for det tager 30minutter ca i bus, og 30 minutter ind igen så er kl. hurtig 19-20 før man er afsted desværre. Så tænkte at give hushjælpen en ekstra time og tøjet blev købt et par dage før så hun også kan nå at få det vasket (hun vil ikke gå i noget der ikke er vasket før) også have hushjælpen der til ca. 1630 så hun kan få badeværelset og gøre sig klar mens hushjælpen hjælper lidt til med børnene agtigt... Så hun føler sig smuk når vi skal spise smiley

  • #9   20. aug 2010 Line H

    Ja det kunne være en god ide smiley Kan man ikke også få lagt make up ved Matas og sådan nogle steder? Eller måske forbi frisøren


  • #10   20. aug 2010 uhh make-up kan hun jo godt nå inde i byen ihvertfald når vi skal være der allerede kl. 17


  • #11   20. aug 2010 Flamingo trip kan hushjælpen ikke evt hjælpe dig med tøj købet?


  • #12   20. aug 2010 Haha jo måske smiley Vil lige høre hende smiley

  • #13   20. aug 2010 Hmm hvad str tøj har hun nu? Det kan du jo bare lige lure i nakken af blusen og bag på bukserne:)

    For det er lidt svært når man ikke ved hvad størrelse hun bruger...

    Men hvad sys hun er pænt tøj?



  • #15   20. aug 2010 det er muligt du mangler østrogen - smiley men som du kan høre er der mange der ville ønske deres mænd var som dig smiley måske skulle vi gi`mændene et skud kvindelige hormoner - du gør en go´reklame for dit køn - som jo er det samme som vores ha ha ha man bliver sku helt ærgelig over at være hetero.





  • #16   20. aug 2010 vil først og fremmest sige hold da op en fantastisk kæreste du er.. syntes også du skal finde ud af om jeres hushjælp kan hjælpe dig.. og til jer andre det er altså ikke en mand hehe.. super i har fået børn i fortjener det sku lige så meget som alle andre

  • #17   20. aug 2010 Elsker mine piger: Så er der jo bare lige at gå en størrelse op, for hun må jo ha noget tøj hun går i smiley

  • #18   20. aug 2010 Hold da op, hvor er det bare sødt, det må jeg sku gi dig :)) Ville nok fortrække et gavekort, da jeg ville blive enormt nedtryk hvis min kæreste kom hjem med noget tøj der var for småt eller for stort. ( for stort, ville jeg føle han mener jeg virkelig er så stor ) ( for småt ville bare være rigtig akavet )
    Selvtiilid er ikke det nybagte mødre har mest af, hvad ang. udsende :))


  • #20   20. aug 2010 Jeg synes det er super fedt hvis min kæreste kom med et sæt tøj, det ku være mega grimt, for stort, for småt, det ville rage mig en høstblomst:)

    Men at han har brugt tiden på at tage i en butik og vælge hvad han synes jeg ville se godt ud i, det ville betyde meget mere smiley


  • #23   20. aug 2010 det endte med et gavekort og et kort som jeg selv har lavet i photoshop til hendes tirsdags gave hvor der står;

    "godmorgen skat. Så er det tirsdag og du er sikkert allerede ved at planlægge vores fredag. for at hjælpe dig lidt på vej er her lidt hjælp. Husk det er din dag så find noget lækkert du føler dig lækker i. Jeg elsker dig. Mys"

    Og fredag kommer der blomster, vin og lidt chokolade med interflora smiley Plus hushjælpen er her en time ekstra for at hjælpe med børnene mens hun bliver klar smiley


Kommentér på:
hvordan klarer jeg den??

Annonce