{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
909 visninger | Oprettet:

Hvor falder baby i søvn????? {{forumTopicSubject}}

Jeg vil hører, hvor jeres babyer (0-6mdr.) falder i søvn henne om aftenen, når de skal sove?

Hos jer med en babs i munden.
Lægger i bare baby og så falder h*n selv i søvn.
Går i rundt til baby falder i søvn.

Ida er lige knapt 6 måneder og hun falder kun i søvn, hvis hun ligger og får babs eller hvis man går rundt med hende og det vil jeg gerne væk fra.

Tror i ikke det bliver bedre, når nu hun ikke længere skal ammes????
Nogen forslag????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor falder baby i søvn?????
  • #1   28. dec 2009 Her bliver mine lagt i deres egen seng når de viser træthed som regel omkring klokken 20. De får deres sut og deres nusseklud og så ligger de sig som regel til at sove. Det kan dog være nødvendigt at skal ind og give sutten nogle gange. Men når de først er lagt i seng kommer de ikke op igen.

  • #2   28. dec 2009 Jeg ammer jo Ida inden hun skal sove, så hun ikke bliver sulten et par timer senere og så falder hun som ofte i søvn ved mig og jeg kan så lægge hende op.
    Nogle gange våger hun når jeg prøver at lægge hende ned og så falder hun ikke i søvn af sig selv, jeg har prøvet at lade hende ligge, men støjniveauet bliver højere og højere og hun skubber sig op, så hun ligger helt sidelæns i sengen.

    Hun bruger "desværre" ikke sut, vi kan simpelthen ikke få hende til at tage den.


  • #3   28. dec 2009 Mine får også en flaske inden de kommer i seng. Prøv at give hende en stofble at kramme med, det er tit at det virker ligeså godt som en sut.

  • #4   28. dec 2009 Anton faldt i søvn ved brystet en var til gengæld nem bare at lægge over i barnevognen.

    til natten blev han ammet i søvn og lå i sin egen seng til næste amning og så sov han hos sin moar resten af tiden smiley men han blev ammet 2-3 gange hver nat til han var 14 mrd og var færdig med at amme da han var 20 mrd


  • #5   28. dec 2009 Synes jeg har prøvet det med stofbleen, men er villig til at prøve igen.

    Når Ida så falder i søvn, så sover hun også hele natten, til mellem 04 og 07 inden hun skal have mad igen...og så tager hun et par timer mere.

    Sundhedsplejersken kommer her næste mandag, så må jeg prøve at hører ham ad.

    Det hele bliver nok også bedre, når vi flytter, så Ida kan få sit eget værelse, lige nu sover hun i soveværelset hos os, hvor vi lever og ånder, vi ser TV her, spiser osv. så her er altid meget larm og p.t. er hendes farmand forkølet og hoster kraftigt, det vågner hun jo også af.


  • #6   28. dec 2009 Papaya faldt også kun i søvn ved brystet efter hun havde spist færdig eller når jeg gik med hende. At amme hende var en nem måde at få hende til at sove på, så det var kun en god ting, så nyd den får når du ikke ammer mere er det ikke sikkert at hun er lige så nem at få til at falde i søvn. Eller jo, men der er måske ikke et lige så sikkert trick.

    Men når jeg ville bære hende ind i seng vågnede hun stort set altid af det når jeg puttede hende. Det blev ikke bedre da hun kom over på flaske, det var bare det at hun blev ældre der gjorde at det blev nemmere, for så begyndte hun selv at kunne falde i søvn af sig selv.

    Men når hun skulle ammes om natten tog jeg hende over til mig og lå ned mens jeg ammede hende, så faldt hun også nemmere i søvn bagefter. Jeg faldt dog ofte selv i søvn og så sov hun ved mig til næste dag. Men for at hun ikke skulle blive for vant til at ligge og sove ved mig begyndte jeg at lægge hende i sin egen seng og det gik helt problemfrit.
    Da hun var helt lille og havde kolik fandt jeg ud af at hun sov meget længere tid ovre ved mig så der lå hun indtil hun blev 3½ måned og så kom hun i sin egen seng.

    Men da hun var mindre skulle hun også ammes i søvn eller jeg skulle gå og vugge hende flere timer om natten. Det var bare tiden der løste problemet


  • #9   28. dec 2009 marcus faldt i søvn ved babseb til han var 3 måneder, så begyndte jeg at ligge ham i sengen når han var lige ved at falde i søvn, det resulterede i at nogengange faldt han i søvn andre gange måtte vi prøve et par gange før det lykkedes, da han blev 4 måneder begyndte han at få flaske når han skulle sove, så han fik flasken og blev lagt i sengen og faldt i søvn det har været sådan siden..

  • #10   28. dec 2009 Da min var 6 måneder puttede vi hende på hendes værelse med sutter og en bamse og så faldte hun selv i søvn

  • #11   28. dec 2009 Vores datter er 5 mdr..
    Hun får en flaske kl 19,15, spiser færdig, bøvser osv, og bliver lagt op i hendes seng med sut og nuller klud, og hun er vågen når hun bliver lagt i seng, og så går der lige 10sek og så sover hun :o)


Kommentér på:
Hvor falder baby i søvn?????

Annonce