{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.227 visninger | Oprettet:

Sove vaner - baby 2 mdr. {{forumTopicSubject}}

Go'mandag BG

Sagen er den at min dreng på snart 2 mdr, siden han blev født har haft nemmest ved at falde i søvn vuggende i arme eller spisende ved mig. Hvis han blev lagt for sig selv blev han virkelig ked af det. Så han skulle have hjælp til at falde i søvn når vi kunne mærke han blev træt.

Så nærmest fra den ene dag til den anden har det vendt 110% - han kan pludselig slet ikke finde ro hos mig, selvom han bliver puttet og "rullet" i tæppe eller dyne. Men han falder lynhurtigt i søvn hvis vi pakker ham i hans tæppe, giver sut, og putter ham i hans lift. Liften står i hans tremmeseng i vores soveværelse hvor vinduet står på klem, og så kan han bare sove i flere timer af gangen uden at det ødelægger hans nattesøvn.

Altså jeg synes det er et underligt skift ligepludselig, så er det normalt.? Det er jo pokkers praktisk at han selv kan falde i søvn allerede. Jeg har hurtigere frie hænder og kan nå en hel masse i forhold til hvis jeg skulle sidde og vugge ham indtil han når dyb søvn. Og endnu et plus er at han falder i søvn og vågner samme sted, så han er ikke så "sur" når han vågner.
Synes også bare han er så lille og ikke ret gammel, og så sover han allerede bedst sådan. Igen er det bare helt normalt og heldigt nok,?

Ja, det er jo nok mig der pylre og overtænker tingene... Men det var nu også super hyggeligt at sidde med sin lille baby i armene.. ^^ hihi. Det kommer jeg til at savne..

Puh, det blev vidst lidt langt, jeg er nok bare ikke en kvinde af få ord.. Haha.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sove vaner - baby 2 mdr.
  • #1   11. feb 2013 Vær du kun glad for det, det kam hurtigt ændre sig igen. smiley Clara har altid været sådan, men det er absolut ikk alle.

  • #3   11. feb 2013 Jah, har også nydt det de sidste par dage han har gjort det. smiley men man skal nok lade være med at tage munden for fuld - lige som man tror at nu køre det bare, ja så er der et eller andet der tricker ham og har hele aften kæmpet med en overtræt dreng, der ikke kunne finde ro...øv øv.. ^^ men tak for svarene..

    Dina, hvor meget sov din datter, hvordan så hendes dag ud,? For synes min dreng har sovet en kæmpe middags lur i dag i 3-4 tiemer i træk, så da han vågnede virkede han stadig træt. Men tænkte at det kunne ikke passe, han plejer at være oppe 1-2 timer når han vågner. Så holdt ham lidt oppe, og måske var det der han nåede at blive for træt.?


  • #5   11. feb 2013 Okay, tak for svar. smiley
    Ja, det kan jo godt være han har brug for mere søvn så... Må jo bare putte når han er træt så. Tak for hjælpen. ^^


Kommentér på:
Sove vaner - baby 2 mdr.

Annonce