{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.838 visninger | Oprettet:

Fødsel beretning - Endelig :D {{forumTopicSubject}}

Go morgen alle i dejlige kvinder. '
Jeg har været noget fraværende herinde fra siden vi fik vores datter smiley (Der har været så meget, og alt er jo nyt og man skal lære nye ting hele tiden, så jeg syns jeg har været fyldt op ) smiley

Men nu er der efterhånden kommet ro på, og jeg har lært min datter og kende smiley SÅ her kommer min fødselberetning.
Jeg har i hele min graviditet virkelig været BANGE for at føde og det jeg skulle igennem. ALT sammen uden nogen grund.

Den 29 marts blev jeg sat igang kl 9 om morgen, med en stikpille. Vi kørte hjem og skulle komme igen dagen efter og få sat en ny op. Jeg var kun 1 cm åben og havde 2 cm livmoderhals tilbage.
Vi kørte omkring Pers forældre ude i sommerhuset og spiste middagsmad og var der indtil aften, så tog vi hjem og gik tidlig i seng. (Heldigvis) smiley
På daværende tidspunkt havde jeg intet mærket smiley
Jeg vågnede kl 3 og havde plukveer, troede jeg. Jeg tøffede lidt rundt og tænkte at det nok bar var falsk alarm igen igen.
kl 4 vækker jeg Per og siger jeg har ondt.
Vi ringer til jordmoderen kl 4,30. Jeg syns stadig ikke det er slemt og hun siger jeg skal vente et par timer og ringe igen.
Jeg tager et varmt bad og så skal jeg li love for jeg fik ondt.
Får Per til og ringe til jordmoderen og sige at vi kommer nu, for jeg er ikk tryg ved og være hjemme mere.

Kl 6 ankommer vi på Aalborg sygehus og der er jeg allerede 8 cm åben. Jeg var glad over at nu skete der da noget.
Jeg kom i karbad i en times tid.
Per var helt igennem fantastisk til og støtte mig,
Kl 8,40 får jeg presseveer og ud kommer prinsessen kl 9.06.

EN HELT IGENNEM FANTASTISK OPLEVELSE....
JEG HAR ALDRIG OPLEVET NOGET LIGNENDE..
DET VAR SÅ FEDT OG ARBEJDE SÅ INTIMT FOR AT FÅ HENDE UD MAN HAR LAVET PÅ 40 UGER.. OG ENDELIG SE HENDE.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fødsel beretning - Endelig :D
Kommentér på:
Fødsel beretning - Endelig :D

Annonce