{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.063 visninger | Oprettet:

min fødsels beretning... {{forumTopicSubject}}

Navn : Maja Krog Siggaard
Dato : 02-08-2011 - På termins dagen....
fødselforløb : 5,5 timer fra start til slut så det var jo helt fantastisk var kun på hospitalet 7 timer:-) Og storebror er helt vild med hende<3

Vågnede 5.30 og havde ondt så tog et bad, der havde jeg så 4 veer på 20 min, sagde til min mand han skulle gøre viktor klar til dp, så røg slimproppen og det blødte en del, stadig 5 min imellem.....

så drager vi ud til svigermor som skulle med til fødslen, der ringer jeg til fødegangen som siger bare kom...

vi ankommer kl 08.20 og de undersøger om jeg er åben, stadig veer med 5 min imellem..hun siger jeg er 4 cm åben,, vi kommer derefter på blå fødestue, som pudsig nok er den samme stue som jeg fødte min søn på præcis 95 uger forinden...

Jeg får klyks og for 15 min efter tømt ud hehe, hvor efter veerne tager till og jeg går i bad med vand på lænden uhh det hjælper.....

10.20 kommer jeg på fødestuen hvor hun undersøger mig der er jeg næsten 10 cm åben, jeg får lov at komme op på knæene så tyngdekraften kan hjælpe og det skal eg love for den gjorde, fik presse veer ca kl 10.45 og kl 11.09 kom vores skønne datter til verden...

jeg fik en lille bristning og et par sting hvor efter de målte og vejede vores dejlige Maja til at veje 4180 g og 54 cm, hovedeomfang 35 cm...

Efter et skønt bad og rent tøj forlod vi hospitalet kl 15.05 og drog hjem for at vise den seje storebror hans lillesøster, hun fik et ordentlig mys....

Hun er super nem, sover og spiser og hygger i arm hos mor eller far:-)

Det vist det man kalder en drømme fødsel

http://www.babygalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=7652

kram fra Sabrina - Viktor og Maja´s mor smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min fødsels beretning...
Kommentér på:
min fødsels beretning...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce