{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjemme fødsel
  • #1   8. apr 2012 Desværre ikke.

    Mit næste barn (om mange år) skal forhåbentlig fødes hjemme smiley

    Men smider et abonnement, for vil gerne høre mere smiley

    En herinde fra fødte hjemme sidste år, såvidt jeg husker smiley


  • #3   8. apr 2012 Ja jeg har født hjemme. Og det var den bedste oplevelse smiley jeg valgte at føde i vores seng vi havde købt en stor fødsels madras som vi havde lagt hen over vores egen seng. Og det var ikke spor besværligt selv om vandet først gik da hoved kom til syne..

  • #4   8. apr 2012 Arr så forstår jeg bedre smiley

    Loggede på BG , og min mindste datter var de sidste 4 babyer som var set på forsiden haha smiley

    Som Camilla siger, havde jeg en fantastisk hjemmefødsel! smiley

    Du er velkommen til at spørge hvis du har nogle spørgsmål smiley


  • #5   8. apr 2012 ACS, det er helt iorden smiley

    Line, hvordan forgik det, tænker på, i forhold til sygehuset.



  • #6   8. apr 2012 Jamen fordi jeg var gået over tid havde jeg en tid på sygehuset til et tjek den dag jeg havde tegnblødning og små veer.. Men vi valgte at sende de andre unger afsted om morgen og tager der over til middag som vi skulle. Var også 4 cm åben mener jeg og fik at vide når det begyndte sådan at bide noget mere skulle vi ringe efter en jm da hun har en times køresel ned til os. Vi kørte hjemad og fik skaffede en barnepige og hentet ungerne og handlede ind til en 3 dags fødsel.. gg Så skulle vi lige hjem og gøre de sidste forberedelser.. Da klokken var fire fik jeg strenge ordre på at ringe af kæresten.. jeg har meget høj smerte tærskel skal siges så set i bag spejlet så skulle jeg have ringede før.. Når men min far kommer og henter unger og barnepigen kvart i fem og mellem mine veer får jeg sagt farvel.. 17.05 er hun født inde i vores seng på to pres veer.. og jm ankommer 20 min senere. Så det er manden som har taget i mod hende smiley


Kommentér på:
hjemme fødsel

Annonce