{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.731 visninger | Oprettet:

Min FB {{forumTopicSubject}}

Vil lige dele min FB med jer smiley

D. 9 marts kl. 05:00 vågnede jeg ved at mit vand var gået. Ringede til FG og de sagde at jeg skulle komme derind kl. 8:30 og jeg skulle få hvilet mig lidt. Ringede til min moster som skulle være med til fødslen, så hun gjorde sig klar til jeg kontaktede hende igen.
kl. 5:30 får jeg veer og ringer så til FG igen. De vil så gerne have jeg kommer derind til tjek. Ringer til min moster og fortæller det.
kl. 6:00 kommer vi ind på FG og bliver mærket på og får kørt kurve. Maskinen kan dog ikke fange mine veer og havde ikke åbnet mig mere end 1 cm så bliver sendt hjem.
kl. 10:00 er jeg hjemme hos min moster og imens bliver mine veer kraftigere, så kl. 15:00 ca ringer jeg FG igen og kommer ind til tjek. Der var stadig intet sket. Får nogle smertestillende som jeg skal sove på og pincilin fordi mit vand var gået.
kl. 18:00 kommer vi hjem til min mosters kæreste og spiser.

Havde en del veer om natten.
D. 10 marts kl. 9:00 kommer vi ind på FG efter aftale og er næsten 2 cm åben og har 1½ livmoderhals tilbage. Så de veer jeg havde om natten havde hjulpet lidt. Får en stikpille op for at fjerne resten.
kl: 11 vælger vi at tage i kvickly og i H&M indtil kl. 15:45 hvor vi skal til tjek igen. På vej ud til bilen starter veerne for alvor og er så slemme at jeg måtte stoppe op midt på vejen fordi det gjorde så ondt. kommer hjem til min mosters kæreste kl. 12 for at spise frokost og ellers bare få hvilet og gået tur.
kl. 15:45 kommer vi ind på FG til tjek og det er så min egen JM der er der, så får lagt ve drop fordi min livmoderhals er væk.
kl. 21 ca er jeg 7 cm åben og veerne tager til.
kl 23:12 føler jeg at jeg skal på wc, imens jeg sidder på toilettet uden at lave noget får jeg presseveer, men min JM troede ikke på mig men hun mærker og siger at det er rigtigt. Vi skynder os ind på briksen og får at vide kl. 23:20 at hvis jeg føler jeg skal presse må jeg godt.

Min datter blev født kl. 23:24 med kun 3 presseveer.
Vi lå indlagt i 6 dage pga hun ikke tog fast ved brystet og var tæt på at opgive amningen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min FB
Kommentér på:
Min FB

Annonce