{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.230 visninger | Oprettet:

konstant hoste?? {{forumTopicSubject}}

Min datter har siden i går morges hostet meget, hun har i nat næsten ikk kunne sove for det og idag er det stadig slem.. det er ikk en slimmet hoste men en tør, hvergang hun skal snakke, blir hun nødtil at opgi det pga hosten.. Der er ikk rigtig 5 min pause mellem hun hoster.. Hun har ingen feber, så det kan vel ikk være lungebetændele? Nogle der kender noget eller kender et godt gammeldags råd mod hoste jeg kan prøve for at lindre det?
(hun er 3½)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  konstant hoste??
  • #2   16. feb 2012 jo har noget stående i køleskabet men frøkenen vil på ingen måder tag det og vis jeg finder flasken frem løber hun u på badeværelset og låser døren og siger- mor jeg kommer IKK ud før du har smidt det stads langt væk- hehe smiley

  • #4   16. feb 2012 Lægen sku da!!
    Kan være lungebetændelse eller astma !


  • #5   16. feb 2012 Men ellers rum med damp! Men ville aldrig lade mit barn på den alder gå sådan der uden at blive tilset af en læge !!

  • #6   16. feb 2012 * 1-2 tsk madolie er godt mod tør hoste.......
    * Du kan også smøre hendes fødder ind i Kamfer eller andet sports creme og så et par tykke sokker.
    * Hak et rødløg og hav det stående tæt ved hovedgæret af hendes seng om natten.

    Et par gode gamle husråd, der virker ganske godt på tørhoste smiley


  • #7   16. feb 2012 Kunne godt lude som noget bronkitis hun har fået.
    Det har også været meget tåget de sidste par aftener/nætter (her i hvert fald), og det er nok det vejr der fremkalder bronkitis mest.

    Du skal ikek forvente at få noget ud af bruges af hostesaft hvis det er bronkitis, da det som du siger er en tør hoste, og der ikke er noget at hoste op. Flydende ventoline hjælper dog nogen gange, da det udvider bronkierne og giver lidt mere plads...


  • #8   16. feb 2012 Ventoline fås i ovrigt kun på recept...

  • #9   16. feb 2012 jeg har lige været ved læg e med emma hun har falsk strubehoste hun har været forkølet men hosten ville ikke forsvinde og så blev hun hæs og ville ikke rigtig sove så lægen sagde det var falsk strubehoste og hun har fået noget bricanyl hun skal have 2 ml 3 gange om dagen

  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #10   16. feb 2012 Hende L>> Med din opgradering til ha'er, synes jeg virkelig du skulle tage at overveje dine udbrud og kritisk måde at skrive på.

    Mvh Kathrine


  • #11   16. feb 2012 Jeg syntes nu ikke der er noget galt i at jeg ytre mig ang at jeg mener at man skal søge læge! Kan godt være du ikke kan lide måden jeg skriver det på, jeg har blot ikke pakket det ind i vat og med en sløjfe rundt om smiley

    Jeg har selv astma barn så jeg kan blive helt panisk på andres vejne og mener bestemt ikke man skal se til når ens barn ikke kan få luft, og slet ikke kan snakke pga. Luft mangle!

    Og lige med hensyn til din kommentar omkring at jeg er ha'er, det er korrekt, men altså jeg må også ytre mig i debatter..!
    Men igen, syntes jeg ikke det virker til at ts er støt på nogen måde!? smiley jeg gav blot min menig til kende!

    God aften:)
    Louise


  • #12   16. feb 2012 Theas mor
    Jeg syntes nu ikke at kunne se hende L kommer med noget udbrud eller kritisk måde at kommentere sig på! Jeg ser blot en ærlig bruger der kommer med sin mening??
    Jeg syntes da det er mere forrykt at du mener at det er forbudt som ha'er at ytre sig!!

    Jeg er enig i hende L ts søg læge med det barn! Det kan sagtens være lungebetænselse!


  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #14   16. feb 2012 Så kald mig forrykt hvis du vil smiley

    Jeg synes ikke det er nødvendig og hvis man godt er klar over man ikk bruger vat og sløjfe kan man jo godt gøre så lidt umage at skrive på en pæn måde som hun lig gjorde til mig smiley

    Thats all


  • #15   16. feb 2012 Og er det astma har jeg fået afvide at det ikke er tilladt til astma ramte børn, Fik jeg afvide a en astma læge fra hospitalet. smiley
    God bedring smiley


  • #16   16. feb 2012 Altså jeg tror at som hun skriver så bliver hun nervøs når andre skriver at deres børn skulle være så syge som ts skrev hendes datter er, men ikke gør noget ved det.

    Jeg ville kunne havde fundet på at skrive det på samme måde, og hvad ville du så havde skrevet til mig? For jeg er ikke ha'er så den tror jeg egentlig du havde gået pænt over.

    Men theas mor hvorfor skulle jeg kalde dig forrykt?


  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #17   16. feb 2012 Havde nok sagt det samme blot undladet ha'er...

    som ha'er skal man være et godt eksempel, og være objektiv.


  • #18   16. feb 2012 Flydende ventoline virker ikke. Vi gav det til Christian, men det havde ingen virkning. Så tog vi til vagtlægen og der fik vi af vide at det flydende rigtig nok ikke virkede.

  • #19   17. feb 2012 Pernille - Det er meget forskelligt fra gang til gang - og også læge til læge. Her har vi et par af gange haft god glæde af ventolinen, men også et par gange ingen virkning.

Kommentér på:
konstant hoste??

Annonce