{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.791 visninger | Oprettet:

kørt laaangt ned {{forumTopicSubject}}

kan snart ikke mere, ingen forstår mig og slet ikke carsten og hans mor ligger mig ud som mærkelig, aner ikke hvad jeg skal stille op, er konstant syg med infektioner og det kører mig bare så træt og samtidig skal jeg hører alle carstens bebrejdende ord for hver dag og hver 3-4 dag bliver jeg smidt ud, og dagen efter skal jeg blive, det gør mig forvirret oveni hovedet!! hvad skal jeg gøre hvis jeg blir alene, jeg kommer satme til at skulle slide i det som alene mor med to børn, men igen- det er let at være 27 og have bollet en pige på 19 gravid 2 gange og så bare smide hende ud eller true hende, for man ved jo at hun vil stå og ikke ane hvad hun skal gøre og så har man hende lige hvor man vil. endnu værre er at jeg har været meget syg de sidste 2 år af en alvorlig depression noget jeg ikke har villet sige til nogen, har det elendigt, selvom jeg får piller imod det, men det er svært når man konstant for at vide at det ikke er en sygdom men en selv der er mærkelig og at man skal tage sig sammen af kæresten og hans familie, mennesker som jeg skulle og burde få støtte fra for at klare mig igennem det. og det hjælper slet ikke at få den behandling af manden oveni.
ville ønske at alt var godt trykt og rart, men det har intet i mit liv være, så hvorfor skulle det ændre sig nu?
jeg skal opereres næste måned (for en cyste) og ja det skal jeg så også stå alene med nu hvor jeg igen er blevet smidt ud her til aften. fordi jeg skulle have rebekka til vagtlæge fordi hun hoster voldsomt, nok pga. hendes far ikke giver hende nok tøj på., hendes far havde drukket øl med litauerne hele aftenen, så han ville kører hende hvilket jeg ikke ville have, så ville han passe malthe, men imens jeg var hjemme og malthe begyndte at græde hørte carsten intet og sov bare videre, så jeg sagde at det kunne han simpelthen ikke få lov til, når han ikke kan vågne når han sover og malthe græder, så spurgte jeg om han ikke nok ville være sød at tage med, for jeg har jo feber og infektion så vil gerne have han tog med fordi jeg har det skide elendigt, men så fløj han op i en spids og råbte han og skreg at jeg ikke bare skulle sige at han ikke kunne passe malthe fordi han har drukket øl, til sidst måtte jeg så ringe til hans mor for at hører om hun ville tage med, men hun syntes det var noget pjat at tage til læge med, men jeg havde fået at vide af vagt lægen at jeg skulle komme da jeg har et præmaturt barn i huset der ikke ville kunne tåle en forkølelse med så voldom hoste eller i værste fald RS virus som han kunne blive smittet med af sin søster, men det forstod hans mor ikke og syntes det var noget mærkeligt noget og at han måtte kunne tåle noget nu hvor han er 2 mdr. men hun glemmer bare at et præmaturt barn ikke kun er et vokse-barn, men et barn der har mange senfølger blandt andet umodne lunger og organer der ikke kan stå imod en slem forkølelse da han har et svagt emunforsvar, så var jeg pludselig dobbeltmoralsk i hendes øjne, for så burde jeg ikke besøge min veninde sammen med malthe. det skal siges at hun er imod vand arobic, internet og at man besøger sine veninder fordi det er utroskab og vejen til alt ondt- bDAR!!! isoler dig>!!! muslimholdning og hun er oveni købet skide rasistisk men har de samme holdninger- velkommen til 2008!! iiih men kan sku ikke mere


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kørt laaangt ned
  • #2   25. sep 2008 ved bare at jeg går tilbage imorgen når han igen er sukkersød, selvom jeg inderst inde godt ved det ikke holder længe med hr. flink og rar.
    hans humør skifter som man skrifter kanaler på tv.
    indtil videre har jeg fundet ud af at hvis han skal nogen steder er han sukkersød indtil han har været afsted og er kommet hjem igen, så er det et helvede igen, gør alt for ikke at gøre ham sur, skal tænke på hvert et skridt jeg tager og alt hvad jeg foretager mig for ikke at hidse ham op.


  • #3   25. sep 2008 har du ikke en familie du kan flytte hen til?

  • #4   25. sep 2008 Hvor er du så hvis du er smidt ud?

  • #5   25. sep 2008 jeg kan ikke bo hos min mor for de ryger ( ikke godt for malthes lunger) og vil de helst ikke have mig hjem.
    jeg kan ikke få min datter med for så vil han gøre alt hvad der står i hans magt for at tage begge børn fra mig.


  • #6   25. sep 2008 jamen du kan jo heller ikke leve sådan?? kan du ikke finde en lille lejlighed eller noget som er billigt, bare midlertidlig...

  • #7   25. sep 2008 jeg sidder nedenunder og ved ikke hvad jeg vil og skal. carsten sover

  • #11   25. sep 2008 men han er jo ikke disideret fuld

  • #12   25. sep 2008 julie jeg tror ikke på det med at han vil tage dine børn... sådan som du beskriver ham gider han dem jo ikke aligevel??? hvorfor skulle han så ville have dem selv, så er det jo kun ham der har alt arbejdet med dem... jeg ville gøre som der bliver skrevet.. tage på krise center.. der kan han ikke opsøge dig, og der kan du få hjælp og støtte

    kæmpe knus


  • #13   25. sep 2008 Ja jeg ville satme også bare få benene på nakken og komme af sted.
    Ved det er forbudt men tag alle hans personlige og vigtige papirer med så han ved du har noget han har brug for for så tror jeg kampen om din datter vil være lidt nemmere selvom papir og børn ikke kan sammenlignes men ved min veninde var glad for at hun havde hans vigtige ting så han ikke gjorde så meget


  • #15   25. sep 2008 han vil ikke skulle betale børnepenge derfor... han tror det går lige op hvis han beholder det ene barn.

  • #18   25. sep 2008 Tag afsted fra ham mens han sover og begynder han at tigge i morgen så sluk din tlf og lad ham lide han skal fandme forstå du mener det, hvis du så ikke kan undvære ham mere så giv det i det mindste to uger hvor du ikke taler med ham og han ikke ved hvor du er.

    Bor desværre helt i esbjerg har ellers en lejlighed stående tom smiley


  • #19   25. sep 2008 Min veninde havde en kæreste som virkelig var en nar og da hun skred ville han også have deres datter og sådan noget pis og han blev ved at opsøge hende og true og hun kunne jo ikke true ham fysisk så hun havde hans papirer på forskellige ting og truede med at sælge hans bil og motorcykel for hun havde reg attest, forsikringspapirer osv og det stod i begges navn så han var jo på skideren og så opførte han sig faktisk meget bedre og var nemmere at have med at gøre.
    Men forskellige folk forskellige meninger ved hun anbefaler alle at gøre det hvis de står i samme situation men du ved jo åbenbart bedst om det så giv du råd og vejledning så skal jeg nok lade være at prøve at hjælpe.


  • #20   25. sep 2008 har taget ilderts papire, den frieser hingst jeg fik i forlovelses gave, dem har jeg gemt hos min mor og dem beholder jeg. han er min økonomiske sikkerhed

  • #21   25. sep 2008 Men han er jo også din hest ikk?
    Netop sådan nogle ting hvis det er noget der også har betydning for kæresten eller hvad man skal kalde fjolset.


  • #22   25. sep 2008 Julie : Hvorfor vil han ikke skulle betale børne penge ?
    Er det ham der ikke vil ?
    For hvis det er det går kommunen ind og hjælper dig , ved jeg
    det gjode de en gang med min far , han ville heller ikke , men kommunen
    lagde ud for de penge og han fik KÆMPE gæld ved kommunen som de krævede tilbage ..
    Hvilket han bliver nød til at betale i sidte ende ..

    Men kom afsted , det er hverken godt for dig eller dine børn det der ..
    Som de andre siger ,
    find et krise center og tage på ..


  • #24   25. sep 2008 jo jeg fik hesten men han har vist om bestemt sig nu.... bare ærgeligt

  • #25   25. sep 2008 om jeg så skal sælge hesten for kun sølle 25000 så gør jeg det. jeg har meget på carsten, som forsikringsfusk og andre fuske tilfælde... men er bange for at han så vil kører i min fortid så for at få hævn så jeg ikke kan have børnene

  • #26   25. sep 2008 Julie : kom væk fra den , unskyld udtrykket , IDIOT !!
    Både dig og dine dejlige børn fortjener bedre ..


  • #27   25. sep 2008 Min Mike: Fint nok det ikke er ment surt men ja gu fanden bliver man vred men f.eks hvis den hest står i hans navn så er det jo rart at have de papirer så hun kan sikre sig selv og børnene med den.

  • #29   25. sep 2008 julie du er nød til og være åben for hjælp,der er så mange mennesker der gerne vil hjælpe dig herind,se og kom væk fra ham i en fart,du er ikke tjent med ham,og det går ud over børnene,kæmp for dem.

  • #30   25. sep 2008 der er kun gæld i bilen og den er ved at bryde sammen. men nej vil ikke tage hans ting, men jeg ejer alle møbler og det har jeg det skidt med, for jeg kan ikke bare tage det hele....

  • #31   25. sep 2008 og hvad kan jeg sige-gøre for at overbevise kommunen-myndighederne om at jeg skal have begge børn, de ser jo mere på at han har godt job og god uddanelse osv... det har jeg ikke

  • #33   25. sep 2008 DU ER DERES MOR,OG DET HAR STOR BETYDNING

  • #34   25. sep 2008 julie>> hvad du end gør, så nægt ham ikke at se børnene.. det kommer til at ku koste dig retten over dem !!!
    Men jeg synes iogså du bør vende din svaghed om til styrke. hvis han kan flippe over du bekymrer dig om børnene..
    Du kan ikke hænges op på din fortid i amtet.. hvis du og kæresten ikke kan opnå enighed, vil sagen blive bragt for retten.. deder vil typisk komme en børnesagkyndig og observere jer begge, både alene og sammen med børnene. ud fra den observering vil de ku træffe deres valg..
    Mht til kærestes fuskerier, er der intet andet at gøre end at anmelde det..

    jeg ved godt det er lettere at sige end at gøre, men din depression kan også være fremkommet af din kærestes manglende omsorg.. altså det svigt du oplever...

    hvis du tager på krisecenter, så vær ærlig om din situation, lad faderen se børnene, dog ikke alene.. lad ham se dem et par timer der hvor du befinder dig.. og sørg for ikke at være alene.
    Det kan være/blive hårdt i starten, men focuser på DIG, derved bliver du stærk og kan være der for dine børn..

    lille råd herfra.. smiley


  • #35   26. sep 2008 Det ER en sygdom at have depression. Jeg var igennem en depression af svær grad og var syg i 3 år og det er det værste jeg nogensinde har oplevet. Dte tærede også ekstremt meget på kæresten og han sagde også at det var det sværeste han har prøvet at være med til.
    Troede aldrig at jeg blev rask men det gjorde jeg heldigvis efter en meget lang turbulent tid hvor jeg ingenting kunne og ikke kunne holde ud at være indeni mig selv.

    Da jeg skulle flygte fra min eks og boede på krisecenter var det også meget beroligende, for der var ro og alle de andre havde børn. Jeg var den eneste der ikke havde, og de hyggede sig.
    Det var rart at kunne være der indtil jeg fandt en lejlighed.

    Og det er lettere sagt en gjort bare at skride fra kæresten. Der er så mange faktorer der gør at det føles umuligt.

    Men børnene mærker også den usikkerhed der er og at du bliver smidt ud og ind og det påvirker dem kraftigt. Jeg håber at der kommer et lille lyshul for dig hvor du ser en mulighed og er modig nok til at tage den. For det er altid nemmest at vænne tilbage til ens hjem hvor man er "tryg" og hvor det hele er. Der går et godt stykke tid inden at man ikke opfatter det som ens hjem mere men den tid skal man kæmpe sig igennem. Og så derefter vil det være godt, men der er jo så meget man skal igennem for at det kan blive sådan at man næsten giver op fordi man næsten ikke orker og er bange for at det hele falder sammen.

    Det tog mig 2½ år at indse og jeg er glad for at jeg trods den tid alligevel gjorde det -nogen bliver jo hængende for evigt og finder sig i det, men det er det bedste jeg nogensinde har gjort. men det kunne jeg først se bagefter. Det var umuligt imens. og et sted elskede man stadig sin kæreste, man havde jo så meget sammen.
    men vi kvinder kan være for tankenære og kærlige af os nogen gange. og jeg græd også. Det var svært men det var det hele værd bagefter


  • #36   26. sep 2008 Julie du skal gå op og snakke med kommunen om din situation !! De skal finde en lejlighed til dig ....

    Det er Så synd for dig at du skal være sammen med sådan en utilregnelig person, specielt når du ikke har det godt i forvejen..
    Du fortjener ikke at blive råbt af og svinet til. Det gør ingen og ingen burde finde sig i det .....

    Men endnu værre er det for dine børn. Gør du ikke noget snart vil du fortryde det senere. For det påvirker børn at deres forældre ikke har det godt sammen. Og når den ene forælder til og med er som du beskriver din kæreste, så er det slet ikke spor godt !
    Min far var en rigtig kæmpeidiot da ham og min mor var gift.
    Han var egoistisk, doven og voldelig - Og det påvirker min bror og mig den dag idag ! .. Mest min bror som er 4 år ældre end jeg og kan huske mere... Min mor siger den dag idag at hun er ked af at hun ikke gjorde noget ved det før og forlod ham tidlgere...
    Det var hårdt for hende at være alene med 2 børn, men det var MEGET bedre for os alle 3... Og hun nød også at hun ikke skulle finde sig i min fars lort mere da hun først var etableret i sit eget nye liv..

    Idag har jeg "tilgivet" min far.. Jeg konfronterede ham med den måde han havde været overfor os, skældte ham ud og sagde at sådan kunne man fandme ikke behandle sine børn ! .. Han sagde undskyld osv..


  • #37   26. sep 2008 enige med de andre , flyt hen på et krisecenter og kom væk fra manden. jeg har selv været den tur iggenem og kender det med at når de er sukkersøde så kommer man igen. jeg er endelig kommet ud af det for evigt og har aldrig været mere glad end jeg er nu. det bedste ville være du kom væk og selv om det kan føles hårdt med 2 børn så klarer du det. du vil ha mere livsglæde og ro fordi du ikke skal finde dig i alt fra hans side af.



  • #38   26. sep 2008 puha, det var en slem omgang.
    tror du ville klare dig bedre uden ham når du er kommet på plads og har fundet ud a tingene.. hvis du valgte at få dig eget.
    jeg ville helt sikkert vælge at sige stop. jeg ville ik ku holde til sådan et forhold, så hellere være alene med to børn. det kan godt være det er hårdt i starten, men hvor meget er han der ellers for dig til at hjælpe?
    for mig lyder det som om du er alene mor alligevel selvom i faktisk er sammen?

    håber du finder ud a hva du vil. smil


  • #39   26. sep 2008 Undskyld jeg siger det, men hvorfor tror du han er sammen med en på din alder? Fordi han kan tryne dig og køre rundt med dig som han har lyst fordi du netop ikke er moden nok til at have fået nok af den slags julelege. Hvis jeg var dig så ville jeg simpelthen bare sige stop. Han kører dig jo netop ned psykisk så han kan bevare kontrollen over dig. Kom væk. Nu. Det kan kun gå for langsomt og bare vent når der er gået et stykke tid finder han en anden ung pige som han kan tyranisere og du går videre til et bedre liv og selvom det er hårdt at være enlig mor så er det ikke så hårdt som det du sidder i nu.

  • #40   26. sep 2008 jeg er lige gået fra kærsten og ved det er hårdt økonomisk men du skal nok klare den op på kommunen med dig og de skal hjælpe dig søde. du skal ud af det forhold og i mine øjne kan det ikke gå for langsomt . de skal hjælpe dig og jeg ved de har tomme lejligheder rund om kring de kan hjælpe med..du skal tænke på dig og dit barn søde kom væk fra ham

  • #41   26. sep 2008 Julie undkskyld jeg bruger din tråd ..
    Men Jane P , det med at hvorfor hun trorh han er er sammen med en på hendes alder sys jeg er noget fis og sige .
    min kæreste er ogfå 27 og jeg 19 , det har intet med aldren og gøre ..
    En mand som Julies kæreste ville være sårn om hun så var 35 hende han var sammen med ..
    Så sys det er noget fis og skrive sårn ..

    Undkysld Julie , blev bare lige nød til at skrive det ..


Kommentér på:
kørt laaangt ned

Annonce