{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
871 visninger | Oprettet:

hun vil ikke spise.. :-( HJÆLP {{forumTopicSubject}}

JEG ER SÅ ****** BEKYMRET!!!

Det sidste lange stykke tid syntes jeg Liv har spist dårligt, har både kontakten læge og SP. først så var det vejret, så var det at hun både fik flakse og bryst. så var det tilvænning af flaske... og nu, hmmm ja ok, siger SP hun spiser bare ikke det hun skal... du må se om du kan luske mere væske i hende (fordi hun har også konstant hård mave, som er sort/grøn) Ved et måltid spiser hun alt fra 30ml til 120ml, det sidst nævnte er dig mere en sjællendhed, og hun spiser en 5-6 gange om dagen + minus...

ved simpelthen ik hvad jeg skal gøre, syntes bare jeg prøver og prøver, og føler virkerlig at jeg prøver at tvinge det i hende, tit så spisr hun mens hun græder, ellers så bliver hu helt ulykkelig, så kan jeg evt. ligge hende i barnevognen, og stå og give hende flasken der, nogen gange går det super, andre gange spiser hun, mens hun kører hovedet ned i madrassen, og ligger meget uroligt...

Ligeledes har Liv været forkølet siden fødslen, og har nævnt det utal af gange både for læge og SP idag skulle min kæreste så lige ringe til lægen, og beder bagefter om lige at tale med hende hurtigt (da jeg syntes hendes forkølelse er blevet værre, og at hun er begyndt at hoste) , og lægen siger bare \"der er godt nok meget i vejen HVA!? jeg syntes ikke jeg så hun var forkølet da i var til 5ugers undersøgelse\"

OK DUMME KO!!! DER NÆVNTE JEG DET OGSÅ, HIVER UTAL AF LORTE BUSSERE UD MED ET SUG I LØBET AF DAGEN, OG TROR DU DET ER FOR SJOV JEG RINGER!!! Hmm blev bare latterliggjort... syntes bare ik det kan være rigtigt at man skal være forkølet i 11uger!? nogen gange sover hun ret uroligt pga det tror jeg...

Nå men uanset hvad, jeg er bare så bekymret over hun ik spiser! Ellers er hun bare en super glad, kvik og smilende pige, så det lader ik til hun har det skidt med andet end mad..



Håber nogen kan hjælpe mig, eller at høre fra nogen der har provet noget lignende!??






Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hun vil ikke spise.. :-( HJÆLP
Kommentér på:
hun vil ikke spise.. :-( HJÆLP

Annonce