{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.222 visninger | Oprettet:

Jeg er så nervøs -uge 6- Hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej Piger
Jeg er idag i uge 6, præcis den dag jeg mistede sidst. ( har også mistet 2 gange i uge 5 )
Er så bange og føler hele tiden jeg styrtbløder.
Mit udflåd er meget mørkegult til tider rosa og nogle gange lidt brunt, ved godt det også kan være normalt men alligevel. Samtidig med det har jeg ondt i maven men skal også meget oftere på toilet ( af med afføring ) end normalt så det er jo nok bare tarmene der gør ondt men ved det ikke. Kan slet ikke samle mine tanker og tjekker konstant trusserne.
Jeg har den her voldsomt tryggende smerte i maven også, måske det er blærebetændelse? Må jeg hellere få tjekket imorgen.

Jeg var ved lægen sidste mandag fordi jeg var og stadig er enormt bange for at være gravid uden for livmoderen. Jeg får de er jag i den ene side, føles ikke som de ligaments smerter jeg havde da jeg var gravid med Lui derfor blev jeg nervøs og oven i det der havde jeg helt mørkebrunt udflåd fra den dag jeg fik en positiv test og en uge frem og har det jo stadig lidt. Hun tog blodprøver og Hcg blev fordob´let over to dage og så siger hun at så er chancerne for at det er udenfor livmoderen meget små.
Jeg synes når jeg læser om symptomerne på nettet har jeg flere og flere af symptomerne men ved ikke om det er min hjerne der spiller mig et pus for det fylder alt lige nu.

Håber måske nogle har haft det på samme måde og kan komme med nogle råd eller berolignende ord.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er så nervøs -uge 6- Hjælp
Kommentér på:
Jeg er så nervøs -uge 6- Hjælp

Annonce