{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.848 visninger | Oprettet:

Stor tuder og græder... :( {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle i lykkelige forældre....

Jeg står pt med et lille problem og ved egentlig ikke rigtig hvad fanden jeg skal gøre... smiley

Jeg fik den skønneste datter sidste år i sep, hun er pt 5 mdr, når hun skal ud og passes ved evt min kærestes søster eller endda mine egne forældre bliver hun total hyss, hun skriger, græder og vræler sindsyg meget og de har svært ved at få hende til at falde til ro.... Det sker endda også at jeg på et tidspunkt ikke havde været ved mine forældre en mdr tror jeg, der gjorder hun det samme selvom jeg endda var der og gik rundt med hende, hun stor tudet i 2 timer mindst. Det ender altid med hun falder i søvn eller egentlig falder til ro ..... Nu her til aften var vi inviteret ud og spise, vi kører så op til kærestens søster som dog er ved hendes svigermor, så igen et nyt sted og aflevere hende, hvor jeg opdager at jeg fandme har glemt hendes sut, så vi kører hjem efter den og da vi så kommer derop står svigerinden med lillepigen på armen og hun skriger og græder helt vildt.... Jeg vidste ærligt ikke hvad jeg skulle gøre... sku jeg offer mig og tage hende med hjem og glemme spisning, sku jeg aflevere sutten og bare kører, hvad ville i have gjort???? Svigerinden sagde dog så køre nu med jer, jeg skal nok klarer dette, hun har selv 2 drenge på 4 og 6 år, men jeg følte lidt jeg svigtede, men gider heller ikke at hun ikke kan blive passet.... er hun bare i en periode at kun mor og far dur???? Til tider oplever vi det også herhjemme, hvis jeg evt kører i byen for at handle eller en tur i solarium og kæresten bliver hjemme med hende, sætte hun til tider også i skrig og gråd og kæresten kan ikke få hende til at falde til ro, det er faktisk først når jeg kommer.....

Håber nogle har nogle gode råd eller evt erfaringer fra jeres egne og sry for det blev så langt smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stor tuder og græder... :(
  • #1   10. feb 2013 Det eneste jeg vil sige, er at jeg tror det er en fase. Min yngste gjorde det også på et tidspunkt, hver gang min mor skulle have hende et kort stykke tid, eller nogle gange hvis far sad med hende. Det var nogle gange bare kun mig der duede, tror hun var ca. 3-4 mdr på det tidspunkt.
    Mener ikke det varede så længe, altså perioden, en måneds tid, plus minus tror jeg.

    Men det var også skrig og hyl, så drastisk så man skulle tro der stod en og nev hende. Håber det ændre sig snart for jer. Og jeg synes du gjorde det rigtige, når sviger mente hun havde styr på det, du svigter ikke smiley (men kender godt følelsen ;))


  • #2   10. feb 2013 Husker det tydeligt. Det er ganske enkelt frygteligt. Oliver havde også sådan en periode, han blev kun passet èn gang i 2 timer mens det stod på. I min verden skriger de af en grund. Derfor kunne jeg ikke aflevere ham og vide at han skreg og skreg. Om det er trykhed, de mangler ved jeg ikke. Men når de ikke er større er den mest vigtige person deres mor. Far kan også som oftest bruges, men de kender mor bedst.
    Jeg siger ikke at i gør det forkert, i skal mærke efter hvad der er det rigtige for jer. Vi gjorde det der var det rigtige for os. det var der mange der ikke var enige i, men det har de lov til at mene, valget var vores.



  • #3   10. feb 2013 Ja vi er jo forskellige og det skal der også være plads til smiley Jeg gjorde det to gange, for det var mens min mand og jeg for en del år siden gik i parterapi, så var jo nødt til det lidt.
    Men de adnre gange valgte vi at tage hende med i stedet for, da hun var en meget meget rolig og stille baby når ikke hun skreg og hun kunne jo ikke forstå noget af det vi snakkede om i god tone smiley


  • #4   10. feb 2013 Kan desværre ikke råde dig eller.....


    Vi fik ikke vores passet så tideligt - det mener vi ikke er det "rigtige" - det følte vi ikke for..... Vi mener de har brug for al den nærhed og tryghed ved mor og far som de overhovedet kan få, men men.....

    Vi skal ikke gøre os til dommer.....


  • #5   10. feb 2013 .....for at besvare dit spørgsmål....
    Vi ville tage hende med eller med hjem smiley


  • #6   10. feb 2013 Bare lige for en god ordensskyld det jeg skriver er IKKE for at såre dig eller "sparke" til dig imens du er følelsesladet - jeg kan godt mærke hvordan du har det!

    Men det er min ærlige beretning af hvordan vi gjorde smiley


  • #7   10. feb 2013 Nu har vi heller ikk fået passer vores datter i så tidlig en alder, hun var 9 måneder første gang hun blev passet. Personligt ville jeg ikk kunne køre igen hvis min datter skreg så meget, det ville mit moder hjerte slet ikk kunne bære

  • #8   10. feb 2013 Mor til skønne tvillinger.... nej nej tager det slet ikke "personligt, dejligt at vide hvad i andre synes og mener, så man kan tage det med sig.... skal dog også siges at nu når vi er hjemme igen er der ingenting og hun har været som hun plejer med smil og glæde.... Christina, nej det gjorder virkelig også ondt, men kæresten sagde, jamen hun skal jo lærer det... ved ikke om det er som flere siger tidligt at få passet, men vi fik Celiné passet allerede da hun var 2 mdr, for at forsvare mig selv lidt her, skal det så siges at mine forældre tiggede samme med svigerinden og jeg gik desværre ned med flaget med en kæmpe depresion så havde ikke altid overskuddet til Celiné og fik nogle mærkelige tanker, så var en lettelse for mig... Dette er også først begyndt her omkring 3½ mdr til 4mdr......

  • #9   10. feb 2013 Har heller ikke pt en kæreste med den største interesse for Celiné, det er mig der står pt for alle og skal siges alle opgaver, så tingene tog hårdt da hun kom til verden og frem....

  • #11   11. feb 2013 Jeg ville aldrig gå fra et utrygt barn smiley hun siger jo fra, på den eneste måde hun kan. Du spørger om du bør ofre dig, men vælger i stedet at ofre din datter?

  • #12   11. feb 2013 Måske I skulle prøve at de kom hjem til jer og passer hende hvor hun kender stedet osv, måske vil det hjælpe men det er ikke sikkert, fik ikke Noah passet så tidligt fordi jeg ammede også er jeg nok lidt en høne mor hvad angår helt små børn.. Håber det bare er en fase måske en trøje med din duft kan hjælpe??

  • #14   11. feb 2013 Vi har godt nok kun haft det problem ved feber.
    Men Prøv at de passede hende hos jer. Der kender hun jo stedet


  • #15   11. feb 2013 Mine børn blev ikke passet så tidligt. Min den yngste er 9 måneder og han har aldrig været passet. Jo, en enkelt gang i en time, i december fordi min den ældste skulle akut til tandlægen. Det kunne ikke være anderledes, og det gik ikke særlig godt. Aldrig om jeg ville gå fra et utrygt barn.
    Men det er jo bare mig.

    Og det der med om du skal ofre dig. Ja, det synes jeg at du skal. Det er dit ansvar som mor at værne om dit barn, så det håber og forventer jeg altså at du gør.


  • #16   11. feb 2013 Tror nu også det var fordi det igen var et nyt sted, for bliver hun passet ved min svigerinde er der ingenting, tro hun kender hjemmet.....

  • #17   12. feb 2013 Syntes også i skal prøve at få passet hjemme hos jer, i kan måske køre en tur også kan i ringe og høre hvordan det går og græder hun, tror jeg ikk hun er klar til at undværre dig!
    Ved godt hvordan du havde det da du havde en dep. Det har jeg nemlig selv haft, jeg gjorde det at jeg fik nogle til at komme her og tage sig af min datter, bare det at jeg kunne ånde ud, tage et bad, de kunne gå en tur med barnevognen og jeg kunne måske tage et lille hvil, gjorde rigtig meget for mig


Kommentér på:
Stor tuder og græder... :(

Annonce