{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
972 visninger | Oprettet:

stor tuder {{forumTopicSubject}}

jeg er bare så ked af det, sidder her alene i en mørk stue. Var lige på fb, hvor en veninde så skrev. Hun havde fået fast stilling og var gravid i uge 15.

Som nogle af jer ved, så gik jeg ned med stress, så jeg er sygemeldt indtil jeg kommer ud af det arbejde. Og nu har vi så lige midstet for anden gang.
Så det gjorde bare så ondt og hun er ikke den eneste veninde, hvor det hele bare kører. Så nu sidder jeg her og tuder, for jeg føler bare at det hele ramler under mig, mens solen bare skinder på mine veninder. Ved godt jeg skal kunne være glad på deres vegne, som svigermor skriver til mig. Men det gør SÅ ondt indeni..

ja, måtte lige ud med det smiley hulk.. snøft


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  stor tuder
  • #1   3. aug 2009 Føler med dig.. Sender lige et kram til dig.

  • #2   3. aug 2009 Der er bare intet man kan sige for at du skal få det bedre, men jeg ved af erfaring at det hele ser bedre ud i morgen og snart er det din tur til at fylde facebook med glædelige beskeder.

  • #3   3. aug 2009 Åååh ha hvor jeg føler med dig.. smiley Har selv mistet 2 gange..
    Første gang var 2 af mine tætte veninder osse gravide og vi havde næsten termin samtidig...
    Anden gang var der osse nogen i vores omgangskreds der var gravide og som du siger det hele kørte bare for dem...
    - Men bare rolig, lige pludselig vender lykken... Det gjorte den osse for os, da jeg rendte rundt og havde det ligesom dig... Ved det er hårdt og at du overhovedet ikke kan se dig ud af det lige nu eller tror på at det lykkedes for jer...
    Men bare vent, pludselig sker det, og så kører det hele bare!!!! ...


  • #4   4. aug 2009 ja tak tøser. Jeg har bedt lægen om en henvisning til en psykolog, så jeg kan få bearbejdet alt det jeg står i lige nu, og så jeg forhåbentlig kan blive glade mig igen.. tror også det er vigtigt i forhold til det næste arbejde jeg får, at jeg er rigtig ovenpå igen.. men de der tudeture, de skal jo komme indimellem, andet ville vel være unaturligt smiley

  • #5   4. aug 2009 Ah ja, kender alt for godt det med at man kan sidde med alle sine problemer og sorger og bare se på alle de andres gyldne nemme liv. Det er som at få salt i såret.

Kommentér på:
stor tuder

Annonce