{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.370 visninger | Oprettet:

Sex og Mænd..?? {{forumTopicSubject}}

Hej alle i Damer...

Jeg har brug for et råd eller 2..
Vi vil jo gerne ha børn.. men der skal ligesom 2 til en dans.. jeg fik en sms fra kæresten for en uge siden da jeg var på arbejde..-hvaa hvornår kan vi prøve igen.. ja, svarede jeg, det har vi kunne i en uge nu.. Han svare: hvorfor har du ikke sagt det? Jeg: du kunne da spørge, og iøvrigt kan du se når min kurv med bind og tampax er væk fra badeværelset så er det tid...

Ja det var så i sidste weekend..-og har vi haft sex endnu???? Nej.. Jeg siger til ham i sengen forleden dag, om han ikke snart er færdig med den bog, så vi kan lave nogle børn.. han griner bare... og der er ikke sket noget..

Jeg har lidt svært ved at skulle lægge op til sex, syntes også godt at han kunne vise lidt interesse...

Hvad pokker skal jeg gøre????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sex og Mænd..??
  • #1   21. okt 2008 Tag noget frækt undertøj på og overrask ham så skal han da forhåbentlig nok få øjnene op ellers har i jo lidt et problem...

    Men træls han er sådan man gider jo ikke altid skulle lægge op til det sjove og slet ikke hvis en bog er mere int er man selv er smiley


  • #2   21. okt 2008 Louise T.100409 : Han har aldrig rigtig haft samme lyst som mig.. Og så gør han nogle ting i sengen jeg ikke er så vild med, og det har jeg sagt sååå mange gange..

    Wittendorff 18+0 : Jeg ligger tit og nusser ham, men så falder han bare i søvn..-han er ikke god til at nusse om mig..

    nana T: haha.. frækt undertøj.. ikke med den krop jeg har.. det ville se helt forkert ud.. Ja meget.. jeg har prøvet at give ham nogle små hint, men han fanger dem bare ikke..


    og ja nu er det ved at være forsent, da ÆL snart er slut.. så står med samme problem næste månede...


  • #3   21. okt 2008 Et spontant blowjob mens han læser hans MEGET interesante bog burde da om noget kunne få ham i gang ellers er det jo helt galt med ham så synes jeg i skal overveje om han er sammen med den rette og om du er smiley

  • #4   21. okt 2008 Louise T.100409 : Har du et godt råd til hvordan jeg gør det???


    Wittendorff 18+0 : Det er jo lige det...-han falder i søvn...


    nana T: Jeg er bare nået til det punkt, hvorfor er det MIG der skal lægge op til det.. Normalt sover jeg med natbukser, og jeg har flere gange ikke taget dem på...-"kommet til" at ligge på siden med nummeren udover dynen, som et lille hint, men heller ikke det virker...

    Det er ham jeg vil være sammen med... Jeg har engang skrevet et worddukoment om hvordan jeg godt kunne tænke mig at vi havde sex, altså min fantasi og lagt det på skrivebordet på computeren, og han har læst det...-men det er ikke blevet til noget..

    Der kan godt gå måneder imellem vi har sex..

    *Vræææææl*




  • #5   21. okt 2008 Hmm jamen hvis du vil være sammen med ham og du vil have sex jamen så MÅ du også tage initiativet til det...

    Ellers sker der jo slet ingenting og det er jo det du er træt af...

    Har du prøvet at lægge op til sex f.eks hver dag i en måned ( ja det er hårdt og lang tid hvis han er ligeglad) for jo mere du får ham til at have sex med dig jo mere lyst får han jo også sådan er vi mennesker jo skruet sammen...


  • #6   21. okt 2008 Herhjemme er problemet at jeg ingen sex lyst har for tiden men nu har jeg lagt op til sex nogle gange i den sidste uge eller to og man får sgu lysten så snart man begynder på det smiley

  • #7   21. okt 2008 Mage tak de damer for hjælpen.. Det har givet stof til eftertanke..

    Var lige nødt til at fælde en tåre og ryge en smøg... :o) for nej hvor går det mig på...

    Jeg er nødt til at få snakket med ham om det, men jeg ved desværre også, at han er sååå forbandet god til at agumentere for sig, så jeg kommer til at ligne et dumt spørgsmålstegn..

    ved ikke hvad som er bedst..- face to face eller et brev...

    Men igen..-Tak de damer...


  • #8   21. okt 2008 Ja.. vupti.. Nu ved jeg ikke om jeg har været for grov.. men den bog han har ligget og læst er en ryge-stop bog.. og i dag, lige nu har han lige skrevet at han er holdt op med at ryge... så måske har jeg ikke givet ham plads, og har følt mig lidt tilside sat.. jeg ville jo gerne ha at han trappede lidt ned.. og er han stoppet.. han har ikke røget i dag.. og han plejer at ryge 20 om dagen.. Måske jeg skulle give ham den plads han har brug for til at gennemføre dette..

  • #9   21. okt 2008 Synes ikke du er for grov men fedt han er stoppet så fortæl ham at en afhængighed er nemmere at slippe hvis man får en anden og hjælp ham så til at hansn ye afhængighed er skøn sex med dig smiley

  • #10   21. okt 2008 Ahhhh... Nana... Det var en god idé.. hehe.. Godt tænkt..

  • #11   21. okt 2008 Tag den bog fra ham og gem den....

  • #12   21. okt 2008 Nej du må ikke gemme den hvis det er den der har erstattet smøgerne men udskift hans afhægighed hehe måske bliver det lídt meget hvis i skal knalde 20 gange om dagen men så længe det kun er 7 minutter af gangen så går det jo nok hehe

  • #13   21. okt 2008 Christina, det kommer helt automatisk nu, hvor han er stoppet med at ryge..

  • #14   21. okt 2008 Jeg var gået på nettet og fundet en fræk historie og foldet den som rigtige sider i hans bog. Så kunne han læse om rygestop efter sex, hehe ;o)

Kommentér på:
Sex og Mænd..??

Annonce