{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.233 visninger | Oprettet:

maria h
maria h
Tilmeldt:
26. maj 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

mænd {{forumTopicSubject}}

de ER jo store legebørn som vi ved ;-).

jeg har ikke normalt en ret stor barm men jeg er vokset med opgaven kan man sige :-).til HANS store glæde er det så blevet .
han har så fundet ud af at presse mælk ud af mine brystvorter under sex og drikker af det . han er helt pjattet med det og så er det jeg tænker . kan det stjæle noget noget min dreng har brug for ???.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mænd
  • #1   26. maj 2008 *gg*

    Og så skal jeg nok tie smiley


  • #2   26. maj 2008

    Nej jeg tror som bare din mand øger mælkeproduktionen..........

    -Og så kan man undre sig over hvad mænd dog ikke finder på.


  • #3   26. maj 2008 mener du mælk, næring??

  • #4   26. maj 2008 for jo mere mælk han presser ud, jo mere producere du:)
    hihi... AALTSÅÅ.. de er ikke helt rigtige.. ;D


  • #5   26. maj 2008 hva mænd dog synes er sjovt. hehe

  • maria h
    maria h Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #6   26. maj 2008 ja mænd smiley

  • #7   26. maj 2008 Det er det jeg så tit siger.. "Mænd er drenge der aldrig har sluppet patten....!!"

  • #8   26. maj 2008 hmmmm... jae de bliver aldrig bedre... min kæreste væmmes ved mælk og gravid mave, det har bare intet med sex at gøre, siger han. forskellige er de også

  • maria h
    maria h Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #9   26. maj 2008 min mand tænder en del på mit mælk . og jeg ved han var vild med mig som gravid også smiley . han taler allerede om en mere !!.

  • maria h
    maria h Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #10   26. maj 2008 vidste i for øvrigt at ved det rette pres på vorten så sprøjter det helt vildt langt smiley . jeg fik nærmest et mindre chok første gang :-).

    og når han bliver ved løber det til så hurtigt at det nærmest selv sprøjter ud ! .

    ja man opdager nogle ting når man har en pillefinger af en mand smiley .


  • #11   26. maj 2008 hehe, ej først må jeg da nok sige, hehe og tillykke og hurra for at han ikke væmmes ved dig som gravid, det er skønt han stadig tænder på dig.
    min gjorde osse, dog ikke lige det med mælken det sys han var lidt undelrigt, men ikke noget der stødede ham.^^

    og så nej tror da bestemt heller ikke det skader dit barn. det gode er jo råmælken og det er den du har og forhåbentlig meget af den, når nu han drikker af det;p hehe. men som før nævnt så ja, du producere jo bare mere og mere og bamserne blir større og større..

    mine var så jeg ikke kunne ligge på maven fordi de var så store og hårde og spændte hele tiden. nu ved jeg at jeg IKKE skal ha cilikone hehe..
    men mit er forsvundet eftersom jeg ikke ammer mere..

    men synes bare det fed din fyr er helt tosset med dig.. (:


Kommentér på:
mænd

Annonce