{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.332 visninger | Oprettet:

Mænd? :/ {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg vidste ikke lige hvad jeg skulle kalde tråden.

Men jeg har et problem med mænd. Det er efterhånden 1 år siden jeg gik fra min eks, og har ikke været på en rigtig date siden.

Jeg har en profil på 2 datingsider, og har også kontakt til nogen fyre som gerne vil mødes.

Men jeg får det virkelig dårligt ved tanken? Jeg får sådan ubehag i kroppen og kvalme og kan slet ikke overskue det smiley
Jeg aner ikke hvorfor jeg har det sådan, det er rigtig ubehageligt smiley
Et andet problem er også at jeg ikke har tid til at date. Jeg har ik rigtig nogen til at tage børnene lige pt. så det er lidt svært. Har ikke lyst til at invitere nogen herhjem om aftenen, hvis jeg endelig skulle på date, skulle det være en "rigtig date".

Et andet problem er også at jeg får det virkelig stramt når de begynder at kalde mig smukke, søde osv. Så får jeg nok, og skubber dem væk smiley Aner seriøst ikke hvor det kommer fra. Har aldrig haft et problem med at møde nye fyre, date osv? Nu kan jeg bare slet ikke.
Når jeg er ude derimod, har jeg ingen problemer med at have kontakt. Det er bare over nettet, sms mm. - og dét at tage skridtet.

Tanken om sex giver mig også kvalme smiley nærvær og intensitivitet - Puuuuha! Det er 4 mdr siden jeg har hygget lidt, med én fyr, én gang.

Hjælp! Er der nogen der ved hvad jeg kan gøre?

På forhånd tak!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mænd? :/
  • #1   3. feb 2012 Og jeg vil lige tilføje at jeg rigtig gerne vil have en kæreste smiley Jeg er tålmodig og det haster ikke, men savner en mand i mit (vores) liv.. Så det er ikke fordi jeg ikke vil. Jeg får det bare skidt.

  • #2   3. feb 2012 Okay. Dejligt at jeg ikke er den eneste.. Men samtidig med at jeg har det så skidt med tanken om en mand i mit nærvær, så savner jeg det heeeeeeelt vildt! smiley
    Har faktisk fuldstændig opgivet min profil, og læser slet ikke min breve derinde, kan ikke overskue det.


  • #3   3. feb 2012 hvad skete der i dit sidste forhold?? det kan ofte have betydning for hvorn man fremover har det med andre af det modsatte køn nemlig...

  • #6   3. feb 2012 Diana Kim - Har ALDRIG haft en sundt forhold til en kæreste. Er blevet tæsket, der har været utroskab og meget andet. Og har haft det svært med drenge/fyre/mænd siden jeg startede i skole. Har altid haft svært ved at snakke med hankøn og er blevet mobbet meget af drenge.

    Lykke - Præcis smiley

    Rikke - Sådan har jeg det også.. Nu har jeg datet MEGET førhen, og det er svært at finde en fyr der er SÅ moden at han kan 100% tolerere at man har børn der er ens førsteprioritet.


  • #7   3. feb 2012 Jeg tror også det bare er tid.

    For mit vedkommende er det over tre år siden, at jeg sidst havde et seriøst forhold. Havde en kort fling med en eks for halvandet års tid siden (fik jo Vito) men ellers har der overhovedet ikke været plads til mænd i mit liv.

    Jeg tror det er godt nogle gange, at finde sig selv helt. Når ikke du har oplevet noget grimt, tror jeg at de følelser og tanker du har, omkring det at have kontakt med mænd, er din krops og sinds måde at fortælle dig, at du nok ikke er helt klar til at være på markedet endnu?



  • #8   3. feb 2012 ACS - Har oplevet noget grimt, men det har aldrig holdt mig tilbage. Men du har nok ret smiley Det er bare lidt træls når man gerne VIL.

    Lykke - Det satser vi på ;o) Du har også en dejlig fyr derhjemme du kan kysse og kramme ad libitum ! smiley


  • #9   3. feb 2012 Hotmama,
    ja, så først den besked efter jeg skrev smiley

    Jeg er med på de andre.. Tid er nøgleordet.
    Det der med mænd skal komme naturligt tror jeg, før det er godt.

    Min ekskæreste sårede mig så meget, da vi gik fra hinanden. Han var ikke specielt ond, men er den eneste jeg har elsket, så da han meldte ud at han ikke elskede mig længere, faldt min verden bare fra hinanden, og jeg kunne slet ikke.
    Jeg tror det er derfor jeg har holdt mig i baggrunden mht. mænd de sidste mange år. Det gjorde simpelthen for ondt.

    Nu skriver jeg en del med en fyr, en rigtig sød en, som er en helt anden type, end dem jeg før har datet. Han er bestemt ikke en jeg ville opsøge selv. Men det kommer ret naturligt når vi skriver og snakker sammen.


  • #10   3. feb 2012 HOTMAMA der er jo ikke noget og sige til at du så har svært ved det her med mænd.... det er da absolut forståeligt.... har du aldrig selv tænkt sådan på det??



  • #11   3. feb 2012 Har det på samme måde... Tror slet ikke på det!:(

    Har netop slettet alle mine profiler diverse steder!

    Han må sku komme og banke på hvis han er derude.. Haha
    Men tror også meget mit ligger i at jeg har såååå dårligt selvværd at jeg væmmes ved mig selv..:(


  • #12   3. feb 2012 Diana Kim - Jo selvfølgelig, og jeg tror også at det kommer fra at jeg kun er vokset op med min mor alene, uden nogen mandlige forbilleder, min mor har aldrig haft en kæreste efter min mor og far gik fra hinanden da jeg var 4, så har ikke "lært" at omgåes mænd. Det har givet mig nogen usunde forhold til mænd, især da jeg var teenager, der var det nemmere bare at ha sex med dem end at snakke med dem. Så er aldrig blevet god til det. Men vil gerne ud af min skal :o)

  • #13   3. feb 2012 Gitte - det kender jeg godt.. mit selvværd er også nærmest ikke-eksisterende smiley Det er skidesvært.. Har nogengange overvejet speed dating haha, men tør ikke når det kommer til stykket. Og jeg går i byen 2-4 gange om året, og går hjemme, så ved ik rigtig hvor jeg skal møde nogen smiley Og så har jeg bare mødt SÅ mange fyre som har fordomme mod enlige mødre, så det gør det heller ik nemmere. Kram herfra :o)

  • #14   3. feb 2012 ACS - Kan godt følge dig smiley Fedt at du snakker med en sød fyr.. -Tillykke eller hva man sir, hehe ;P

  • #15   3. feb 2012 HOT:
    Uhh, det tør jeg slet ikke... haha
    Jeg er så skide bange for at mødes med en fordi jeg tror at han bliver skræmt når han ser mig!
    Så er aldrig kommet så langt...

    Nu tager jeg en pause og prøver at se om det ikke hjælper at tabe mig og måske få lidt selvværd før der er plads til en mand!


  • #16   3. feb 2012 HOTMAMA føler med diiig og forstår fuldt ud hvorn du har det... jeg har ikk selv været for heldig med de mænd jeg har haft i mit liv... godt nok har ejg verdens bedste far og idag har jeg en skøn mand men alt andet har været ngoet lort... min forhold har også vælret præget af vold både fysisk og psykisk, mænd der kun har taget mig for de 3 huller vi kvinder har, også har mine mange forskellige stedfædre også været voldelige mod mig... yderligere har jeg en voldtægt i bagagen også.... så jeg har heller ikk haft det godt med mænd og det tog mig allerhelvedes lang tid og lære og stole på min nuværende mand... det kan stadig volde mig problemer til tider og tro på ham.... jeg kan kun sige som de andre....

    giv dig selv alt den tid du har behov for...


  • #17   3. feb 2012 Måske du sku lade vær og konsentere dig så meget om og møde mænd?? Og så bare være dig selv og være der for dine børn.. Og den dag du føler du er parat til en mand så lad vær og brug din tid på de knoldsparker på nettet ( de dårlige af dem) og så konsentere dig om dem hvor det handler om dig og med den baggrund du har er du stærk og tror også du ka se igennem folk hvordan de er ..!!!

    Har ikke mødt en mand endnu som faktisk har fordomme om enlige mødre!!!!!!!!!!!!!!!

    Måske du også sku prøve og date dig selv lidt uden børn?? Og få bygget noget selvtidlid op.. smiley smiley Klem..


  • #18   3. feb 2012 Gitte - Du er ellers en smuk (korthåret) pige (ligesom mig og mit korte hår hæhæ). Op på hesten. Vil også godt tabe mig, men tror ikke det kun er dét der skal til :o)

    Diana Kim - Det er jeg ked af. Har også en voldtægt og en episode med "blufærdighedskrænkelse" i bagagen og også fysisk og psykisk vold. smiley Det er skidesvært.. Jeg giver mig selv tid. Tak!


  • #19   3. feb 2012 Nadia - Jeg koncentrerer mig bestemt ikke MEGET om at date? smiley Jeg har haft mine profiler siden et par dage efter nytår, og før det har jeg ikke gjort det store. Jo, har en profil på scor, som jeg efterhånden har haft i mange år, så jeg kunne få dækket dét behov, uden at der behøvede at være noget følelsesmæssigt indvolveret.
    Du skulle bare vide hvor mange mænd der synes at enlige mødre er ditten og datten, og er kedelige osv. Det er ikke noget jeg har erfaret, men noget jeg VED igennem mine venner, som hører der fra deres venner osv osv. Og mine venner er ikke dårlige snæversynede mennesker, tvært imod :o)
    Jeg ville rigtig gerne date mig selv, mit problem er bare at jeg næsten ikke har noget familie, eller venner der kan hjælpe mig med børnene. Som sagt bliver de kun passer 2-4 gange OM ÅRET! smiley (Er igang med at søge aflastning), så det skal nok komme en dag når det hele falder på plads smiley
    Tak!


  • #20   3. feb 2012 HOTMAMA jaaaa det er enormt hårdt og skulle igennem sådan nogle ting.... men jeg kan næsten love at ved og give sig selv tid både til og hele og til og blive klar så er der større chance for og finde den rigtige... en som liiie pludselig dukker op... som vil elske en for den man er og som vil beskytte en med alt hvad han har... og en person som ikk sys det betyder ngoet hvad man har med i bagagen....

    du må endelig skrive hvis du ku få brug for og snakke med en der har gennemgået nogle af de samme ting....


  • #21   3. feb 2012 Det er rigtig træls.. smiley
    Selvfølgelig skal du give dig selv tid.
    Men har du prøvet at få noget terapi af en eller anden art? Og få noget respons på det du siger, fra en person der måske kan give dig midler og redskaber til at åbne op, finde ud af hvad der gik galt, hvornår og hvorfor. For først DER, kan man gøre noget ved sit problem.
    Og giv dig lige selv et klap på skulderen. Kig på hvad du allerede HAR opnået. Du har faktisk indset at du har et stort problem, og er allerede kommet så langt, at du gerne vil gøre noget ved det. Og du har tilmed sagt, at du godt VED at det vil tage tid, men at det er helt i orden.
    Jeg synes det er rigtig rigtig godt gået. smiley
    Mange tror nemlig fejlagtigt, at man kan fixe sådan noget på et par dage. Det kan man ikke. Det tager tid, lang tid. Men så har man også givet sig selv den største gave; at man kan fortsætte sit liv på en meget sundere, langt lykkeligere måde.
    Og med den indstilling tror jeg virkelig på, at du vil kunne komme langt mht. til dig selv.
    Jeg synes virkelig godt, at du kan være stolt af dig selv. smiley Og jeg håber inderligt, at du vil bygge videre på det. For du lyder virkelig som en stærk kvinde inderst inde.


  • #22   3. feb 2012 Diana Kim - Tak i lige måde..

  • #23   3. feb 2012 Katharina L - Mange tak smiley Jeg er lige begyndt i distriktspsykiatrien så håber de kan hjælpe smiley

  • #24   3. feb 2012 HOTMAMA det er da så lidt... vi kvinder må jo støtte og hjælpe hinande i de svære og hårde tider....

  • #25   3. feb 2012 Ka godt følge dig.. smiley
    Jeg har heller ikke rigtig nogle familie.. Eller jo er bare såååå dårlig til og spørger om hjælp til min farmor og faster.. meeeeen det ska laves om ..!! For de vil rigtig gerne.. tror bare de føler de ikke får lov smiley

    Men da jeg var single var det ikke fordi jeg var mor eller var stor.. !! Men fordi jeg er sær.. smiley

    Jeg er bare en type som har svært ved og være alene..

    Synes bare dating sider er underligt.. Når jeg har siddet derinde har der været måske 4 ud af 30 folk som man gad og snakke med.. Og de var såååå ulækre og høre på.. smiley



  • #26   3. feb 2012 Den med sex kan jeg snakke med om og jeg er endda gift og elsker min mand og elsker sex - men elsker ikk min krop mere efter alle de operationer smiley så den arejder jeg med for tiden og manden er støttede selvom han gerne vil have lidt hygge snart *G*

    men altså du må give det tid og så kommer det helt naturligt.. man skal ikk gøre noget man ikk følger sig til rette med - men det kommer tror jeg smiley

    Anja nogle gange så er det dem som er de rette smiley sådan havde jeg det med min mand og ja idag er jeg gift som jeg overhovedet ikk havde regnet med at blive nogensinde *G*


Kommentér på:
Mænd? :/

Annonce