{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.851 visninger | Oprettet:

far skred - nu skal hun deles? (langt) {{forumTopicSubject}}

Min kæreste forlod mig og vores datter på 11 måneder i tordags... det kom meget pludseligt! han kom hjem og fortalte at han havde kysset med en anden pige på hans skole i onsdags og at de to havde snakket meget sammen og at han nu havde følelser for hende og ikke mig mere :-/?? Ja vi har været alt igennem sammen og han har altid erklæret sin store kærlighed til os og vi skulle forloves på hendes 1 års fødselsdag. så jeg var godt nok et stort spørgsmålstegn, og blev selvfølgelig meget ked af det og er det stadigvæk... puha det er hårdt.
Vi har for 3 uger siden fået ny og stor 5 værelses lejlighed, og har samtidig fået fællesøkonomi.

han pakkede alle sine ting torsdag, og lukkede vores fælles kontoer m.m.

Og så flyttede han hjem til sin far... alt skulle lige pludselig ske med det samme... og nu står jeg her tilbage og intet forstår... heller ej familie på begge sider eller venner forstår noget.

vi har godt nok de sidste stykke tid ikke haft specielt meget gnist i forholdet, men det er sku også hårdt at blive forældre... så alt drejer sig jo om baby, ble skift m.m. det første lange stykke tid.

men han var åbenbart ikke voksen nok... han sagde at han følte sig kvalt og at det ikke var spændende mere... han ville lige prøve at være fri og single!! ja godmorgen siger jeg bare!

Han kunne da i det mindste være blevet boende til alt var på plads og hjælpe lidt til med det daglige og vores datter... men nej nej, væk var han, og så har han jo rigtig haft tid til at rende rundt med vennerne hele weekenden og drikke øl m.m.

jeg er 25 år og han er 23 år.

Nå men nu til mit spørgsmål... hvordan fordeler man tiden med vores datter?? Han kommer her i dag så vi kan snakke om hvem der skal have hende hvornår.

Jeg tænker at han skal have hende hver anden weekend hvor han henter hende i vuggestuen fredag, og aflevere hende igen mandag.

og den uge hvor han ikke har ehnde i weekenden kan han have hende feks. fra mandag til tirsdaghvor han så henter hende mandag i vuggestuen og aflevere hende igen tirsdag morgen.

men er det for meget for en pige på 11 måneder?? altså at skulle være 2 forskellige steder så meget??

Han er jo som sagt flyttet ned til sin far, og der har han fået sit gamle værelse hvor han vil få anskaffet en babyseng og et puslebord... men hans far er alkoholiker, dog i mild grad og de ryger som en skorsten. Min eks har dog forsikret mig at der ikke ryges eller drikkes når vores datter er der... men har det bare ikke så godt med det, selvom hans far er en utrolig rar mand der altid står klar med en hjælpende hånd... men der er tit et rend af mennesker i weekenderne, og hvis vores datter skal være dernede, så skal det laves om! men det er min eks og hans far også indstillet på. så det må jo komme an på en prøve... har i hvertfald tænkt mig at møde uanmeldt op for at se om det er som lovet.

men hvor meget skal hun være der?? Jeg har jo også brug for lidt fridage nu når jeg er blevet alene... for så er det jo ekstra hårdt at passe hende, når manden ikke lige er der til at give en hånd med noget.

så kom gerne med jeres råd og erfaringer.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  far skred - nu skal hun deles? (langt)
  • #1   24. jan 2010 Jeg har intet i mod at han skal have hende, og hvis jeg skal være helt ærlig så har jeg ikke lyst til at han skal være her hos mig, i hvertfald ikke mens jeg er her, og det der med ingen overnatning tror jeg også jeg vil være lidt ked af, for jeg kan mærke at jeg også selv har brug for lidt frihed til at kunne komme ud med vennerne eller lave noget andet.

    men er bare i tvivl om hvad den bedste løsning er... for det er jo selvfølgelig hende der kommer i første række.


  • #2   24. jan 2010 Tror faktisk sagtens han kan forlange at i deler 50/50 når han har boet sammen med hende indtil nu, men det er jo ikke sikkert han vil det nu hvor han vil være en "fri fugl"

  • #3   24. jan 2010 Linda det behøver ikk ha noget med alder at gøre.. Min kæreste er 23 og jeg er 34..:) Det kommer an på hvor moden man er og om man er sit ansvar bevidst..Britt jeg forstår godt din bekymring ang delt ordning for jeg har selv 2børn fra tidliger forhold og syntes det er svært fordi der ofte kommer problemer mellem hinanden..Det jeg vil foreslå er et møde med amtet og hører hvad de foreslår og få det hele på skrift så der ikk er noget at komme efter.. Især hvis han har en ny kæreste kan der komme konflikter..... Håber det bedste for dig og den lille .. har sgu ondt af dig..Lorte situation..

  • #4   24. jan 2010 Ja vi havde jo en aftale i dag om at han skulle komme så vi kunne aftale nærmere.

    men da han ikke dukkede op så ringene jeg til ham her kl. tolv.

    han lå sørme i sengen og havde tømmermand. han fortalte at han havde været ude og drikke igår, og var endt til en fest hvor han var sammen med en pige og tog med hende til en anden by og så kom sent hjem... så han var rimelig smadret, og havde også glemt at finde ud af hvordan han kom ud til mig...

    Jeg er bare så ked af det og gal... hvordan kan man være så ligeglad med det hele!!!!

    Sagde at han ikke behøvede at komme.


  • #5   24. jan 2010 Hold fast hvor er han led, det var da ikke nødvendigt at fortælle dig det sådan en idiot

  • #6   24. jan 2010 Hold fast hvor er han led, det var da ikke nødvendigt at fortælle dig det sådan en idiot

  • #7   24. jan 2010 hvis jeg var dig ville jeg tage den med amtet da jeg fornemmer han ofte kommer til at bryde jeres aftaler.. og tænker straks hva så de week han har hende så får han hans far til at se efter hende mens han fester og tager forskellige piger med hjem..Sikke en idiot.. Jeg syntes personligt ikk han skal ha hende en hel week før han har bevist han kan være ansvarlig og vise det er det han vil...

  • #8   24. jan 2010 min datter bliver 1 år imorgen og hun kan ikke at se sin ar mere end hver anden weekend, hun bliver helt umuligt og kan ikke omstille sig så meget, fra hjem til hjem, så hun ser sin far hver anden weekend, fra fredag kl 15 til søndag mellem 18,30-19..

    min datters far ser hende kun så meget fordi han selv er hos sine forældre da han bestemt ikke er egnet til at værre alene med så lille et barn, da han ikke rigtig kan hendes signaler, eller tilsidesætte egne behov nok.


  • #10   24. jan 2010 tja... tror nu jeg vil søge fuld forældremyndighed, og tror at hvis vi skal i retten eller statsamtet, og de ser på det hjem han kan tilbyde og på hans baggrund at han så ikke har så meget at sige. Men jeg ville da gerne hvis han ville have hende, men når han ikke viser mere interesse end han gør nu, så fortager jeg mig ikke andet - og tror heller ikke han kontakter mig af sig selv. jo måske om et par måneder.

    Jeg er bare så sur, ked af det og skuffet... kender ham slet ikke mere! forstår ikke at man kan ændre sig så meget fra den ene dag til den anden.


  • #11   24. jan 2010 Medmindre han gør barnet fortræd eller er misbruger eller lign får du ikkefuæd forældre myndighed medmindre han vil havedu får det
    men kan godt forstå du er ked af det lige nu


  • #12   24. jan 2010 han er tidligere misbruger og det er kun 1 år siden han blev cleen... og hans far er alkoholiker, og hans bror sidder i fængsel for omfattende narkohandel. og han er nu flyttet hjem hos sin far og det er det eneste sted han kan være og have hende ved samværd... men det lyder nu på ham som om at vi kan gøre hvad vi vil... så det kan være der slet ikke bliver nogen diskution... han vil bare ud og feste igen og nyde livet med masser af damer og druk. og så er han også lige begyndt at ryge igen efter at være stoppet for et år siden... han virker så ligeglad med det hele... Forstår ikke han kan være det.
    Og tror ikke han vil kæmpe for at se hende... måske på sigt men ikke nu.
    Nu er friheden og ungdommen sjovere.


  • #13   24. jan 2010 Britt :
    - Hold da kæft jeg har ondt af dig! Dett er da bare så svinsk at gøre sådan noget der.. Jeg kender godt det der, med af de fra den ene dag til den anden skifter mening, bare sådan ude i den blå luft.. Det er simpelthen så hådt, og især når de bar vender en ryggen, så hurtigt.. Man ville måske gerne lige synke klumpen først - hvis du forstår hva jeg mener..

    Jeg håber virkelig du kommer igennem alt det her.. Det ved jeg du gør, for det gør man altid.. Men lige nu ser det sikkert rigtig uoverskueligt ud.. Du må meget gerne skrive hvis du har lyst til at snakke, jeg vil meget gerne ''ligge øre til''.. smiley


  • #14   1. feb 2010 unge mennsekse nu om dage.. tsk tsk

Kommentér på:
far skred - nu skal hun deles? (langt)

Annonce