{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.598 visninger | Oprettet:

Frygten for at miste? {{forumTopicSubject}}

Hej. Skriver for at vide om der er andre der har det lige sådan. Sagen er den, at jeg har to børn som ikke ser deres biologiske far, og ikke kommer til det. Jeg er så sammen med thorbjørn og har næsten været det i et år. Han har taget faderrollen for mine børn og er der hundred procent for dem på alle måder. Vi har et rigtig godt forhold, har det sjovt sammen og er aldrig rigtig uvenner. Dejligt. Nå. Jeg er rigtig bange for at miste ham. Jeg har egentlig ingen grund til det, for jeg kunne ikke forestille mig at han ville gå fra mig. Som sagt har vi det godt sammen. Men som sagt er jeg bange for at miste ham men det er pga børnene. Min største datter har førhen spurgt til om hun ikke har en far, men det stoppede før mig og thorbjørn fandt sammen og nu ser hun selvfølgelig ham som sin far. Men hvad nu hvis han en dag skred? Hvad fanden skulle jeg sige til børnene hvis han ikke længere ville påtage sig ansvaret? "nå unger, nu skal vi finde jer en ny far."? Nej. Jeg ved det ikke og jeg frygter at det skulle ske. Man ved jo aldrig. Vi har dog snakket om at blive gift i 2012, og i den forbindelse vil han gerne adoptere dem. Kender i nogen med samme bekymring? Eller har i nogen gode råd til mig så jeg kan få ro på? Hilsen isaa.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Frygten for at miste?
  • #1   21. dec 2010 Ej hvor er det rart at jeg ikke er den eneste. Hos mig der gør det bare at jeg har det rigtig dårligt når han er ude en hel weekend på kursus. Det tære rigtig meget på mig. Så nu skal jeg i hypno terapi den 5 januar. Bliver spændende.

  • #2   21. dec 2010 Sødeste skat. Jeg tror mere eller mindre vi alle har det sådan om det er deres biologiske far eller ej. Jeg kan osse gå og være frygtelig bange for om Jimmi ville skride eller han dør eller et eller andet forfærdeligt skulle ske ham.
    Det at Tb sir at han gerne vil adoptere de to små prinsesser, må da være den ultimative kærligheds erklæring til de to :o)
    Med det der allerede er sket, så tvivler jeg på han skal nogen steder.
    Så nyd at i har det så godt sammen og skub dine bekymringer væk, dem kommer der jo intet godt ud af :o)
    Husk vi er en hel flok der står parate til og hjælpe og lytte, for i er jo en del af vores lille familie.
    Såååå elsker dig søsser, kys kys


  • #3   21. dec 2010 åh kender godt din følelse for at miste.. her er det bare ikke helt på samme måde.. Jeg er da også bange for at miste min kæreste.. Men vi har en aftale om at hvis vi nogensinde skulle gå fra hinanden jeg se skal vi se "hinandens" børn da de jo betragter os som mor og far.. Men jeg er simpelthen så bange for at han går den og dør.. fordi hans eks hun hader mig som pesten.. og hun ville nægte at jeg måtte se ungerne.. selv om de jo bor hos os.. så har jeg jo ingen rettigheder hvis han dør, selv om de ser mig som deres mor.. og vi kan intet stille op smiley
    Og hvis jeg dør vil david som jeg jo har med en anden ryge ud til hans far og bo.. og han kender slet ikke sin bio far.. og igen min kæreste har ingen rettigheder..


  • #4   21. dec 2010 Isaa - Har du overvejet at snakke med ham om at han stadig skulle se børnene hvis i nu gik fra hinanden?
    Vi har et vennepar hvor hun har en søn fra tidligere og hendes kæreste har også taget faderrollen 100 %, drengen ser dog sin egen far, men han er lidt af en bøv, og vores kammerat der kommer også til at se drengen hvis de går fra hinanden som var det hans egen..


  • #5   22. dec 2010 Linda - Ja, men jeg tænker også lidt mere på Isaa's situation, med at børnene IKKE ser deres rigtige far og hun skriver at de IKKE kommer til det!!

  • #6   22. dec 2010 Trine - Ja selvfølgelig har vi det smiley Og han siger at ligemeget hvad der vil ske, vil han altid være der for dem. Så det må jeg jo prøve at stole på selvom det er svært. For har hørt de ord før, og der har de ikke levet op til dem, i sidste ende. Men det var dog også en ekskæreste som jeg ikke stolede på, på samme måde som jeg gør med Thorbjørn, og Emily så ham heldigvis ikke som sin far på nogen måder.

Kommentér på:
Frygten for at miste?

Annonce