{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.701 visninger | Oprettet:

ihhh han går mig på nerverne !! {{forumTopicSubject}}

ja mig, kæresten og sønnen var til fødselsdag hos et vennepar..vi sidder så og spiser og han ser jeg skærer kanten af min hamburgerryg..(kan ikke klare kanten) og det har jeg altid gjort. han valgte dog at flippe ud på mig midt i hyggen og maden, at jeg var latterlig og kræsen og skar alt fra i min mad osv..og alle vennerne sad bare og gloede.. jeg har altid holdt min mund og han altid fået sin vilje. nu holder jeg dog ikke min mund og siger min mening så svarede ham igen, med at det ik passede og jeg bare ikke bryder mig om den kant..så fik jeg smidt en masse i hovedet og spurgte så om han ik ku være ligeglad, han måtte da gerne få det altså.. men blev så pinlig over han skabte sig sådan og var så tæt på at græde. efter maden sagde jeg at jeg ik sys han ku være det bekendt og havde gjort mig ked. fik ik engang et undskyld! nåh men så sku vi til jul hos hans familie..og juleaften da vi skal til at spise og alle sidder ved bordet flipper han igen. jeg er ved at ordne sønnens mad(han er 1½) så venter lige med at tage..han bliver mega sur og råber op om at jeg skal se at tage noget mad og sende videre. siger jeg lige er ved at ordne danni´s mad , ja det kan vel vente til jeg lige har øset op til mig selv oz..han har altid hældt mad op til mig eller bare sendt videre når jeg lige har givet ham mad. blev sur og svarede jo igen og familien måtte jo lige høre på det os, og vi endte med at bytte plads så han sad med sønnen. Igår skulle han så fluks hjem ikke noget med at hygge med os, næh nej (vi bor ikke sammen). og tog mine husnøgler med. ringer til ham (bor i samme by) men han har det sååååå dårligt og kan ik komme med dem før idag..jeg har ikke set skyggen af dem og ik hørt fra ham siden i middags.. er så gal på ham. bor et sted hvor man ikk går fra en ulåst dør. vi var hos hans familie i 3 dage og ikke en eneste gang tog han sin dreng og skiftede ham..heller ik da jeg bad ham om det..IHHH han er så træls og det sagde jeg oz til ham, men han er røv ligeglad! Han har det ih oh åh så skidt. men kan godt ha venner på besøg/sidde ved sin pc og spille..men kan ik hjælpe mig eller komme med nøglerne..arg sorry blev lidt langt er bare lidt sur og skuffet lige nu.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ihhh han går mig på nerverne !!
  • #1   27. dec 2009 tror jeg var flejnet fuldstændig skråt hvis det var mig .. puha ..

    syntes du skal tage en seriøs snak med ham om det er det han virkelig vil ..


  • #2   27. dec 2009 orv og sagde også i sjov at den glasur han havde lavet på en kage så klam ud..(farven) og sagde det virkelig i sjov og sad og smilte med så flippede han skråt og bad mig lukke og så ku jeg sgu lade være med at spise noget af den...behøver jeg at sige at familien lige var kommet hjem og sat sig ved os i stuen...

  • #4   27. dec 2009 Hvorfor er du sammen med ham ?

  • #5   27. dec 2009 Jeg er sammen med ham fordi jeg elsker ham. Vi havde problemer før hvor vi var sammen i 2 år, gik så fra ham og flyttede, men efter et halvt år ville vi prøve igen. vi bor hver for sig for ikke at gå hinanden på nerverne, men han tænker ik så langt, og den måde han er på har jeg ik oplevet før... før holdte jeg min mund når jeg var utilfreds, men vi har aftalt at vi skal snakke sammen når der er noget, fint, så nu siger jeg min mening og det kan han vist ik tage alligevel og så opstår de der situationer..bare så flovt at det er når vi er sammen med nogen.. men det rager vist ham en papand for jeg får aldrig noget undskyld fra ham.

  • #6   27. dec 2009 hov har glemt at rette min profil...

    Vo bor hver for sig lige nu men har planer om at flytte sammen.. og nu overvejede vi ik lige at få barn som du så pænt skriver.. jeg blev gravid på p piller så planlagt nej, men jeg vil for intet i verden undvære min søn!
    Og lige nu bor vi ikke sammen for at være glad og klare tingene istedet for at flytte sammen med det samme og være sure hver dag som før. hellere 2 glade forældre der bor hver for sig end 2 sure sammen...

    hvad jeg vil... jeg ville bare ha lidt luft og brokke mig lidt...nu kan man godt være sammen, men alt er ikke lutter lagkage hverdag og man har da brug for lidt luft af og til.


  • #7   27. dec 2009 nej jeg er ikke glad lige nu, lige nu er jeg sur hehe.. men ellers er der normalt heller ik de problemer der, bare lige de sidste par dage han er flippet lidt.. finder mig heller ik i det mere, det er jo derfor jeg svarer igen nu.. finder mig ik i det andet mere, det løb er kørt for ham..er nu ik bange for at være alene, men det er ik det jeg ønsker, han er manden for mig og ønsker vi skal klare os sammen resten af livet, men vi har lige nogle ting vi skal ha løst før der sker mere..men kan nu sagtens klare mig selv, hvis der sku ske noget

    jeg sys oz det var enormt flovt foran venner og familie, men familien rystede oz på hovedet og bad ham slappe af..


  • #8   27. dec 2009 ja det er faktisk rigtigt, det er aldrig ham der gør noget forkert, det er altid mig der er sur og brokker mig..ja gad vide hvorfor da...
    nårh har skrevet lidt med ham, men han er sååå ynkelig syg lige nu så gider ik mere idag, så må han jo pive lidt med sin kammerat, gider bare ik når han er syg så er han såå ynkelig


  • #9   27. dec 2009 syntes du skal lægge ham på køl lidt

  • #10   27. dec 2009 tja... hvordan tror du sin søns øjne ser på det... Tænk at høre sin far nedgør mor på den måde... Bare rolig det smitter af på ungerne...

    Så han skal være glad for det ikke er mig han bor sammen med eller er kæreste med.. Jeg var brændt fuldstændig over...
    Min kæreste gjorde kun sådan noget en gang.. Og så ud med svinet. Ikke om nogen skal tale sådan til mig NIKS...


  • #11   27. dec 2009 har heller ikke tænkt mig at skulle se ham de næste par dage. har han brug får hjælp må han klare sig selv... så må han tænke lidt over det.

  • #14   21. jan 2010 hejsa.
    jeg er ny herinde og faldt lige over dit indlæg og kunne bare se så mange ligheder i det du skriver om hvordan han behandler dig..

    jeg har haft en ligeså stor nar inden for dørene i 4 år inden jeg valgte at smutte..
    jeg ved hvor svært det er og selvom alle sidder i en god mening og prøver at skubbe lidt fornuft ind i ens hoved så hjælper det bare ikke..

    ja du kunne bare gå, og ja du kunne bare svare ham igen, og du kunne bare ligge ham på is i et par dage...
    det er bare ikke så nemt som det lyder..
    Mit råd lyder på at du hver gang høre ham sige noget grimt til dig eller noget der sårer dig så sig med det samme at han skal stoppe,
    og han skal ikke snakke sådan til dig, for det finder du dig ikke i.
    Du skal huske at sige det og mene det samtidig..
    stop ham HVER GANG når han begynder..
    Lad vær med at give ham lov til at svine dig til i alles nærvær..
    du skal ikke begynde at forklare dig overfor ham om hvorfor du vælger kanter fra på kød ovs..
    er ret sikker på at de venner og familie der sidder omkring ham og dig tænker at han da er noget af en idiot, når han snakker sådan til sin kæreste,
    men at de ikke ønsker at blande sig så derfor vælger at holde mund.. Hvis han er som min eks så hungre han efter at du siger FRA overfor ham..
    Han har ingen respekt over en lille bange mus der kunne kravle i et hul.. Du skal ikke true ham med at gå hvis du ikke kan holde det for det finder han hurtigt ud af at du ikke gør..
    gør der selv en tjeneste og sig fra også har i måske en chance..

    ps jeg havde fået respekt af min eks inden jeg gik og han snakkede ikke grimt til mig men der var det for sent og jeg havde mistet alt for ham.. idag sidder jeg med den skønneste kæreste som hjælper til, respektere mig og elsker mig som lige præcis den jeg er..
    Er sikker på at han aldrig nogensinde ville kunne få sig selv til at snakke så grimt.. Det kan lade sig gøre at finde en mand der behandler en med respekt smiley


  • #15   2. mar 2010 ja der er lige gået noget tid nu siden sidst..

    ville bare sige at det er blevet meget bedre med ham.
    Jeg siger når jeg blir sur og hvorfor jeg blir sur til ham, så han ved HVORFOR og ik skal tænke sig til det, for det kan han ikke må jeg erkende hehe.. og hentydninger fatter han nada af hehe.

    Der har kun været et lille optrin hvor vi var hjemme ved mig selv og det varede kun 5 minutter ca.. jeg tudbrølede og han bad mig slappe af, for der var ik noget at tude over, da jeg så nærmest råbte at hvis jeg havde det fint med det, så ville jeg nok ikke se sådan her ud og græde så vildt!!
    så holdt han kaje, trak mig ind til sig, vuggede og trøstede mig, og så lavede vi en aftale ang problemet, så det blev løst hurtigt, så han er ved at blive normal igen hehe, tror lige han skulle vænne sig til at jeg atter var inde i billedet helt og ikke længere en eks smiley


Kommentér på:
ihhh han går mig på nerverne !!

Annonce