{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
977 visninger | Oprettet:

opdate. (tror han vil fri) lidt langt {{forumTopicSubject}}

ja som overskriften siger er dette en opdate på et tidligere emne jeg oprettede d.8/ 2 om at jeg troede min kæreste ville fri inten på min fødselsdag, eller d.9/ 9-09

i aftes da klokken så var slået 00.01 satte han sig hen ved siden af mig helt tæt op af mig og sagde at han elskede mig mere end noget andet og at han var glad for at have mig osv. så tog han en lille gave frem og gav mig og sagde og derfor håber jeg du vil sige ja når jeg spørger om du vil gifte dig med mig smiley

ihhh er bare så glad og lykkelig, så nu er vi forlovet, og skal bare finde ud af hvornår det skal ske. men det bliver hvert fald ikke før jeg har fået et job smiley

det er bare så dejligt, og nu går han og kalder mig fru bæk smiley

desværre har vi måtte op med ringene i dag, da han havde taget en ring der lå i min kasse og taget mål fra den, desværre er den ring bare alt for stor så jeg kunne ikke passe forlovelses ringen, han tog så alligevel hans på men efter 3 timer i dag var han finger blå og han kørte så op med hans også så han kunne få en større. så nu må jeg desværre vente til næste uge før jeg for min ring øv øv smiley

men han har friet, og jeg har set ringen og haft den på så må jeg bare vente den uge på den smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opdate. (tror han vil fri) lidt langt
Kommentér på:
opdate. (tror han vil fri) lidt langt

Annonce