{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.570 visninger | Oprettet:

Irreteret, frustreret:/? {{forumTopicSubject}}

Landet ligger nu sådan at jeg og kæresten har været sammen 5 år og 6 måneder. Vi har boet sammen ligeså længe.

Jeg er ved at blive frustreret og mere og mere irreteret på hans måde a bruge sin fritid og sin måde a være på overfor mig.

Jeg knokler som sosu elev sidste praktik , han som taxa chauffør . Forstår udmærket hans skæve arbejdstider.

Men han kommer hjem sætter sig til at spise og sætter sig med sin com til vi går i seng. smiley os på fridagene.
Jeg selv igennem min Udd er blevet meget mere voksen og moden og ved mere og mere hvad jeg vil i mit liv. Jeg nægter at sidde dag ud og dag ind i sofaerne:( har virkelig taget intiativ til alt! Han gider ikk spille spil, gå fælles aften tur med Emma , tage i bio eller lign.

Nok med det men han tager ikk intiativ til noget i forholdet mere heller, ikk kys ikk søde ord ikk sex:/
fx igår lagde jeg hans com skærm ned satte mig ovenpå ham for ligesom at få lidt reaktion;) manden lukkede sine æjn læner sig tilbage og reagere slet ikk på mine kys!!!! Følte mig på det groveste afvist:(
da jeg sku lave aftensmad badkeg ham komme ud og hjælp, det gad han ikke så sagde det lidt hårdere og sagde så blir der ingen mad! Han kommer ud gumlende på vindruer og hvad gør han:0 spytter kernerne lige ud i ansigtet på mig og skrald griner! smiley

Lige nu ser jeg ikk nogen fremtid hvis det fortsætter:/ og har ofte taget emnerne op gjort det klart hvortil han enten siger det ved jeg ikk eller jeg skal nok.

Ihhh hvad dælen kan jeg efterhånden gøre? For blot et halv år tilbage ville jeg for alt i verden ikk miste ham a min skide trygheds angst. Men nu erkeg faltisk nået dertil hvor min trygheds angst er væk


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Irreteret, frustreret:/?
  • #3   27. apr 2011 Han virker da bestemt ikke til at han respektere dig . Men hvad med begynd og gøre ting uden ham ? ta i biffen med veninder , være væk der hjemme fra selvom du er røv træt .. Begynd kun og lave nok mad til dig selv .. Få ham til og indse hvor meget du egentlig gør for ham ! Hvis ikke han indser noget som helst så smut - du fortjener helt sikkert bedre smiley

  • #5   27. apr 2011 Dina ja for han laver jo intet om:/ men er det frdi han er skide dårlig til a komunikere? Eller ganske enkelt ikk tør sige tingene at der ikk er mere? Pas!

    Sabrina ja skat bosætter mig inde hos lukz og dig smiley overvejer lidt at tage Emma med hele juni ud til Camilla mens vi i skole eksamen s perioden blot for a se hvordan han reagere


  • #6   27. apr 2011 Han syntes det var skide morsomt smiley og han forstår simpelthen ikk når jeg siger jeg syntes ikk det rart du gør mig ked a det. Så siger han jamen nogen skal det jo gå ud over jeg har en dårlig dag:0 den dag sagde han os jeg var slidt og en kælling. Han mente det var fair når han nu havde en skidt dag på jobbet a det gik udover mig

  • #13   27. apr 2011 Han er bestemt ikk en ubehagelig type han er sød det jo derfor jeg har været sammen med ham så længe . Mén jeg er ved a indse jeg er den eneste der gider kæmpe for forholdet og længe gjort det. Grunden til det var min angst for a være alene ik a bli elsket osv men nu jeg ved a nå dertil
    hvor det faktisk er ligemeget:/


  • #14   27. apr 2011 Sabrina felt seng kan ski da sove i teltet!:)

  • #20   28. apr 2011 du må du sige at nu vil du snakke - og han skal deltage ikke kun sige de tved jeg ikke - det ved je ggodt - han må også komme med noget ..

    og syntes du så intet du får du af den snak må du fortælle ham at du er nået der til hvor du ingen fremtid kan se - og hvad syntes han i kan gøre ved det?

    er du ikke glad og gerne vil fra ham - ja så følg dit hjerte

    han lyder da ikkke til at respektere dig , jeg havde håbt lidt højt hvis der var en der spyttede kerner i hovedet på mig - total respektløst

    ^^det lyder ikke til at han har udviklet sig/blevet voksen som du skriver at du er under udd..


  • #21   28. apr 2011
    Jeg tror jeg vill prøve at sætte mig ved min computer hele dagen, og ikke lave aftensmad osv. (: Og hvis han sagde noget, så skulle du lade din "dårlige dag" gå udover ham .. Så han kan se præcis hvordan han er mod dig, og man skal vel behandle andre som man gerne selv vil behandles, så det må vel betyde at han gerne vil have at du skal være sådan (:

    - Men ellers ja, lav noget for dig selv. Og forklar ham, at hvis han ikke tager sig sammen, og bliver mere voksen, så vil du ikke være med til det mere ! Man skal være to der kæmper for et forhold, ellers lykkes det altså ikke ..


  • #22   28. apr 2011 Tag endelig ikk fejl jeg elske ham overalt på jorden. Men det jeg mener med trygheden var at når vi skændtes og han fyrede af han ikk vidste hvad han følte gik der totalt i panik pga trygheden , ha jeg senere fundet ud a.
    Jeg var så pisse bange for ikk a ku bo alene har jo aldrig prøvet det , var pisse bange for a klare mig selv uden ham til at hjælpe mig. Det selvtiliden med mig selv der kommet under min udd, nu jeg ikk længere i tvivl om a jeg nok selv skal kunne.
    Jeg elsker ham jo netop ellers ville jeg jo ikk have prøvet så længe så var jeg jo smuttet. smiley
    ja jeg blevet mere moden under min udd på den måde ment:
    før når han provokerede mig fløj jeg op i det røde felt med det samme , nu lader jeg det gå ind a det ene øre og ud a det andet. Og siger blot drop der macho fis det gider jeg simpelthen ikk hører på.
    Jeg gik i by hver evig eneste weekend, nu gider jeg ikk nu vil jeg nyde weekenden med venner og kæresten med lækkert mad eller lign.
    Jeg vil gerne have børn inden alt for længe det vil kæresten også eller nogen gange vil han andre gange ikk:/? Det jo enten eller.
    Jeg ved med mig selv det ham jeg vil have mit barn med, han er der han kan regnes med og er skidegod til fx lukaz sabrina s herfra tråden dreng.


  • #23   28. apr 2011 Øv hvor lyder det surt Louise. Men jeg tror altså også det er et spørgsmål om at du skal ud og lave noget for dig selv. Både så han kan se hvordan det er uden dig - men også lige så meget for at se om det overhovedet er det forhold DU skal være i.
    Du må tage ud til nogle venner og hygge, i biffen, eller bare gå nogle lange ture med hunden. - vi har jo området herude på landet smiley

    Du er også altid velkommen til en kop kaffe heroppe hos mig. Hvis du har brug for at få luft. smiley

    Hold hovedet højt Louise - det skal nok gå. smiley


  • #24   28. apr 2011 Tak søde nadja:) ja vores område er skønt;) er lige kommet ind med Emma fra morgenturen.
    Jeg overvejer a skrive det jeg føler når han gør de her ting i et brev til ham . For måske ved han slet ikke selv hvad det er han får en til a føle jo


  • #25   28. apr 2011 Jeg havde smuttet fra ham, jeg gad simpelthen ikke det der! Han værdsætter dig slet ikke, og jeg synes simpelthen at det er så respektløs af ham..det må jeg ærlig indrømme!

  • #26   28. apr 2011 sidder lige nu og skriver på en pæn og meget forståelig måde jeg syntes han snakker og behandler mig meget respektløs for tiden, og en a mine veninder faktisk påpegede det for mig da vi var derovre og spise en dag, hun var helt paf og sagde er han altid så led overfor dig... ?
    nu smider jeg kortene på bordet.


  • #27   28. apr 2011 ja smid kortene på bordet - ingen fortjener så respektløs en behandling

  • #28   28. apr 2011 han ved det ikke, han kan desværre ikke give mig et ærligt svar for han ved det ærlig talt ikke, smiley
    skrev tilbage : ved ikk er bare ikke godt nok længere /sorry/


  • #31   28. apr 2011 nej han ved ikk hvorfor han behandler mig dårligt;(

    michale vi har ingen børn kun emma min amstaff hihihihi men det jo mit barn smiley


  • #33   28. apr 2011 problemet er han vil ikke snakke, det eneste han kommer med i samtalen er det ved jeg ikk... og så hjælper han jo ikke ligefrem til.-..
    han gider ikk ud han gider ikk lave mad han gider ikk hjælpe med a vaske op gå med hunden eller lign... det siger han selv. det mener han er mit arbejde som pige.

    jeg har ofte prøvet at snakke med ham, spørge hvad føler du? det ved han ikk, så kommer man altså ingen vejne.

    jeg har sagt jeg ikk er hans mor og jeg arbejder altså os fukldtid og et hjem er os fuldtid a holde så syns kun det fair vi hjælpes ad.

    når jeg spørger om han vil med ud og spise gider han ikk fordi det koster penge og tager tid a komme derhen..

    jeg er stødt på grund og ved ærlig talt ikk hvordan jeg kommer ud i havet igen


  • #35   28. apr 2011 jaaah det bare skide svært syns jeg.... ih

  • #37   28. apr 2011 Jamen hvad skrev du til ham? hvad er det der ikke er godt nok længere? og arh! mænd der ikke vil snakke er det værste

  • #38   28. apr 2011 Skrev jeg ikke brød mig om han snakker nedladene til mig og spurgte hvorfor han gjorde det. Det ku han ikk svare mig på sagde han . Så sagde jeg "ved ikke" er ikk godt nok længere

  • #39   28. apr 2011 underligt - hmm nej det er ikke nemt hvad du lige skal stille op

  • #41   28. apr 2011 Nej han gør det nok ikk for a være ond men han er voksen og må leve og handle derefter!

  • #43   28. apr 2011 Det vil han ikk han siger han ikk kan formulere sig udover på SMS. Nå men han har så lige skrevet " jamen vil du have mig til a sige jeg ved a kører død i forholdet? At jeg har brug for tid til mig selv?"'hmmm

  • #45   28. apr 2011 mit problem er bare den har han fyret af 4 gange på de sidste 2 år og hver gang har han haft brug for a tænke over det fair har ventet fleer måneder hvor han har holdtr mig på pinebænken før han har sagt ej jeg vil gerne alligevel

  • #47   28. apr 2011 Tror jeg bliver ved fordi det nemmest? Måske . Lige nu er oppe i hovedet et stort rod. Kan ikk finde økonomien til a bo selv ingen lejligheder her koster 2500 som jeg pt kun har råd til a betale i husleje øv!

  • #49   28. apr 2011 Har Emma min amstaff så det gør ikk noget nemmere:(

  • #51   28. apr 2011 Får 7000 mit budget er inkl husleje 6000

  • #52   28. apr 2011 Er du ikke medlem af boligforeningen?? - De må da kunne hjælpe dig. - bare pres på, så plejer de at kunne finde en fin løsning. smiley

    For du skal jo ikke gå psykisk ned - og det vil jeg tro man gør på et tidspunkt, hvis tingene bliver ved på den måde. smiley

    Om ikke andet har du så ikke nogle venner dig og Emma kan bo hos midlertidigt? - indtil der kommer en lejlighed??


  • #53   28. apr 2011 Vi har besluttet at flytte hver for sig, for som manden siger efter snakken vil han gerne han kan savne mig igen.
    Sex har han genralt ikk lyst til pt og det respektere jeg sådan perioder harlev også haft . Så må vi se om det vejen frem.


  • #55   28. apr 2011 Vi flytter begge vi har ikk råd til a sidde i den her lej alene

Kommentér på:
Irreteret, frustreret:/?

Annonce