{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.131 visninger | Oprettet:

? til lidt af hvert {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg har smidt pillerne, og har lige haft ægløsning..dette må jeg konstatere gør ondt, så jeg er ikke i tvivl.
Av av siger jeg bare!
Men må erkende, at efter jeg smed pillerne er min lyst kommet tilbage for fuld skrue, kan jo næsten ikke lade den arme mand være smiley
Er der flere der har oplevet det??

Hvis min egen cyklus nogenlunde følger p pille cyklus, skulle jeg gerne få første mens d 26/27, men hvornår skal jeg evt teste?
Vi holder nemlig fest d 31, og hvis jeg venter med at teste til en uge efter, for at se om cyklus er længere, så vil jeg få det super skidt hvis jeg så er gravid og har drukket igennem...
Men jeg tror nu ikke jeg blir gravid i første hug, men man ved jo aldrig. Sønnen blev jo lavet på pillerne så måske er jeg meget fertil endnu..
Men ja hvor længe skal jeg vente hvis det ikke er dukket op, på det tidspunkt det plejer, når jeg tog piller? Teste den dag eller vente fx en uge?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ? til lidt af hvert
  • #1   14. okt 2014 De første uger deler dig og baby ikke mad, den har sin egen lille madpakke med ovre fra far. Så at du drikker i 4+ sker der ikke så meget ved, det er selvfølgelig bedst at lade vær smiley

    Men hvis du tjekker inden festen kan den godt vise positiv. Jeg havde en lang cyklus på 35 dage inden jeg blev gravid, men min æl lå som hvis jeg havde en cyklus på 28 dage smiley


  • #2   14. okt 2014 Okay, ja vi holder halloween fest. For første gang, så ville jo gerne give den gas smiley drikker så sjældent, men tror jeg ville få dårlig samvittighed hvis jeg har en positiv test.
    Men det må jeg så bare vente og se hvad der sker når vi nærmer os den dag.


  • #3   16. okt 2014 at blive gravid i første hug kan sagtens lade sig gøre. min søn blev undfanget i 2. forsøg og jeg venter nu nr. 2 som blev undfanget 1 måned før vi skulle have forsøgt på første forsøg. så hos mig er der ingen problemer med at blive gravid rimelig hurtigt. min mor siger til mig, at jeg ligner min oldemor en del. hun skulle bare sætte sig på et par underbukser og så var den der.
    så det kan sagtens ske rigtig hurtigt. men du burde godt kunne teste positiv eller negativ de par dage før. jeg har testet positiv begge gange før tid.


Kommentér på:
? til lidt af hvert

Annonce