{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
849 visninger | Oprettet:

? til lidt af hvert {{forumTopicSubject}}

Ja ved ik lige hvad jeg sku kalde overskriften.

Jeg fumlede med min p piller sidste måned, og glemte nogle stykker! Jeg sagde til manden at hvis han ville være helt "sikker" skulle han købe gummi.
Det blev aldrig købt. Vi skal ikke have en mere pt.

Jeg endte med at have mens 2 gange på 1 måned..

Jeg blødte for ca 14 dage siden, så tænker jeg må ha ægløsning nu?
Normalt kan jeg få ømme bryster op til 1 uge før min mens og dårligt humør.
Men i denne uge har jeg haft lidt ømhed i babserne, det er dog ikke rigtig mere.
Men nu de sidste par dage har mine brystvorter været ømme/ meget følsomme. For det meste kun hvis jeg lige køreren finger over dem..
Og det er de ellers aldrig!

Der skal ikke s å meget til før jeg blir sur, og jeg er træt.

Eftersom jeg blødte for ca 14 dage siden, tænker jeg det blot er ægløsning.
Er der nogle der har det sådan?

Har taget graviditets test idag, og den var helt negativ.
Bare for at være sikker.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ? til lidt af hvert
  • #1   6. maj 2013 Vi er lidt uenige om hvornår den næste skal komme.
    Men kommer den, så kommer den, værre er det ikke. Men kæresten vil da helst vente med nr 2.

    Jeg er bare ret irriteret på mig selv, for shit hvor er de vorter dog berøringsfølsomme.
    Har haft rod i mens før for lang tid siden (sidste år) og ja fik ømme bryster 14 dage op til mens, og det var det.

    Har kun haft ømme vorter da jeg var gravid, men de to teste kan ikke blive mere negative, så der er ik noget, og så er jeg bare så irritabel over de skal være så ømme.

    Kom til at give kæresten lidt skæld ud igår (og ja bare de sidste par dage) og han sagde så at hvis jeg var gravid håbede han ikke mit humør ville blive værre end det var nu.. Så var jo alligevel lidt spændt, om der nu er en, men niks.

    Så vil jeg glæde mig til næste måned, efter mit lort, så kroppen kan blive normal igen!


Kommentér på:
? til lidt af hvert

Annonce