{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.642 visninger | Oprettet:

Underlig menstruation {{forumTopicSubject}}

Kæresten og jeg er i gang med pb. Sidst jeg havde menstruation gik jeg en dag over tid, men så dukkede den op. Den her gang gik jeg igen 1 dag over tid. Dagen jeg skulle have haft min menstruation havde jeg kvalme og ingen appetit. Det samme da den dukkede op. Min menstruation dukkede op i torsdags. Jeg havde ingen menses smerter som jeg normalt har. Jeg havde som sagt kvalme og ingen appetit.
I de her dage jeg har haft den har den ikke været lige så kraftig som den plejer, og den er allerede nærmest væk igen.
Det plejer den først at gøre på 5 dagen.

Andre som har oplevet det? For den plejer at være reglmæssig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Underlig menstruation
  • #1   11. okt 2014 Kan se du ingen kommentarer har fået på dit opslag?
    Håber da den var i hus? smiley
    Jeg havde også min "første" mins i min graviditet inden jeg testede positiv smiley den lød præcis lige sådan. MEN..
    Det kan altså desværre også være psyken der spiller et pust, jeg er en af de kvinder der har rendt år ud og år ind på ouh i fertilitetsbehandling. Så jeg ved desværre også hvordan psyken kan "få kroppen til at reagere" uden grund. smiley
    Håber i har den positive test og at i snart har jeres lille i fremtiden smiley


  • #2   12. okt 2014 Tak for svaret smiley det har i hvertfald været brugbart. Jeg synes ikke jeg generelt tænker over det med pb op til min menstruation. Det undre mig bare at den lige rykker sig selv 1 dag de 2 sidste gange smiley
    Jeg har ikke testet, da jeg tænkte at det nok bare var min menstruation. Men hvis den opfører sig lige sådan her næste gang så må jeg heller teste og så håber jeg at testen vil være positiv smiley


  • #3   12. okt 2014 Ja kan jeg godt forstå smiley men prøv så vidt muligt at drop tankerne om "baby planlægningen"
    Det har meget støtter indflydelse ind vi tror i underbevidstheden smiley
    Jeg krydser alt der kan krydses jeres vej smiley


  • #4   13. okt 2014 Hehe tak smiley prøver at ligge tankerne på hylden og bare vente og se smiley

  • Sara N
    Sara N Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 240
    #5   13. okt 2014 Meget normalt at få at kvalme under mens samt at forsinkes 1 dag eller dukker tidligere op, og det er ikke altid man oplever mens smerter, min kan forsinkes op til 5 dage og samt komme tidligere en uge for smiley

  • #6   13. okt 2014 Sara - Jeg har aldrig haft det på den måde før. Når jeg skal have min mens plejer jeg at få virkelig mange mavekramper og ædeflip. Jeg har aldrig haft nedsat appetit / manglende appetit før og heller ikke kvalme, når den skulle komme. Så det undre mig bare lidt smiley
    Den har altid været reglmæssig og dukket op på den præcise dag, men de 2 sidste gange har den rykket sig 1 dag.


  • Sara N
    Sara N Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 240
    #7   16. okt 2014 Altså lægen sagde at det er meget normalt at den rykker sig, du burde kontakte en læge hvis den ikke dukker op indenfor en uge, hvis den rykker sig tilbage eller frem indenfor en uge så er det normalt. Man kan hellere ikke altid regne med om hvordan den forkommer, og den svinger med symptomer, det skulle ske før eller senere (: men hvis de bekymre dig meget så tag forbi din læge (: måske noget underlivsbetændelse eller lign.

  • #8   17. okt 2014 Tak for svaret Sara smiley
    Det er ikke fordi jeg bekymrer mig om det. Det undrede mig bare, da den altid har været spot on smiley
    Men skal have den igen her den 23.. så krydser jeg bare fingre for at den bliver væk smiley


Kommentér på:
Underlig menstruation

Annonce