{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ondt.
  • #1   25. nov 2013 altså ved godt det er skide svært at slappe af hvis man gerne vil være gravid. men tror lige du skal tage en slapper, du stresser din krop helt vildt, hvis du tror alting er symptomer på at være gravid. du skriver selv du har haft dårlig mave, så kan det jo måske nok være derfor din mave er lidt underlig. jeg skriver det ikke for at være en sur kælling smiley synes bare det er synd for dig selv, hvis du så ikke er gravid og faktisk køre dig selv op. og tro mig ved hvad jeg snakker om smiley det er ikke skuffelsen hver.

  • Charlotte L
    Charlotte L Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 30 Svar: 61
    #2   25. nov 2013 det er ikke derfor jeg har dprlig mave.

    har aldrig haft skikken og jav der nede før. og er helt oppustet


  • #3   25. nov 2013 jamen hvis du tror du er gravid er der jo ikke andet for end at tage en test smiley

  • 1989
    1989 Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 236
    #4   25. nov 2013 Du ved jo ikke om du er gravid endnu..

    Du har lavet 3 indlæg bare idag, men tag en slapper og ring til din læge i morgen, så du får vished


  • #7   26. nov 2013 jeg er ikke gravid jeg har dårligt mave - de har vi alle herhjemme - det hedder omgangs syge...

  • #9   26. nov 2013 Hvis man VIRKELIG gerne vil være gravid, kan man indbilde sig selv en heel masse og tro at alt hvad der sker med ens krop er symptomer på graviditet.

    Jag og stik kan ligeså vel være tegn på mens, som på graviditet. Og dårlig mave, det kan jo komme af mange ting, og er ikke lige det hyppigste tegn på graviditet..

    Vent med at glæd dig til du står med en positiv test, så er skuffelsen ikke helt så stor..


Kommentér på:
Ondt.

Annonce