{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.682 visninger | Oprettet:

Ondt {{forumTopicSubject}}

Suk jeg er lige kommet ind i 8 uge og havde noget brunt udflåd i går, men der er ikke kommet ret meget og ikke mere end det i går...

Men så i dag har jeg virkelig ondt i maven smiley

Bliver bare så urolig for om alt nu er ok derinde smiley

Også når man læser herinde om dem der er uheldige og mister osv smiley

Åhh håber bare alt er ok derinde men syntes jo ikke jeg kan ringe til lægen for at blive tjekket om alt er ok eller kan man??

Undskyld det er bare jeg er så nervøs for at miste nu har vi prøvet så længe og dette her lykkes i 7 forsøg med hjælp smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ondt
  • #4   17. jul 2013 Ringer til lægen i morgen

    Talte med en veninde som sagde så længe det ikke blødte og bare var brunt så skulle jeg ikke være nervøs så er lidt mere rolig nu...


  • #6   17. jul 2013 Det har jeg heller ikke der kom meget lidt brunt i går men det kan også skyldes jeg har løftet på en kasse der var for tung eller sådan noget...

    Smerterne er ja det gør bare ondt kan ikke helt forklare dem men det hjælper at lægge og slappe af det er ikke av som i bækkenløsning for det havde jeg i sidste graviditet...


  • #8   18. jul 2013 Ja jeg var inde sidste onsdag og der så alt fint ud og den sad godt fast derinde sagde hun smiley

    Men det var en jeg selv betalte da lægen ikke vil henvise mig smiley


  • #9   18. jul 2013 Talte med lægen og han mente når det ikke var mere udflåd så skulle jeg ikke være nervøs men kommer der mere skal jeg ind og have en gyn undersøgelse...

  • #12   18. jul 2013 Grunden til jeg er lidt mere nervøs end ellers er fordi det har virkelig været en kamp for at nå så langt her og så har jeg OCD og kan ikke få medicin pga graviditet...

    Jeg siger ikke man skal give scanninger ved hver og en der er nervøse men jeg syntes at når man er i fertilitets behandling burde der være en anden klinik man kan opsøge i ferien..
    Der vi er i behandling er der lukket fra D 21 juni til og med D 11 august det er pænt længe...


  • #14   22. jul 2013 Ja i går begyndte jeg at bløde kan hilse og sige det er en lang nat jeg har været igennem og kl 10.10 skal jeg til læge og undersøges smiley

    Er bare så nervøs for om alt nu er ok smiley

    Har ikke ondt men det bløder dog uden klumper...

    Håber I vil krydse fingre for mig smiley


  • #15   22. jul 2013 Jeg krydser alt hvad jeg kan!

    Hvordan gik det?


  • #17   22. jul 2013 Jeg skal ind og akut scannes kl 16.30 i dag

    Pga jeg er meget smal kunne hun ikke undersøge mig 100% smiley

    Så der er ikke ro på endnu men skal holde mig i ro indtil jeg skal ind på sygehuset...


  • #19   22. jul 2013 Ja det er ulideligt...

    Har jo blødt hele natten hvor jeg har været mega nervøs...

    Og så læge kl 10.10 hvor man venter 30 min med at komme ind..
    Og nu vente til 16.30

    Min tålmodighed er på prøve smiley


  • #20   22. jul 2013 Hvordan gik scanningen?

  • #22   22. jul 2013 Jamen scanningen gik ok der er hjerteslag derinde men hvorfor jeg blødte sådan fik jeg aldrig at vide smiley

    Så nu skal jeg til at lære at tage den lidt med ro...

    Og om 14 dage skal jeg til første læge undersøgelse selvom det burde være lige meget efter alle de undersøgelser i dag...

    Men de fik smilet væk hurtigt for de sagde at det var en lige nu billede så måske kunne jeg stadig miste osv smiley


  • #23   23. jul 2013 Åhh.. Godt at der var hjerteblink, så håber vi at den bliver der inde!
    Eller det skal den sku! smiley

    Sørg for at slappe godt af, og prøv at holde tankerne så positive som muligt.
    (Ved at det er svært) smiley


  • #24   23. jul 2013 Ja det var rart at se den bette ikke havde taget skade af det men der er heller ikke noget som helst nu....

    Nu skal vi bare over de sidste 4 uger så man er ovre de gyldne 12 uger smiley


  • #25   23. jul 2013 Ja, det kan jeg godt forstå. Jeg krydser finger de næste par uger.

    Da min søster, var gravid. Der blødte hun også i startet af hendes graviditet.
    Og der kom en velskabt dreng ud af det. smiley


  • #26   23. jul 2013 De mente også at det er slimhinden der måske var kommet med lidt blod men helt 100% hvad det var dik vi ikke at vide..

    Livmoderhalsen var lukket kunne de se...

    Men tror også vi får et dejligt barn ud af det smiley


  • #27   24. jul 2013 Godt alt er ok, du kan tro jeg har blødt meget under mine graviditeter. Første gang med Lui styrtblødte jeg, der kom bare SÅ meget blod og pletblødte derefter i nogle måneder. De kunne ikke sige hvorfor. Mistede så 3 gange inden vi fik Frida så de 3 gange har jeg ikke gode erfaringer med pludselig begynde at bløde. Det skal lige siges det alle gange var i uge 5-6 altså før hjertet begynder at slå og du har jo set din bebs hjerte blinker smiley
    Da jeg så var gravid med Frida begyndte jeg hurtigt at pletbløde og kom til ekstra scanninger og så hjerteblink. Var så til 12 ugers scanning hvor alt var fint. Men en uge efter altså 13+ fik jeg voldsomme smerter i maven og kastede op og så begyndte jeg bare at styrtbløde og der kom to store ( 10 cm ) klumper ud. Så kom hurtigt til scanning (var jo sikre på hun var røgen ud) men vores lille guldklump lå fint og trygt og havde det godt. Blødte efterfølgende rigtig meget og var til flere scanninger. Der sagde de så at jeg havde haft nogle store blodansamlinger som kroppen har lavet veer for at presse ud og de scannede så for at se om hun skulle have taget skade af det om de havde ligget og presset på hende. Men du kan tro jeg er træt af at se blod når jeg er gravid men ved heldigvis at man godt kan få raske og lækre unger ud af det alligevel smiley Håber alt går godt med dig smiley


Kommentér på:
Ondt

Annonce