{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad mener i?. positiv eller negativ?
  • Charlotte L
    Charlotte L Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 30 Svar: 61
    #1   23. dec 2012 billede 2?

    profilbillede
  • #3   23. dec 2012 negativ

  • Charlotte L
    Charlotte L Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 30 Svar: 61
    #4   23. dec 2012 billede ogå mega dårligt. den er virkelig svag.. tager en ny på fredag.


  • Charlotte L
    Charlotte L Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 30 Svar: 61
    #5   23. dec 2012 Nej, det har jeg aldrig sagt. har skrevet at jeg ingen penge havde fået fra kommunen da de har lavet rod i det ?: skal begybde på su fre januar af. og min kæreste har et fast arbejde, å vi har råd til det.



  • Charlotte L
    Charlotte L Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 30 Svar: 61
    #6   23. dec 2012 . billede 3

    profilbillede
  • Charlotte L
    Charlotte L Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 30 Svar: 61
    #7   23. dec 2012 i kender ikke en skid til min økonomi, jeg har t´jekket op på det, men de kunne ikke finde ud afom jeg kunne få kontanthjælp, fordi min kæreste fik for meget i løn, men tak fir hjælpe siger jeg bare. troede man kunne få hjælp herinde, men det kan man ikke .

  • #8   23. dec 2012 På den sidste kan jef godt se den

  • Charlotte L
    Charlotte L Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 30 Svar: 61
    #9   23. dec 2012 ja jeg kan også se en utydlig steg, tager en ny igen på fredag,



  • Charlotte L
    Charlotte L Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 30 Svar: 61
    #10   23. dec 2012 Nej har aldrig sagt vi var rige. men kommunen skulle undersøge om han tjenste for meget. og det har han ikke gjort. får penge på fredag .



  • #12   23. dec 2012 Fuck hvor burde i bare tage jer sammen! For det første er der kun hende til at bestemme om hun skal "have gjort noget ved det"! Og for det andet så LAVER kommunen fejl, jeg siger ikke hun er fejlfri overhovedet men det det sku ingen der er! Heldigvis er det sådan at langt de fleste vokser med opgaven! Der er RIGTIG mange der har gjort det her uden uddannelse og fast job at starte på! Incl mig selv!! Og mine børn mangler fandme ikke noget!! Og så er det fandme ikke dyre at have børn!!!

    Daniel (er det ikke det du hedder!?) hvem fanden er du at moralprædike om hvad der er ansvarligt og uansvarligt når det kommer til børn! En "fattig" mor kan sku være et noget bedre forbillede end en far der rusker tremmer de næste 10år! Der er absolut ingen der ved hvordan hun bliver som mor!

    Ts jeg er på mobil synes jeg kan ane den svagt (: undskyld mit flip! Men folk er sku nogle fordømmende ... God jul smiley


  • #13   23. dec 2012 Gir mor til to tøser rat !!! Syntes godt det langt ude og gå sådan amok når man selv skal sidde inde i 10 år som far! Ja nu ku jeg ikk holde kæft mere!

  • #14   23. dec 2012 For det første siger jeg ikke du perfekt! Det kunne aldrig falde mig ind, men du dømmer helt vild på noget så simpel som at kommunen har lavet en FEJL! Og så har du fandme den frækhed at tillade dig at kalde hende uansvarlig og hvad ved jeg!! Føj for en julestemning du bidrager med!!!

  • #15   23. dec 2012 Hvem fanden har bildt dig det ind? Far rollen er ligeså vigtig som mor rollen er!!! + det første år er det år de små knytter de stærkeste bånd og sådan! Men vil du bilde dig selv ind dit barn ikke går glip a så meget så fred vær med det!!

  • #16   23. dec 2012 Øh de 2 1 år af barnets liv er det vigtige det Sage statsamtet til mig med min søn så jo de vigtige men der sidder du inde fej for din dør inden du begynder på andre!

  • #17   23. dec 2012 Ja det koster.. Jeg har to børn (1 og 2år) jeg bruger 500kr på bleer fordi mine børn bruger libero og det holder i lidt mere end en månedog 2000kr på mad til dem i måneden!! De første måneder vokser de en del men der er ingen der siger børn SKAL gå i dyre mærker!! Du kan købe en startpakke med næsten alt til ingen penge idag osv. Så nej så dyrt behøver det ikke være!

  • #18   23. dec 2012 Nej det handler om at du glemmer at feje for din egen dør inden du fejer for andres! Det kan da godt være men det sku da heller ikke meget i forhold til hvad det KUNNE være!!!

  • #19   23. dec 2012 Kan godt se en svag streg på billed 3 - spændende hvad testen viser på fredag smiley
    Glædelig jul herfra ?


  • #20   23. dec 2012 Anonym D: Så man skal bare sprede ben og vupti så er man gravid? Det kan godt være DU/I har haft let ved det, men der er faktisk mange der har svært ved at blive gravide - så fuck af helveds til med den kommentar der...................!

  • #21   23. dec 2012 Daniel. Nu har jeg haft et gylpe barn, og jeg har aldrig været nødsaget til at købe ny flyverdragt for man har helt automatisk et par stykker og en reservens sin pusletaske når man har sådan et barn!!! Hun har NI måneder til syvårig styr på sin økonomi mon ikke det går! Det gjorde det for mig!

    Jeg reagere voldsomt på sådan noget her, for jeg ved hvordan jeg var inden jeg blev gravid!! Og ALLE sagde kommunen ville fjerne Nena!! Men der er INGEN der siger det mere og folk har været henne og undskylde og det hele! Folk forandre sig når de skal til at være mor, langt de fleste i hvertfald !


  • Charlotte L
    Charlotte L Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 30 Svar: 61
    #22   23. dec 2012 jeg har PCOS så nej jeg har ikke bare blive gravid .så det er et mirakel hvis jeg er

  • #23   23. dec 2012 Hold da op en diskussion.
    Vil blot holde mig til spørgsmålet.
    Jeg kan ane en meget svag streg på Mobilen.
    Håber tingene flasker sig for jer.

    Og glædelig jul.


  • #24   23. dec 2012 Jeg kan også ane en streg på billed 3.. Hvis man zoomer ind på den.. Så et forsigtigt tillykke

  • Charlotte L
    Charlotte L Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 30 Svar: 61
    #25   23. dec 2012 Ja man kan ;). men ville ikke glæde mig for meget ;(

  • #27   23. dec 2012 Jeg vil sige at min kæreste og faren til vores pige arbejdede på Sjælland i et halvt år og så kun Sophia i weekenden, hun er 16 mdr idag, og de har knytter det tætte bånd alligevel.. Hun elsker sin paaar smiley
    Og jeg tror at man i det daglige ofte eller hele tiden nævner farmand, så ved barnet også at han hører til her.. Far arbejde, far i byen, far er et andet sted osv.. Her er det ihvertfald gået godt:-)


  • Charlotte L
    Charlotte L Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 30 Svar: 61
    #32   23. dec 2012 de er virkelig udtydlig. jeg smed testen ud, men fortrød det, så jeg måtte grave i skralde spanden uden for, føj det var klamt.

    men nu er det væk?. hvorfor


  • Charlotte L
    Charlotte L Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 30 Svar: 61
    #33   23. dec 2012 altså stregen er væk?

  • Charlotte L
    Charlotte L Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 30 Svar: 61
    #35   23. dec 2012 Nej er nok omkring 4-5 uger..

  • Charlotte L
    Charlotte L Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 30 Svar: 61
    #37   23. dec 2012 kan den jo nok godt hvís den får vand?.

  • #39   23. dec 2012 Syntes også jeg kan ane en, men som du selv siger, test på fredag. Ellers så få det tjekket det hos lægen.
    Syntes ikke du skal tage dig af de andres kommentarer. For som du selv skrev i den anden tråd, var det kommunen, Manden var ikke hjemme, og når man bliver gravid og er 12 uger henne, får man lidt mere. Og når barnet er kommet til, for man mere, og manden har også job, og der er 9 måneder inden, hvor man kan få det til at hænge sammen. Så i skal nok klare det smiley


  • Charlotte L
    Charlotte L Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 30 Svar: 61
    #40   23. dec 2012 Ja nemlig ;). ja jeg kan også ane den .. men er stadig mega usikker på o den er positiv ;(. håber lidt.

  • #44   23. dec 2012 Nogen streger bliver tydligere når de har lagt et stykke tid. Det gjorde alle mine, men de er aldrig forsvundet . Så tror måske den er negativ . Vent med at teste igen til fredag .. Held og lykke

  • #45   23. dec 2012 Kan godt ane 2 streger...

  • Charlotte L
    Charlotte L Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 30 Svar: 61
    #46   23. dec 2012 Se dette?

  • Charlotte L
    Charlotte L Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 30 Svar: 61
    #47   23. dec 2012 Se dette?

    profilbillede
  • #48   23. dec 2012 kan godt ane en streg på den sidste du har lagt ind!

  • Charlotte L
    Charlotte L Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 30 Svar: 61
    #50   23. dec 2012 fordi jeg vaskende den efter den havde været i skraldespanden

  • #52   23. dec 2012 Jeg kan ane en svag svag streg på 3. billede. Min var næsten ligeså utydelig (se eventuelt album). Min søn er 22 mdr:)

  • #53   23. dec 2012 Kan ikke se streg nr. 2 på nogen af dine billeder - og forøvrigt kan stregen heller ikke vaskes væk, hvis den først er der..... beklager....

    Tag til din læge imellem jul og nytår og få vished eller test om en uge....



    - og jo det koster altså penge at have børn - nu har man dem jo ikke kun i deres første leveår - men hele livet....... smiley

    Der skal ressourcer til både psykiske og fysiske!

    Glædelig jul


  • #54   23. dec 2012 Puha en diskussion,. hvor er julestemningen henne og de råd man skal komme med uden at hakke folk ned?!
    Da jeg blev gravid, gik jeg på SU., og komme så over på KH da mine eksamer var overstået. kommunen har også lavet fejl ved mig. Og der blev banken rimelig gal på dem.
    Det er IKKE altid VORES skyld at DE laver fejl !
    Og IGEN selvom man er KH, er det IKKE ens betydning med FATTIGDOM. ! smiley

    Til TS - Den ser negativ ud for mit vedkommende, men tag til lægen og få et endelig svar. (Blodprøve + urin prøve) eller vent en uge.


  • #55   23. dec 2012 der er ikke forsørgerpligt for samlevende, så hvorfor dælen har de dog tjekket din kærestes økonomi? giver ingen mening når i ikke er gift

  • #56   23. dec 2012 enig med Janni. de tjekkede heller ikke min kærestes økonomi.

  • #57   23. dec 2012 hmmmm ja det er da egentlig korrekt - det er kun hvis man er gift eller?

  • #59   23. dec 2012 * Mor til skønne tvillinger * - ja det er KUN hvis man er gift smiley
    min kæreeste var på kontanthjælp i 3 måneder her i efteråret, og fordi vi ikke er gift så havde hans kontanthjælp absolut intet med min økonomi at gøre smiley


  • #60   23. dec 2012
    Tania mor til dejlige Nynne&Tilde smiley - nej det er der ikke smiley
    det var oppe at vende i november om det skulle vedtages til den nye finanspakke, men det blev afslået.. heldigvis!! smiley så det er KUN gifte der har forsørgerpligt over hinanden..


  • #62   23. dec 2012 Mutten ikke nødvendigvis fattig men meget dårlig prioritering smiley

  • #63   23. dec 2012 Helt klart negativ,

  • #64   23. dec 2012 mutten, så må jeg være fattig for det ikke altid jeg har så mange penge midt på måneden, smiley men min dreng får stadig hvad han behøver og MERE til, så vil ikke mene at han lever i fattigdom selvom jeg ikke har ret mange penge, men betegner ikke mig selv som fattig alligevel:) Vi er heldigvis to om vores økonomi, men har jeg ikke råd til en graviditetstest, så vil jeg ALDRIG gå til min kæreste og be ham om at betale, så går jeg til min læge.

  • #65   23. dec 2012 altså jeg er også på kh og manden dagpenge men børnene får det de skal alligevel.. også selvom vi er bankerot midt i mdr.... Så ville jeg hellere bruge 40kr på mælk end på test.
    MEN btw så vil jeg sige negativ


  • #66   23. dec 2012 Ligner "fantom-streger" altså falsk streger og at stregen forsvinder igen tyder også på det. Prøv igen om en uges tid

  • #67   24. dec 2012 jeg kunne overhovedet ikke fokusere mere på den tråd efter der er en der siger det er nemt man spreder bare benene så er man gravid hvorfor er der så mange der kæmper????? det næste bliver vel til os der har svært ved at holde på dem at vi skal samle benene. jeg har også tit stået hvor kommunen ikke har betalt det den skulle og har heller ikke alverdens penge men er barnet ønsket er jeg da sikker på ts vil gøre alt for det falder på plads. jeg ville ihvertfald til altid sætte mine børns behov først og så måtte jeg komme til sidst. jeg kan ane stregen på nummer 3 men som de andre anbefaler så ville jeg tage en til når kommunen laver orden i det igen. glædelig jul ps man kan få 2 test i rema til 30 kr

  • #68   24. dec 2012 mutten det er vel et enkel stående problem i denne her mrd. det er ikke alle der er gode til at fomulere sig og kan forstå på hendes korte beskeder det er det der er tilfældet ved ts. lad os nu have en glædelig juleaften


  • #69   24. dec 2012 nej katrine men det sårer bare en når man ikke selv kan og kæmper men hvor er det skønt for dig at i skal have bebs til maj. hidsiger mig ikke op det får man jo kun en dårlig dag af smiley blev bare ramt af det

  • #70   24. dec 2012 Mutten - Vi er jo stadig to smiley Men MIN bedre halvdel skal IKKE betale 40kr for at jeg kan købe en graviditetstest også er der jo også HANS penge til bleer også videre smiley Enig med Camilla - mor til Dina

  • #74   24. dec 2012 Jeg ser ingen streger. Og i min optik er der først en streg, når du ikke behøver at tegne en pil!!


    Mht. økonomi, så kommer det. langt de fleste mennesker får styr på deres shit, når de får et barn.

    Før i tiden løb jeg tør for penge først på måneden, og havde aldrig råd til mad på arbejdet.
    Nu har jeg altid penge til mad og til Vito, da jeg sørger for at der er styr på det, så snart de går ind. Al den slags ting, skal nok komme!


  • #75   24. dec 2012 Mutten - Der er visse ting jeg selv betaler smiley Og har jeg ikke råd til det, går jeg til min læge, for jeg vil IKKE give ham falske forhåbninger hvis der intet er. Og det føler jeg ar jeg gør hvis jeg ber om penge til en graviditetstest. Og hvis der så er noget så fortæller jeg det, men er der intet er der absolut ingen grund til vifte ham om næsen med at der kan være noget. Og som han siger ''Hvis du er gravid så finder man ud af det smiley det behøver du ikke at teste for'' smiley Og jeg har sagt at så længe jeg har gæld, på kh og ikke er gifte, så vil jeg ikke have fælles økonomi smiley

  • #76   24. dec 2012 Mutten - Han har så osse gæld smiley Nej men det er noget vi er enige om, Vi er ikke på baby projekt, så har jeg mistanke om det, vil jeg heller holde det for mig selv indtil jeg ved om der er noget eller ikke , for er der ikke noget, så er der ingen grund til at involvere ham smiley

  • #77   24. dec 2012 Mutten - hvis jeg er helt sikker på at der kan være noget, så fortæller jeg ham det. Men er jeg kun en lille smule usikker, så siger jeg ikke noget smiley Nej lige præcis smiley

  • #78   27. dec 2012 Altså synes da at det her emne røg helt af sporet

    Jeg kan desværre ikke se nummer 2 streg men er sikker på at den nok en dag vil komme

    Og til jer der diskuterer økonomi vil jeg altså lige sige at jeg også er på kontanthjælp hvor min Mand tjener penge og heller ikke alverdens Vi har også haft lorte måneder hvor pengene har været stramt og vi ikke lige har haft penge til mad til os selv vi har dog bare altid valgt at der altid skulle være sørget for vores søn først med mad, bleer og en opsparing til akut medicin eller lign til ham

    Den ene måned måtte jeg undvære min astma medicin og nøjes med det forebyggende fordi vores søn skulle ha mad

    Tror mange af de ting ændre sig hos mange personer når de først venter sig


  • #79   28. dec 2012 jeg kan ikke helt se den men mener altså os at man ikke kan bruge en test der har ligget et stykke tid til noget.

    og med hensyn til økonomien så er det vel ikke pengene der giver kærlighed til barnet, jeg har da os siddet hårdt i det da vi fik nummer et da jeg kun fik 6000kr udbetalt og faren fik ikke ret meget mere men vi klarede os og min søn har aldrig manglet noget og som sagt så er mor og fars ubetinget kærlighed heldighvis gratis.



  • #80   28. dec 2012 Mutten da vi planlagde at blive gravid havde vi råd til det hele men tingene kan kogende gange ændre sig og havde det været i den måned Vi havde snakket om at få barn så havde jeg sagt nej

  • #81   28. dec 2012 jeg er da lidt nysgerrig hvordan gik det med testen i dag charlotte m???

Kommentér på:
Hvad mener i?. positiv eller negativ?

Annonce