{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
983 visninger | Oprettet:

Hvad mener I? {{forumTopicSubject}}

Sagen er den, at jeg har termin den 31. Dec. Det er så meningen, at vi skal holde jul ved mine forældre i sønderborg. (små 100 km fra hvor vi bor). Jeg glæder mig bare så enormt meget, også fordi det er Franks tur til at opleve den jul som min forældre holder. Men jeg er jo ret så tæt på termin, og fødte selv frank i 39+0. Hvad mener I om at holde jul i Sønderborg alligevel, og hvis det jeg pludselig skulle gå i fødsel, så kan Sønderborg sygehus vel ikke nægte, at tage imod mig?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad mener I?
  • #1   28. jul 2011 Selvfølgelig kan de ikke nægte at tage imod dig.

  • #2   28. jul 2011 Ja lige præcis. Og ellers skal vi holde jul selv, og glæder mig bare så enorm meget til, at skulle holde jul ved mine forældre. (vi har alle dage gået MEGET op i julen i min familie):-)

  • #4   28. jul 2011 synes roligt du kan tage der ned og hygge dig.

    tror ikke man som sådan er bundet til et sygehus, da jeg fik caroline og blev hentet med ambulancen overvejede de om de skulle køre til vejle (hvor man ikke har mulighed normalt for at føde) men det liger 10 min fra os, eller om man skulle køre til Kolding men endte med at køre til Horsens hvor jeg også ønskede og føde :o)


  • #5   28. jul 2011 hvis der ikke er snestorm kan du sagtens smiley jeg har først termin 13. januar , meeeen hvis det sneer skal jeg ikke nyde noget med jul i jylland - først skal vi 300km og tja er der lige over 100km derfra og op til min familie smiley og så rundt til de forskellige begge steder, d. 23. 24. og 25. holder vi juleaftner og lige en julefrokost d. 25, også .... spændende?? hehe og så de 350km hjem-- og det er fanme ikke noget jeg gør i uge 37+ hvis der er snestorm som sidste jul smiley

    så hvis jeg var dig ville jeg se vejret an


  • #6   28. jul 2011 Jeg synes da du skal holde jul der. Min mor tog til bryllup da hun var 40+2 og hun skulle føde i Aalborg, hun gik så i fødsel midt i maden og måtte føde på Roskilde sygehus i stedet for smiley

  • #7   28. jul 2011 der er frit sygehus valg så du må føde i hele landet smiley jeg synes at i skal holde jul i sønderborg og hygge jer smiley

Kommentér på:
Hvad mener I?

Annonce