{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.216 visninger | Oprettet:

vil gerne være gravid nu!!!!!! :D {{forumTopicSubject}}

hehe som overskriften siger vil jeg gerne ønske min mens stadigvæk blev væk hehe skulle ha min mens idag men den er ikke kommet endnu håber lidt på den bliver væk.. kan i ikke sende noget graviditets-støv eller baby-støv så der måske er en mulighed:D

heh ved godt man ikke skal tænke over det for meget osv ved det! man behøver ikke fortælle mig det:D heh men har ikke tænkt så meget over det....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vil gerne være gravid nu!!!!!! :D
  • #2   20. okt 2008 Hej Mie, Hvis du har fuldstændig styr på job, bolig, forhold og økonomi, sender jeg hjertens gerne mange krydsede fingre din vej. Så er det rette tidspunkt du sætter et barn ind i denne verden

    Hvis ikke, venter jeg helst nogle år med at gøre det


  • Tori
    Tori Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #3   20. okt 2008 elisabeth: nu skriver du have styr på boligforhold, hvad mener du meddet. Min kæreste og jeg boede i en 2 vær, da jeg var gravid og fik ikke andet og bo i før 1 mdr før jeg fødte, så det er da ikke det vigtigeste inden man tager beslutningen om børn.
    jeg vil nu hellere mene man skal være sikker på at ens forhold kan klare at få et barn, for det er hårdt arbejde og det er bestemt ikke alle forhold som kan holde til det.

    Mie P: Jeg krydser fingre for at den er der.


  • #4   20. okt 2008 Victoria....enig smiley og det er heller ikke alle parforhold der har råd til eller mulighed for inden for de næste 9mdr at finde en større lejlighed og heller ikke mange forhold som vil kunne bære/holde at bo 3 mennesker i en 3 værelses smiley det ene hænger imø sammen med det andet

  • #5   20. okt 2008 hmmm...det vil jeg også meget meget meget meget gerne *S* Men okay jeg har så fået min mens - så du har lidt bedre ods lige nu *S*


  • #6   21. okt 2008 Skulle have haft min sidste mandag og har stadig ikke fået den, men jeg tester negativ.

  • #7   22. okt 2008 hejsa alle sammen fik desværre min mens træls biip man!! nå men kan være der er held næste gang smiley men tak for støvet:D håber det virker til næste gang.

    Elisabeth* : jeg har fast job bor igennem 2½ år eget hus kæreste igennem næsten fire år, vi begge ønsker et barn:D

    kender I det at man bliver mega skuffet når man får sin mens og man virkelig følte at den virkelig var der... betilte ikke andet end at græde da jeg fik min mens. men må jo bare op på hesten igen:D men tusind tak for støtten i håbet om at jeg bliver gravid:)


Kommentér på:
vil gerne være gravid nu!!!!!! :D

Annonce