{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.490 visninger | Oprettet:

Vil Gerne Være gravid {{forumTopicSubject}}

Men kæresten mener ikke at vi har råd nu smiley Vi har ca 6000 kr til os selv hver måned.. Min store drøm har altid været at få mit første barn inden jeg blev 22 og det blir jeg om et par mdr (Alle kvinder i vores familie har altid fåret børn tidligt) ..
Kæresten mener at vi skal vente til han har betalt bilen af det om ca 5 år, så længe tror jeg bare ikke jeg kan vente.
Til at starte med snakkede vi om og begynde til august. Men det vil han ikk afligevel. (Føler lidt han ikk vil ha børn med mig)

Puha det var dejligt lige og få lettet det fra hjertet.

Hmm Er der slet ikke noget man kan gøre for at få ham til at ændre mening.?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil Gerne Være gravid
  • #1   22. apr 2008 Hvor gammel er din kæreste?

  • #2   22. apr 2008 samme alder som mig 21..

  • #3   22. apr 2008 Tro ikke der er noget at gøre ..
    du må bare venete til han er klar og mener i har rååd smiley
    jeg har samme problem , ud over at min han ikke vil have børn endnu , han er ikke klar mener han ..


  • #4   22. apr 2008 ikke råd. jeg er alene med 2 børn og vi har imellem 2 og 3000 til os selv..

    men nej der er ikke noget at gøre for at ændre hans mening.. så kommer du bare til at presse ham ind i noget han ikke er klar til, det er ikke så fedt. min søns far fandt ud af at han ikke var alligevel. og da var det for sent..
    ikke særlig fedt..


  • #5   22. apr 2008 Vi har to børn og vi har 6000 kr til oz selv og børnene hver måned. Jeg tror det er et prioriteringspørgsmål, altså, for oz går det helt udemærket.
    Men ja, der skal jo være to til det.
    Men held og lykke med at få ham overtalt, håber det lykkes for dig/jer:-)


  • #6   22. apr 2008 Så er i lige så gamle som mig.. Grunden til at jeg spørg er at da jeg fandt min 2 år ældre kæreste dengang var vi 17 og 19 - og jeg mente jeg var klar til at få børn som 20 årig og færdig med skolen - min kæreste sagde at jeg godt kunne slappe lidt af ! jeg vil stadig gerne ha børn og jo mere jeg snakker om det og jo flere små børn vi får snakket og grinet af - jo mere får han også lyst til det.. Hvis barnet i snakker med begynder at græde - SÅ LØB! det hader min kæreste smiley

    Desværre vil jeg gerne lige ha min uddannelse færdig først..!


  • #7   22. apr 2008 De fleste af de 6000 spare vi op så vi kun bruger ca 3000 om mdr på alt muligt så penge mangler vi ikk...

    Han kan da os se på mig at det har såret mig at vi skal vente.. Fordi han ved hvor meget det betyder for mig..

    Kunne han så ikk bare være ærlig og sige han ikk er klar endnu i stedet for at sige vi ikk har råd, han ved jeg bedst kan lig at han er ærlig..


  • #8   22. apr 2008 vi er begge færdige med uddannelse og min kæreste har også et fast job. Jeg kan desværre ikke få arbejde inden for det jeg er uddannet som smiley Men jeg kæmper for at få et job!

    Jeg kan ikke klare og gå rundt i byen og se alle de gravide og dem med børn, jeg blir helt trist og det gør ondt inden i mig.. Det forfærdeligt at jeg føler sådan, når jeg er så ung. Jeg ku forstå det vidste det var fordi jeg var op i 30erne og endnu ikke havde fåret børn.
    Men det bare noget jeg brænder så meget for..


  • #9   22. apr 2008 Ja jeg ved hvor ondt det gør - min kæreste har altid sagt at han gerne vil ha børn om et par år - men gerne lige vil være ung endnu.. Og når venneren så drillende prikkede til ham og sagde nu er der ik mange år endnu også han siger han ska sku ik ha børn før han blir 40 år.. ARG - kæft hvor blev jeg bare "iiihh" for hvad mener han så?

  • #10   22. apr 2008 Katja P

    Det er jo en stor omvæltning.. Og din kæreste siger han ik er parat det er da noget.. I stedet for han bare gør det og n¨r barnet er født stikker han a.. i er 21 år og du kan ik vente til du er 26 år?? Hmm så er du færdig med uddannelse du kender din kærester i hoved og røv og din kæreste er parat... Det må da været det bedste for både dig og din kæreste og barnet..!! Det er ik lut og lagkage med et barn.. og det føler din kæreste sikkert os.. (ved det fr amin egen a) han fik en dep i starten.. Men tag en rigtigt alvorlig snak med ham og så snak om det.. uden a presse ham.. Og måske når du er udlært og han er o ku i snakke om det igen osv osv..!! Men 6000 om mrd det er da mange penge i mine øjne vi bruger ca 1000 på mme og bleer og div ting. så kommer det andet oveni..


  • #11   22. apr 2008 Nadia s

    Ved ikke om du ikk lige fik læst det, men vi er begge færdige med uddannelse og udlært.


  • #12   22. apr 2008 ja nu fik jeg jo så min søn da jeg var 21. og jeg ville gerne ha ventet lidt..
    men jeg vil da self aldrig undvære ham nu hvor han er her..

    jeg ville gerne ha været ude og rejse og ha oplevet nogle ting inde, nu står jeg her med 2 unger og kommer ingen vejne.. er så også blevet alene i mellem tiden. men aligevel. det er også svært at rejse når man er 2 og har en lille med. man får ingen ferie. fordi man er på hele tiden..
    så kan skal ha en uges ferie når man kommer hjem fra ferien..
    og så er der alle ens veninder der ikke har fået barn/fast kæreste. de hiver i en, og vil gerne ha en med i byen eller til koncert eller noget, men det kan man ikke bare lige..
    og når man får barn i den alder. så finder man ud af hvor de rigtige veninder er.. der bliver nemlig fejet godt ud i mellem dem..
    når den lille er helt ny flokkes de omkring en men efter et par måneder hvor den ikke er så ny mere, forvinder de stille og roligt igen..


  • #13   22. apr 2008 Vi har ikke brug for at komme ud og rejse og se en hel masse vi har begge siden vi var helt små kommet ud og rejse både i danmark men også i udlandet..

    Og feste gider vi heller ikke vi får tit afvide af vores venner at vi er rigtig kedelig fordi vi ikke gider og tage i byen eller til fest med dem, men vi gider bare ikke vi ikke de store fest typer.. Vi har festet de vi skulle.


  • #14   22. apr 2008 Nadia.. Jeg vil ik har mit først barn som 26 årig - jeg vil gerne være ung mor.. Men samtidig har økonomien osv.. Og hvis man er klar til at man ik sover længe i weekend og tager i biffen når man har lyst - hvis man er klar til at ofre det - så er det vel ik alderen der ska bestemme om man kan vente eller ej - men i katja tilfælde kæresten..

    Men nadia det jeg vil var bar af hvilke grunde du valgt at blive ung moar?


  • #15   22. apr 2008 Jeg har også altid drømt om og være ung mor, ved ikke om det har noget at gøre med at både min oldemor mormor og mor fik bøn i en tidlig alder eller om det fordi jeg er så glad for børn som jeg er:) Elsker børn og har ikk en hverdag uden børn smiley

    Eller hvad det er men det har altid vært en drøm for mig at blive ung mor.


  • #16   22. apr 2008 jamen jeg har også været glad for at være ungmor.. man har jo energi til at lege med sine børn og børnebørn for den skyld.
    jeg har nok bare været uheldig fordi hele min omgang kreds ikke var klar til at få børn.. min søn er planlagt så han er ikke engang en upser. så han har hele tiden været velkommen.. som om børn ikke er velkommen uanset hvad. men pointen er bare at man skal tænke sig godt og grundigt om inden man laver de børn, da det jo ikke er lutter lagkage, det er sævnløse nætter og op om natten for at tøre bræk og lort op fordi den lille er smurt ind i det.. det er jo hver 3-4 time at de skal ha mad og skiftet ble og det er 24/7 at at de skal ha det.. er man klar til ikke at kunne sove længe i week enden som man plejer??
    her der står vi op imellem kl 6 og 6.30 nogle gange tidliger..
    er man klar til at aflevere sit lille pus i vuggestuen når den er 8 mdr gamme, er man klar til kampene som kan komme i vuggeren, så skal de i bh og som vi skal til nu når de skal i skole og de er så store at man ikke kan beskytte dem mere. det er alle 18 år man skal tænke igennem det er ikke kun det at man skal være gravid i 8 mdr og få et lille hjælpeløst barn man kan nusse om.. det er alle 18 år. plus minus. dregne flyver senere fra reden end pigerne gør...
    og så er der lige tiden der efter...
    så der er mange over vejlser der skal gøres før man sætter et lille barn til verden..


  • #17   22. apr 2008 Mette.. Det er måske ik smart a få barn midt i en uddannelse... og der mener jeg men kan vel få barn efter.. Det er da dumt a droppe ud a sin udda. bare for a lave et barn som ka vente til efter og så har man os noget a se til bagefter..!! Jeg var parat og min uddannelse tager 1½ år så overlever nok.. Jeg har ville have barn siden jeg var lile ihvertfald to stk men da jeg var 19 og min kæreste 29 tænkte vi det kan vi godt klare og det går super indtil videre... Men her var det mest kæresten som vil.. Jeg ku måske godt have ventet lidt til min uddannelse var ovre... Men nu er han født og det kan ik laves om.. smiley Men hvis jeg vidste hvad jeg gik indtil "rigtigt" havde jeg nok valgt det andet.. hvis du forstår.!!

  • #18   22. apr 2008 Og synes os det er dejligt a være ung mor.. Nike oldemor er 56 det synes jeg er fedt.. og hans mormor er lige fyldt 40.. Hans oldemor ka nå a blive tip inden hun går borte smiley
    Men os man selv får oplevet noget a ens barns liv.. smiley


  • #19   22. apr 2008 Nadia.. Jeg forstår, vil også bare gerne vide hvad grunde var til at du blev ung mor - når du "frarådder" det - håber du ved hva jeg mener..

    Ja kan også bedre forstå når manden er så meget ældre, så begynder der jo også at gå lidt kuller i ham for at få børn.. For tiden løber jo ligesom lidt ud for ham hvis i sku ha ventet på at du blev 23 -25 år..

    Men i mit og katjas tilfælde har jeg længe overbevidst mig selvom at man er ung mor til 25 år.. Haha..


  • #20   22. apr 2008 Det har du helt ret i mette L hehe

  • #21   22. apr 2008 Nogen har lov til at vær heldig heidi smiley

  • #22   22. apr 2008 Jeg nåede lige at blive 22, før vi fik Frederik, vi var begge enige om at vi gerne ville have børn i en tidlig alder, så har vi forhåbentlig lidt mere tid med dem i den anden ende. Nu er Frederik 8½ mdr. og jeg synes det er skønt at jeg ikke er ældre, så jeg kan godt forstå hvis Katja gerne vil have børn nu;o)

  • #23   22. apr 2008 jamen vis han ik vil have børn nu, så er det ik andet for at vente. man skal ik presses til at få børn så bliver det sku surt..

  • #24   28. apr 2008 Hvis alle skulle vente til de havde råd til at få børnene så ville der være halvt så mange børn i Dk....

    Vi havde absolut ikke råd til at få et barn hvis man kiggede på de nøgne facts men vi klarer den da alligevel smiley
    Nr 2 er endda på vej...
    Vi ville så ikke ha' råd til nr 3 og stopper her smiley

    At man så ikke er parat er en helt anden diskussion...


  • #25   3. maj 2008 Ja nu kan det jo så være at det sker af lige vel. Sgu ha haft min mens for en uge siden, men er ikke kommet endnu...

  • #26   3. maj 2008 okay tror du at du er gravid? er det planlagt så eller er du stoppet på pillen???

  • #27   3. maj 2008 Vi lever også på en su og min barsel og har 2-3000 om måneden til os selv så det er hvad man tager råd til tror jeg

  • #28   4. maj 2008 Anne Nej det var ikke planlagt og har ikke smidt pillen, er slet ikke på p-piller endnu..

    Men er ikke gravid har fåret min mens og bestiller p-piller hos lægen imorgen..


Kommentér på:
Vil Gerne Være gravid

Annonce