{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.063 visninger | Oprettet:

Er så ked af det... {{forumTopicSubject}}

Ja har holdt en lang pause herinde fra men har nu brug for råd. Vi har Lui på 2½ som vi lavede i første forsøg. Under hele den graviditet blødte jeg både pletblødninger og styrtblødninger så var altid meget nervøs for der var noget galt.

Vi begyndte så projekt lillebror/søster og der har været et par mdr uden gevinst og så en gang hvor jeg tog en masse positive test og begyndte så at bløde nogle dage senere og kom til lægen som startede ud med at tage en alm. test som var negativ. Så der bar fosteret jo så gået til grunde efter et par uger og det var bare min alm. mens jeg havde fået.

Så blev jeg gravid igen og testede positiv både hjemme og hos læge. Da jeg var 6 uger henne begyndte jeg at styrtbløde, blev scannet og det viste jeg havde mistet. Blødte næsten uafbrudt i en måned hvor jeg heller ikke fik min æl.

Nu havde jeg så testdag sidste onsdag og fik en positiv test. Har taget et par stykker siden da og de var alle positive. Er nu gået en uge over tid og ingen af testene har været vildt positive, altså de har ikke haft samme farve som kontrol stregen. Jeg ved godt en streg er en streg men det bekymre mig de ikke bliver tydeligere i løbet af en hel uge.
Ud over det har jeg lige prøvet en anden test RFSU test fra kvickly som stort set viste negativ....

Så nu går jeg bare og venter på at begynde at bløde og fosteret er gået til grunde igen,.... Jeg forstår det simpelthen ikke og er så ulykkelig!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er så ked af det...
  • #2   14. dec 2011 Camille - Sender dig en masse positive tanker. Ved godt det er svært at se noget positivt nu, men der gik 14 dage før jeg testede bare nogenlunde positiv og jeg er nu 23 uger henne.

    Jeg har lige som dig også mistet, så ved hvor svært det er at tro på det. Jeg har til tider stadig svært ved at tro på det. Mistede en gang 8 uger henne og anden gang 16 uger henne.

    Krydser fingre for at den lille spir bliver der denne gang, selvom der vil gå lang tid før du måske virkelig tør tro på det.

    Så er mit bedste råd at du skal turde tro og håbe på det, og se om du ikke kan få nogle positive tanker ind blandt alle de negative.. smiley


  • #3   14. dec 2011 Jeg skulle også langt hen inden jeg kunne teste positiv, plus det ikke var alle teste som ville vise positiv selvom den var god nok..
    Håber den er der denne gang smiley



  • #4   14. dec 2011 Det var da nogle dejlige svar, håber også bare den møg test ikke virker og der bare går længe inden de bliver rigtig positive.
    I er da i hvert fald gode eksempler på det kan lykkes alligevel.
    Så længe jeg ikke bløder er der da håb men går hele tiden og tjekker trusserne.
    Sidst jeg var gravid og mistede i uge 6 var min test knald hamrende positiv på testdagen altså 4 uger henne. Så jeg forstår jo bare ikke hvis der kan være så stor forskel fra gang til gang.
    Kan ikke huske med Lui hvornår den testede flot positiv.

    Er også bare så taknemmelig for jeg har min dejlige dreng men frygter også bare jeg aldrig får flere... ihhh altså alle de tanker. Og hvis alt havde gået efter planen havde Lui snart været storebror og han er bare såååå klar til at blive det så har også dårlig samvittighed over for ham. Selvfølgelig nyder han jo bare at have os for sig selv men han bliver så god en storebror, han er så kærlig... Ja i kender nok alle de åndsvage tanker!


  • #5   14. dec 2011 man skal os huske på at testene bliver mere og mere utydelige hen af tiden... jeg testede 2 dage efter sygehuset havde tappet en blodprøve - helt tydelige - nogle uger efter altså maks 2 mener jeg var de utydelige og jeg blev så nervøs.. men nu har jeg da 2 tøesr smiley

    så af sted til lægen og så se hvad han siger..

    krydser alt for at den bliver hvor den skal denne gang !


  • #6   14. dec 2011 jeg fik heller ikk en tydelig positiv test hverken hjemme eller ved lægen, men har nu en søn på snart 9 mdr.


    lad være med at lade være med at stresse over det..... det er hverken sundt for dig og baby ......
    men det er nemmere sagt end gjort smiley

    håber på at der gemmer sig en lille baby derinde, der bliver derinde til bagetid er færdig smiley


  • #7   14. dec 2011 ingen tydlige positive test til mig heller , men hvad med en digital? den gav mig ro..

    jeg håber virkelig at bebs bliver siddende...


  • #8   14. dec 2011 Nej det er slet ikke nemt at lade være med at stresse. Det fylder jo så meget når man ønsker det så brændende. Men ja nu ser jeg hvad der sker i løbet af de næste par dage og hvis jeg ikke begynder at bløde så må jeg jo til lægen og have be eller afkræftet at jeg er gravid.
    Jeg vil ikke bruge digital netop fordi de er så følsomme for hvis fosteret nu er gået til grunde og jeg bare ikke har fået mens endnu og der stadig er HCG i mit urin bliver den jo positiv og giver mig falske forhåbninger...


  • #9   14. dec 2011 Jeg har selv mistet 6 gange og har to dejlige drenge. Oven i det venter vi os med termin den 16 april. Jeg har hver gang tabt før uge 8 men trods jeg er i uge 23 nu tænker jeg stadig på hvornår det sker. Jeg krydser fingre for dig.

  • #10   14. dec 2011 Tak, ja det er frygtelig. 6 gange må godt nok også være rigtig hårdt.
    Forstår ikke hvorfor man har fortjent at skulle alt det igennem.
    Jeg er jo især bange fordi vi lavede Lui i første forsøg - så tænker jeg jo nu, det sikkert bare var et mirakkel og vi ikke kan få flere når det bliver ved med at gå galt. Krydser selvfølgelig fingre for det ikke går galt denne gang. Men syntes allerede jeg har ondt i maven nu og oven i at mine test bliver svagere så har jeg ikke meget håb....


  • #11   14. dec 2011 Tusinde tak smiley

  • #12   14. dec 2011 Det bliver faktisk kun mere og mere svært for hver gang. Men kan sige at når jeg kan lokke lægen til at sige god for den vil jeg steriliseres. Så har vi ikke det at tænke på. smiley håber alt går godt for dig denne gang.

  • #13   1. jan 2012 hey camille

    er så ked af det på dine vegne og håber virkelig at det lykkes for jer denne her gang

    vil lige sige at jeg til at starte med testede tydeligt positiv
    og nu her i 11+4 er stregerne begyndt at blive lidt mindre tydelige dog er de der

    men krydser finger for jer og sender jer en masse varme tanker herfra


Kommentér på:
Er så ked af det...

Annonce