{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.092 visninger | Oprettet:

Er så ked.. {{forumTopicSubject}}

Jeg føler virkelig, at der er noget galt. For tre dage siden, sparkede min søn mig kraftigt i maven, da jeg skulle give ham tøj på. Havde ret ondt derefter, men blødte ikke eller andet. I går, var jeg så i sommerlandsyd, og prøvede en karusel (så dum som jeg var), den var dog tilladt for gravide, men jeg fik endnu engang så ondt i min mave, at jeg måtte få karusellen stoppet. Derudover lider jeg igen af svamp (selvom jeg ved det ikke er farligt). Jeg har kunnet mærke liv siden uge 14, selvom det langt fra har været hver dag. Jeg synes bare slet ikke, at jeg har mærket bebs de sidste dage, og er nu 16+2 (uge 17). Men det er vel stadig normalt, ikke at kunne mærke hver dag. Hmm. Min læge holder ferie, og vil ikke tage til vagtlæge hvis det bare er mig der er pylret.. Hmm lige et trist indlæg fra mig.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er så ked..
  • #1   18. jul 2011 jeg tror det er meget normalt. jeg er selv blevet sparket i maven og det skete der ik noget ved. men jeg var både øm og blødte. så ta du det roligt og slap lidt af. drik evt. noget køligt og se om det kan vække bebs.

  • #2   18. jul 2011 hvis du er nervøs så ta til vagtlægen for det stresser jo os den lille når du tænker sådan over det ville personligt ta forbi vagtlægen

  • #3   18. jul 2011 Jeg havde en uge omkring uge 16 hvor jeg mærkede den lille dagligt. Der gik så pludselig 14 dage, hvor jeg ikke mærkede noget. Så tror ikke du skal være nervøs.

  • #4   18. jul 2011 Det kan godt være svampen der er skyld i smerterne, prøv canesten stikpille og creme (kan fåes i håndkøb på apoteket) Jeg havde det så slem en grad at det løb ud af mig og jeg havde de vildeste smerter, men dagen efter at jeg havde taget den stikpille, var alle smertene og den værste kløe pist væk. Og efter ca 14 dage med creme tre gange dagligt var det hele væk..

Kommentér på:
Er så ked..

Annonce