{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.371 visninger | Oprettet:

Michélle B
Michélle B
Tilmeldt:
20. jul 2011
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 100

Hvor lang tid efter p-pille stop?? {{forumTopicSubject}}

Ganske simpelt; hvor lang tid gik der fra I stoppede med p-pillerne til I fik første mens.?

Jeg har taget p-piller siden jeg var 13-14 år, så i hvert fald 10 år.. Inden da havde jeg ik regelmæssig mens, så de to ting sammen gør, at jeg er lidt nervøs for om min krop kan finde sin naturlige rytme og om det kommer til at tage en evighed...

Nu hvor beslutningen om projekt-baby er taget vil jeg jo gerne igang ;O))


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor lang tid efter p-pille stop??
  • #1   29. sep 2011 Jeg havde været på pillen i 8 år da vi stoppede grundet migræne ved hver pille stop. Fik min men 3 dage senere og derefter var jeg gravid smiley

  • #4   29. sep 2011 Jeg stoppede på p-piller i slutningen af juli. Fik så min mens 5-6 dage efter som sædvanligt, og nu har jeg så ikke set skyggen af den siden. Dog har jeg testet positiv på en ÆL-test i dag, så jeg regner med, at den vil komme om et par uger (medmindre vi selvfølgelig har heldet med os i første forsøg :P)

  • Michélle B
    Michélle B Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 100
    #5   29. sep 2011 Charlotte - hvordan har du så vidst hvornår du sku tage ÆL-testen?? Har du bare været heldig at ramme ægløsning el har du taget test hver dag :O)

    Jeg fik min mens som jeg skulle lige efter p-pille stop, som hvis man bare holder de 7 dages pause mellem to pakker smiley Men har så ik set skyggen af min mens siden..... Selvom jeg hele tiden synes jeg mærker tegn på at den ska komme ;O))

    I andre har godt nok været heldige set i lyset af at det ik sku være unormalt at der ka gå op til et år før kroppen finder tilbage til sin cyklus, og det derefter vel ka tage et år så at blive gravid... smiley


  • #6   30. sep 2011 Jeg fik den et par dage efter jeg stoppede med mine, og den er kommet slavisk siden .. og jeg havde absolut heller ikk regelmæsig før! langt fra! har sikkert ikk ret, men tror lidt på at nu hvor jeg hviler mere i mig selv denne gang, og er helt klar, det tror jeg har lidt at gøre.. for stress osv kan jo godt have en indvirkinng.. så hvis du bare stopper, og lader være at tænke over det, så tror jeg stille og roligt det kommer af sig selv smiley og lader være med at tænke baby hele tiden, ved det er svært, men jeg siger til mig selv, at baby kommer når baby kommer smiley

  • Michelle E
    Michelle E Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Svar: 1
    #8   30. sep 2011 Lige da jeg stoppede på mine p-piller fik jeg selvfølgelig min mens som normalt.. Men derefter gik der over 4 måneder før den kom igen.. Så tre måneder, to og nu er der 5-6 uger imellem.. Det taget næsten et år at få den nogenlunde regelmæssig.. Men nu står jeg også med en positiv test smiley

  • #10   30. sep 2011 Jeg begyndte bare at teste en dag, fordi jeg ikke kunne forstå, hvor min mens blev af. Det mest optimale ville selvfølgelig nok være at vente til efter første mens, men jeg var simpelthen for utålmodig... Og ja, jeg har så bare testet hver dag. smiley Jeg tænkte, at selvom min mens kom, så var jeg jo langt fra sikker på, at den ville komme måneden efter igen, så jeg ville hellere være lidt på forkant og så "få noget ud af" den første ægløsning også. smiley

  • #11   30. sep 2011 Jeg stoppede på p-piller i Maj og min cyklus har egentlig været ret regelmæssig lige siden med henoldsvis 27, 29, 29, 26 og 28 dage smiley

  • #12   1. okt 2011 Ved mig gik der en lille måneds tid...

Kommentér på:
Hvor lang tid efter p-pille stop??

Annonce