{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.917 visninger | Oprettet:

Så fik vi svar på sædprøve :´( {{forumTopicSubject}}

for en uge siden var vi inde og aflevere en sædprøve på kolding sygehus, nej hvor er det en hård uge at gå og vente på svar, der flyver mange tanker gennem ens hovede...Mandag morgen, men det samme lægen åbnede ringede vi for at få svar på den prøve..Kunne bare se i min kærestes ansigt at det ikke var godt, Svaret var ikke godt, der er slet ingen liv i hans sæd, så nu venter vi bare på at vi skal til lægen den 6 oktober, hvor vi bagefter skal videre på sygehuset...det er nok den hårdeste besked jeg har fået i hele mit liv. Min kæreste har så haft utrolig svært ved at snakke om det så det har været 2 hårde dage for mig, det eneste han rigtig har sagt til og om det er at han er bange for at jeg går fra ham nu, men det kunne jeg aldrig finde på, elsker ham ligegyldigt hvad....årh havde bare lige brug for at komme ud med det...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så fik vi svar på sædprøve :´(
  • #1   23. sep 2008 det er jeg da ked af at høre..måske sku du gi ham et par dage med ro uden at snakke om det, så han lige kan få styr på det selv og så derefter tage det op igen og snakke det igennem ?

  • #2   23. sep 2008 Puha, det var en hård besked... Føler virkerlig med jer.. Håber at i får tid og ro til at tænke alt igennem.. Så skal tingene nok løse sig..

    Kram herfra.


  • #3   23. sep 2008 ja det har jeg også tænkt mig... har heldigvis en veninde jeg kan snakke med alt om og det har hjulpet utrolig meget, men det er alligevel bare mega svært for jeg er typen der skal snakke om tingene

  • #4   23. sep 2008 Hejsa
    Det er jeg ked af at høre. Herhjemme har vi samme problem. Vi har været hele møllen igenem. Og min kæreste mangler det gen som gør at man producer sæd.
    Min Kæreste havede heller ikke lyst til at snakke om det. Men efter en uges tid lukkede han lidt op.
    Min kæreste følte sig som en mindre mand på grund af det.

    Vi er i dag i behandling med donorsæd. Og vi spekuler faktisk ikke over at det ikke kommer til at blive min kærstes biologiske barn. Han vil jo laltid være faren lige gyldig havd.
    Du er meget velkommen til at skrive hvis du har spørgsmål.
    Knus Anja


  • #5   23. sep 2008 frk N... min mand har prøvet det samme og hele han´s manddom røg på få sek... den var svær at sluge og det lykkes da med tiden at få snakket det hele igennem.... vi har dog fået 2 børn, men med donor.... jeg føler med jer ..... pøj pøj og husk at snakke sammen smiley

  • #6   23. sep 2008 ja det er så vigtigt at snakke sammen, men desværre er han typen der ikke vil snakke om tingene, men håber virkelige det kommer, nu får han lige lidt tid til at tænke tingene igennem... Det tog dog hårest på ham da han fortalte hans mor det og hun begyndte at græde... Men jeg er sikker på at vi nok skal få det så højt ønskede barn, men vi må tage tingene som de kommer og se hva lægen siger... Det er bare utrolig hårdt at han er så bange for at jeg vil gå fra ham for det har jeg virkelig ikke i sinde...

  • #7   24. sep 2008 min kærste har haft kræft i pungen så han kan helle ikke få børn men vi har være igemmen noget der hedder vif behandling og da vi har være det 8gang så var der held og idag er jeg 23+5 og er sat til den 16 -1

    mvh linda


  • #8   24. sep 2008 ARRRRHHH, stakkels din mand, det er en hård besked at få for jer begge to.
    Jeg håber i kan få noget hjælp så I kan blive en lykkelig familie alligevel....


  • #9   24. sep 2008 joan... der skulle vist så IVF.. microinseminering....

  • #10   24. sep 2008 Det der IVF hvad er det sådan mere difineret???

  • #11   24. sep 2008 frk N... hvis man ikke kan blive gravid på alm vis... kan man blive kunstigt befruget... som IVF behandling... kvinden tager hormon behandling i ca 12-14 dage og så modnes flere af hendes æg og de tages ud og befrugtes med sæden.. enten som alm eller med at sæden sprøjtes ind i ægget... så lægges de befrugtet æg i varmeskab og efter nogle dage, sættes 1 el flere befrugtet æg op i livmoderen igen og så venter man de 12-14 dage og tester om man er gravid.... jeg har prøvet dog uden held, men er blevet gravid med alm donor inseminering og så slipper man også for hormon behandling....

  • #12   24. sep 2008 oki det vidste jeg ikke at man kunne med hans sæd, men venter bare med længsel til det bliver den 6 er så spændt på hva de har at sige og hva de kan gøre

  • #13   24. sep 2008 frk.N... spændende .... håber på det bedste for dig og kærsten og siger pøj pøj med det hele... glæder os til at hører fra dig igen....

  • #14   24. sep 2008 glæder mig også men desværre med blandede følelser

  • #15   24. sep 2008 Så må du bare vise ham at han stadig er den eneste ene.
    Tror det rammer deres manddoms følelse lidt. Vi så et program om sædkvalitet i fjernsynet en dag, og der var min kæreste også sådan lidt... pyhh, jeg håber ikke jeg har dårlig sædkvalitet, mens han så bekymret ud.
    Der er jo heldigvis andre måder I kan blive forældre på, selvom det nok er lidt mere besværligt.
    Man skal bare lige vænne sig til den tanke, ik...


  • #16   24. sep 2008 Har lige fortalt kæresten om IVF og donor sæd, han blev totalt blank da jeg nævnte donor og gik fuldstændig i baglås og så fik jeg ellers hele turen om at så kunne jeg sq lige så godt gå ud og være sammen med en anden i stedet for ham for det ville jo ikke være hans barn på nogen måde, han er slet ikke til at tale med ang. donor sæd, ved ikke hvordan jeg skal få forklaret ham at det er meget alm og at det er hans barn, det er det jo ikke biologisk, men der vil jo ikke være andre end ham...???

  • #17   24. sep 2008 frk N ... gud hvor han lyder som min mand smiley han ville kun ha´sit ejet barn og ikke andres mænds OSV.... men efter nogle år uden børn ( skal lige siges, at jeg smed mine P piller i 99 og blev gravid i 04 ) træk det også hos ham at vi blev en familie og han er ellers stædig, men gik så alligevel med til donor og måneden efter var jeg gravid... men gik det tid og snak sammen... rom blev kke bygget på en dag....

  • #18   24. sep 2008 det er jo det vi er heller ikke så gamle endnu... Vi er jo kun 21, men det er vores begge's ønske at blive unge forældre og vi har prøvet i 2 år nu... Men vi kan heller ikke rigtig andet end at vente og se hva lægen og sygehuset siger den 6 oktober

  • #19   26. sep 2008 Det er jo et helt naturligt urinstinkt hos manden at ville spræde sine egne gener, derfor tager det nok lidt tid at vænne sig til tanken om at det ikke er en mulighed.

  • #20   26. sep 2008 ja selvfølgelig....

Kommentér på:
Så fik vi svar på sædprøve :´(

Annonce