{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.272 visninger | Oprettet:

Så fik vi dommen. {{forumTopicSubject}}

Var på OUH igår. Vi havde en tid til at få kørt en strimmel, samt at snakke med en læge, da mit blodtryk stadig er for højt.
Strimlen var rigtig fin. Lægen kom ind og ville gerne lige scanne mig for at se hvor meget fostervand der var.
Det så også fint nok ud, men hun ville gerne lige snakke med hendes bagvagt. Jeg tænkte HVA SKER DER. Men hun beroligede mig, og sagde at det var normalt at man lige skal vende med bagvagten, som er en overlæge, når blodtryk er for højt, og man er så tæt på termin.
Hun kom tilbage med indlæggelseddel i RØD. I mit arbejde så er en RØD indlæggelsesseddel en tvangsindlægning, så jeg tænkte HVA er nu det, vil de beholde mig...hehe.

Men på FG betyder de røde åbenbart at man skal tages med på kenferrance (staves)
Så aftalen blev, at har jeg ikke født inden den 15 selv, så skal jeg møde til igangsætning kl 9.00.

Det var nu en underlig følelse da vi gik derfra. Vi gik hånd i hånd uden at sige en lyd. Pludselig siger min kæreste. UHA nu er det pludselig virkelig. Jeg kunne kun give ham ret, for det er altså en underlig følelse man har, unden rigtig at kunne forklare det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så fik vi dommen.
  • #1   8. jan 2011 Ej hvor er det spændende og hvor er du heldig, men ja der er jo alligvel lige over en uge til men det må være rart at vide at hvis man ikke selv er gået i gang inden da ja så sker der noget der,
    Held og lykke med det, håber nu du går i gang af dig selv.


  • #3   8. jan 2011 Spændende og dejligt at vide at de tager den med på konference...

    Jeg var også tilknyttet OUH og med for højt blodtryk, +3 i urin og en baby der var scannet til 17% for lille og min forhistorie med en meget svær svangerskabsforgiftning med kramper i sidste graviditet kom mit også med på konference, men jeg fik ikke lov at gå hjem den fredag...og om lørdagen kl 11.30 blev jeg sat igang....

    Men dejligt at de er obs på dig og den lille....

    Held og lykke med fødslen.


  • #4   8. jan 2011 Ja det er både rart og skræmmende.
    Har det sådan at jeg ikke håber jeg føder inden, for bliver jeg sat igang så er der kontrol og styr på at det er veer og ikke plukveer jeg har. Synes nemlig at mange går rigtig længe med plukveer inden de går over i rigtige veer.
    Men på den anden side så håber jeg at jeg går igang af mig selv, for så skal jeg ikke derind, men kan starte med at være herhjemme, hvor man trods alt har det bedst.

    Så synes det er sådan en både og situation jeg står i...


  • #5   8. jan 2011 altså synes ikke lige frem jeg kan anbefale igang sættelse, det gør mere ondt, det tager længer tid, og der opstår tit komplikationer, så som man skal have aks, sugekop, tang eller at man skal have vee drop

  • #6   8. jan 2011 Vi må tage det som det kommer. Hvis han vil ud før, så kommer han det, ellers må jeg jo voldtage kæresten, og håbe der sker noget ved det...

  • #7   8. jan 2011 hehe ja ved du havd

  • #8   8. jan 2011 Ja jeg må jo se om jeg kan klare det, ellers må vi bare være lidt alternative... Synes nemlig ikke sex er såååå godt lige pt...

Kommentér på:
Så fik vi dommen.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce