{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
775 visninger | Oprettet:

Kazzar L
Kazzar L
Tilmeldt:
23. jan 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6

hva ville i gøre?? {{forumTopicSubject}}

for lige at komme med lidt historie først så har min kæreste og jeg prøvet at få baby siden vi fik vores søn som nu er 3 år ,
Eller vi har så lige holdt pausa i nogle mrd for at tænke på nået lidt andet...

jeg blev ikke gravid denne gang:( skal jo så prøve igen ved æl og se om der sker nået hvis der gør det har jeg termin i nov Men hvis der ikke sker nået denne gang kommer vi jo ind og har termin i december og nu kommer problemet så...'
Jeg kender en del med føsdag i december og de er alle kede af deres føsdage ligger i dec så derfor vil jeg helst ikke have en baby i december og da jeg så spurgte kæresten om vi ikke kunne springe den mrd over blev han ret sur...

hvad skal jeg gøre ?? alle svar er velkomne da jeg ikke ved hvad jeg skal gøre og det skal lige siges at vi begge OG sønnen meget gerne vil have baby....

undskyld det blev så langt men jeg håber du kan hjælpe... smiley

kram fra Kaz


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hva ville i gøre??
  • Helle B
    Helle B Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
    #1   27. jan 2010 Jeg ville bare forsøge i næste mdr også. Min søster har fødselsdag i december, og hun har vænnet sig til det.

  • #2   27. jan 2010 Jeg ville prøve alligevel .. smiley


    jeg har selv fødselsdag den 25 dec, jeg syntes godt nok det er mega nedern og have fødselsdag den dag .. Men hvad nu hvis det liiige er den måned det lykkedes for jer ?

    Jeg ville ikke turde springe over .. hehe


  • Kazzar L
    Kazzar L Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #3   27. jan 2010 laura
    jeg tror bare det ville være synd hvis mit barn fik det sådan
    vi har en meget fattig omgangs kreds så det har os lidt at sige syns jeg men ja jeg kan vist bare på forhånd ikk så godt li december
    jeg elsker jul men hader folk der stresser...

    men ja jeg vil jo gerne ha en baby men er os lidt bange for ungen vil hade os for at det blir december


  • #5   27. jan 2010 jeg har en halv søster der har fødselsdag den 24 dec, da hun var helt lille var det ik så sjovt men, hun synes det er hyggeligt nok nu. de gør det så sådan at de holder fødselsdag om morgenen/formidagen, og når gæsterne så er gået (de går som regel senest 12) og så begynder de at indstille sig til at sku holde jul eller at hvile til at sku ud at holde jul osv. så de broker sig ikke:P

  • #6   27. jan 2010 Min veninde har fødselsdagden 31/12 hun har altid valgt at se positivt på det, tænk hvor mange der fejrer min fødselsdag smiley Hvis i ønsker en baby så få den.

  • #8   31. jan 2010 Jeg ville ikke holde op med at prøve.
    Skulle I være heldige at det lykkes så den lille får fødselsdag i december, kan I jo bare gøre fødselsdagen til noget specielt alligevel. Og evt også fejre halvt års fødselsdag i juni. Det kender jeg en der gør - han har juleaften.


  • #9   31. jan 2010 Jeg ville nu også prøve... Tænk hvis det lige er lykkens måned smiley

Kommentér på:
hva ville i gøre??

Annonce