{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.312 visninger | Oprettet:

hva syntes i {{forumTopicSubject}}

hejsa jeg har lovet g skrive herind fr min rigtige gode veninde, da hun ikke ønsker og blive genkendt

sagen er den hun har en pige på 2 og en sød kæreste som hun har været sammen med i knap et år. hun er 21. de bor ikke sammen men er planen de skal komme til det inden for det ½ år.

hun og kæresten kunne rigtigt godt tænke sig og blive gravide og få et ønskebarn. men hun bliver ked af det og aner ikke om det ville være en dum ide. for hendes mor bruger hver en situation til at fortælle at nu skal hun ikke blive gravid for det er synd for hendes datter, og dit og dat. hun føler slet ingen opbakning fra hendes mor. så hun vil gerne have jeres syn på sagen. er der noget forkert i at ville have barn nummer to?

håber i vil være søde og komme med jeres mening, jeg har sagt til hende jeg ikke syntes det ville være forkert men hun vil også høre andres mening


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hva syntes i
  • #1   5. mar 2013 ja nemlig også den mening jeg har. hun er en moden kvinde , og klare opgaven som mor fantastisk. hun har en hg. den tog hun sammen med mig og nu er hun ved og prøve en uddannelse og se om det er det hun vil.

  • #2   5. mar 2013 min mening er at de er to om at være forældre og få børn , ikke tre , så moren er ikke den der skal være forældre , så efter min mening , er det deres beslutning om de vil være forældre igen smiley

    så længe de selv er bevist hvad det medføre at have to børn og er klar på opgaven , så vil jeg ikke kunne se noget problem i at få en lille nr 2 smiley


  • #4   5. mar 2013 tak for jeres input det vil jeg give videre


  • Nanna Marie
    Nanna Marie Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 20 Svar: 340
    #5   5. mar 2013 Vil lige tilføje, at det er en god alder for pigen, at blive storesøster i.. Kan ikke se, hvorfor det skulle være synd for hende? smiley

  • #6   5. mar 2013 jeg synes så hellere de skulle vente med at forsøge til de har boet sammen i et godt stykke tid, det er muligt de har været kærester i et års tid men der er stadig forskel på at bo sammen og hver for sig.

  • #7   5. mar 2013 Syntes da bare de skal komme i gang og lade moren have sin mening og som sagt følge deres hjerter for ja det er de to der skal være forældre og ikke moren :o)

  • #8   5. mar 2013 vil også sige at mor ikke skal bestemme hvornår man skal have børn og nej det er da ikke syndt for den store pige på nogen måde, de skal blot være forberedt på hun reagere på en lille ny den første tid men glemmer nok hurtigt man har været enebarn..

    har en datter der blev storesøster da hun var 22 måneder og hun var temmelig på tværs de første 3 uger, men nu er det bare som om lillebror altid har været der


  • #9   5. mar 2013 rart og høre andres meninger så jeg kan vise hende de forskellige meninger.
    vidste jeg kunne regne med jer


Kommentér på:
hva syntes i

Annonce