{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.392 visninger | Oprettet:

aaaargh {{forumTopicSubject}}

oki... mig og mand tog vores søn med på mcd for en sjælden gangs skyld...
og vi vælger og sætte oss tæ på legerumme så vores søn kan lege...

jeg sstiller mig så over og holder lit øje med ham og ikk så langt fra hvor jeg stå er der en far med hans søn på omkring 8 år vil jeg tro...
denne 8 årig dreng stiller sig op kigger over på mig (højgravid) og siger så "hvorfor er du så tyk"

jeg kigger op på faren som seriøst bare står og kigger på og ingenting siger til sin søn...

jeg sys godt nok det er dårig opdragelse... en dreng på den alder burde vide at man ikk siger sådan til fremmede og sys de er endnu værre at faderen intet gør eller siger til sin søn...??

Hvad mener i om dette?
sys i jeg overreagerer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  aaaargh
  • #2   21. dec 2011 altså man er jo lidt større når man er gravid, men jeg ville nok sige til min søn at det var en gravid men at man ikke snakkede sådan til fremmede

  • #3   21. dec 2011 præcis hvad jeg mener....
    uanset hvad snakker man altså ikk sådan til en fremmed... jeville også ha fortal min søn at det siger man ikk og havde jeg set at personen havde høt det havdejeg bedt ham gå hen og sige undskyld til personen...


  • #5   21. dec 2011 Sagde du ikke bare at du var gravid?

    Jeg ser intet galt i det, drengen var nysgerrig, og spurgte smiley
    Faderen valgte nok ikke at sige noget, da han kunne se du var gravid, og nok ville tage det med et smil.


  • #6   21. dec 2011 Ej seriøst sådan noget havde jeg ikke tænkt videre over. Børn siger hvad de tænker. smiley

  • #7   21. dec 2011 dina ja men derfor kan faderen sku da godt i det mindste sige noget til sin søn.... det andet e dårlig opdragelse

  • #8   21. dec 2011 CKH og mor til.... sådan som det hele er for tiden er jeg ikk i det bedste humør... jeg kan sagtens bære over med drengen men jeg sys at det er helt uacceptabelt at faderen intet gør og jeg viste ham meget tydeligt i mit ansigt at jeg IKKE var tilfreds med det her.... alligevel stod han bare der som om intet var hændt..

  • #10   21. dec 2011 serføigt er ham måske en stor dreg. men han kan jo være tilbage eller bare meget nys.. ..
    måske har faren haft en møg dag eller ikke lige orked mere... du ved jo ikke hvad der ligger bag.. ville ikke kunne hisse mig op jeg hade bare sagt til drengen det er fordi jeg er gravid. og babyen i min mave har det godt..


  • #11   21. dec 2011 syndes tilgengæld du er dårlig opdreget hvis du dømmer folk på så lidt

  • #12   21. dec 2011 jeg kan sagtens bære over med drengen det er ikk ham der gør mig negativ for selvfølgelig er børn nysgerrig men som forældre kan man altså ikk bare stå og slet ingenting sige... det er fair nok hvis an har hf en dårlig dag men derfor tager man altså alligevel liie og siger til sit barn at det ikk er oki og sige sådan til fremmede mennesker uanset hvad for en dag man har haft... det ville jeg også selv ha gjort med min søn his han havde sagt sådan for du kan aldrig vide om personen dette bliver sagt til sys det er særligt fedt og liie for mig var det ikke sjov...

  • #13   21. dec 2011 Ej Come on det er et barn. Og måske faderen blev lidt flov over drengens kommentar, eller ikk vidste hva han sku sige, det da ikk noget med at være dårlig opdraget

  • #14   21. dec 2011 jeg har selv en tilbage søn og hvis jeg skulle kommndskylde hentere eler uver gqng han sage eller gjord noget kunne jeg ikke lave andet.. syndes bare det er og gå i meget små sko lige meget om drengen bare er nys eller om der lå noget bag

  • #15   21. dec 2011 mor til helt enig

  • #16   21. dec 2011 og igen siger jeg jo også at barnet kan jeg liie som godt bære over med men jeg sys langt fra det er i orden at faderen bare står og gør ingenting.... specielt når man giver udtryk for mn på ingen måder er oki med den situation... jeg har mine grunde til ikk og sys det er oki for mig og ærligt gider jeg ikk og sku forsvare min reaktion.... smiler ville også bare høre jeres mening og det er helt i orden i hver i sær har disse meninger dog vil jeg altså ikk finde mig i at i nedgør mig fordi jeg IKKE sys et er i orden så vil i være venlige og holde op med dette tak

  • #18   21. dec 2011 tania han kunne også ha sagt.... Høør her min skat sådan siger man altså ikk til fremmede!!

    også var en badut slået.... som forældre om man sys det er pinligt eller ej så står man altså ikk bare og gør ingenting... det er på ingen måder en rigtig måde og håndtere det på i mine øjne...


  • #19   21. dec 2011 Jeg har en søn som kigger helt vildt efter handicapped eller tykke mennesker eller dræge.. Og ka godt finde på og sige noget.. Så siger jeg det vil jeg ikke høre NIKE.. Og blir virkelig flov.. Hvis han blir ved med a kigge!!!!!!!!!!!!!

    Men havde nok os sagt JAMEN tak.. min mave er lige så stor som din smiley


  • #21   21. dec 2011 tania det har jeg stadig mine grunde til og jeg gider virkelig ikk og remse dem op... det er ikk meningen jeg skal forsvare mig selv og det var ikk planen i sku ned gøre mig og mi mening om sagen for jeg er helt oki med i har jeres....

    nadia s dejligt at der i det mindste er nogen forældre der fortæller deres børn at sådan siger man ikke....
    og jeg har lidt svært ved for tiden og tage tingee med et smil... igen har jeg mine grunde og hr ingen overskud eller lyst til og skule forklare mig nærmere...


  • #22   21. dec 2011 nu mor til 4... igen jeg har mine grunde og igen gider jeg virkelig ikk hver eneste dag og skal sidde og fortælle om det samme....

    dette handler ikk om hvad faderen tror jeg er det handler om at man stadig god kan fortælle sit barn at man alts ikk står og siger sådan til en fremmede og det er da uanset om den fremmede er gravid eller ej....


  • #24   21. dec 2011 tania ville nu også bare med indlægget hører meningen omkring denne slags opdragelse for i mit hoved er det dårlig opdragelse at man ikk giver sig tid til liie og gå ned i barnets højde kigge barnet i øjene og så liie sige skatter sådan sige man altså ikke til fremmede....



  • #26   21. dec 2011 nu mor til 4 det er ikk jeres meninger og holdninger jeg ikk kan holde ud smiler..... jeg kan ikk liie pt overskue og skulle forklare jer alle sammen om og om igen hvorfor jeg selv reagerer som jeg gør da dt er en længere historie... jeg lover dig det ikk er ubegrundet at jeg sys det er ufedt og stå og høre på.... men igen som sagt er det en længere forklaring hvorfor som jeg liie nu ikk kan overskue og skulle forklare... men jeg skal da med glæde i en Pb i morgen skrive til dig fortælle denne forklaring på hvorfor jeg ikk sys det er fedt... yderligere handler dette mest bare om jeg på ingen måder sys det er rigtigt af faderen at han i det mindste ikk liie sætter sig ned til sin søn og siger at det ikk er oki og sige sådan....

  • #27   21. dec 2011 tania nej bestemt ikk.... igen skal der være plads til forskellige meninger og det er helt fint med mig du ikk er enig på det punkt...

    det er bare ikk fint med mig at der allerede nu er en del der liiiefrem har (hvad jeg føler) nedgjort mig fordi jeg sys det er dårlig opdragelse..


  • #28   21. dec 2011 nu mor til 4 de vil jeg da godt nok håbe for ellers er det meget dårlig opdragelse i mit hoved...
    jeg sender dig en nærmere forklaring i morgen smiler...

    til jer alle nu vil drøne i seng er totalt smadret....
    kan i sove rigtig dejligt...

    nat nat...


  • #30   21. dec 2011 havde ogs¨å bare sagt pænt at noget af det er baby *Gg* men jo af en på 8 at være er det lidt frækt, mon ikke faderen har fortalt ham det bag efter ? altså at han da skal opføre dig ordenligt og ikke sige sådan til fremmede..

  • #31   21. dec 2011 Så længe du er gravid og derfor "tyk" som drengen ser - så er det da okay at faren ikke siger noget.

    Det er straks værre hvis hab sagde det til en der faktisk var tyk.

    Men faren kunne måske bryde ind hvis han kunne se på dig at du ikke brød dig om at drengen spurgte dig.


  • #32   21. dec 2011 Jeg synes ikke, det er dårlig opdragelse overhovedet. Sådan er børn. Så det synes jeg på ingen måder, at man kan tillade sig at blivt stødt over - du véd jo, hvorfor du er "tyk".
    Dog ville jeg nok, hvis det var min dreng, smågrine lidt, og undskylde hvis jeg kunne se, at du blev fornærmet over hans udtalelse.


  • #33   21. dec 2011 ...og husk på, at hverken faderen eller barnet kender dig, og kan derfor ikke vide, hvorfor du reagerer, som du gør. smiley

  • #34   21. dec 2011 Altså, hvis det fordi jeg er gravid ville jeg nok bare have sagt det var derfor ..

    Men hvis det var fordi jeg var overvægtig, så ville jeg nok blive noget stødt over det ..


  • #35   21. dec 2011 Jeg syntes ofrer og ofrer man oplever den slags ting!! Hvor forældrene intet gør! Syntes faktisk det er pænt træls!!!!

  • #36   22. dec 2011 Jeg elsker børn der siger præcis hvad de tænker.
    For børn er en stor mave (med eller uden bebs) = tyk, sådan er det jo bare...

    Det har for mig overhoved ikke noget med dårlig opdragelse at gøre, og hvorfor skulle faren kommentere?? Jeg ville heller aldrig rette offentligt på den slags. Det kan man altid snakke om derhjemme. Der er ingen grund til at gøre børn flove....

    Jeg tror altså jeg havde grinet lidt hvis det var min unge der kom med den kommentar.


  • #37   22. dec 2011 jeg vil takke jer alle for jeres personlie meninger...

    fru stolpe jeg har heller ikk noge imod børn er ærlige men jeg har altså noget imod at man som forældre ik liie går ned i barnets højde og siger til sit barn (selvfølgelig uden atde halve af restaurenten hører det) at sådan taler man ikke til fremmede mennesker...
    der er jo ingen der siger t man som orældre behøver sige tingee så højt til sit barnat alle hører det og derved gøre barnet flovt som du nævner...
    men jeg sys estemt at man foræller sit barn det ikk er i orden... specielt når jeg har givet udtryk for til faderen at jeg ikk er tilfreds med dette...


  • #38   22. dec 2011 Jeg synes nu du er lidt nærtagende... Drengen råbte i det mindste ikke "hold kæft hvor er du fed man!"

    Hvordan skal han eller spørge?

    "Undskyld jeg ved godt jeg mangler opdragelse og min far er en tosse for ikke at svare når jeg spørger dig, men må jeg alligevel have lov at udtrykke min nysgerrighed for din lidt store men yderst smukke mave?"


    Knægten er 8 år, og det er altså ikke alle der er så modne i den alder eller ved hvad en gravid mave er..
    og så tror jeg ikke at mænd er så hysse med hvad deres børn siger som kvinder er.


  • #39   22. dec 2011 pernille hvis han havde fåe det med hjemme fra opdragelses mæssigt så havde han spurgt sin far om dette spørgsmål og ikke bare stået og råbt højt om det.....

    det havde været mere høfligt...

    du hverken så drengens ansigt eller hvor liiegylig faderen så ud....
    så må du kalde mig nærtagende... jeg er lidt irreteret over i nedgør min personlige mening om sagen...
    jeg sys e er fint jees mening er anderledes end min og sys det er skønt i er mange der ville tage det med et smil... men sådan har jeg det ikk... så ad være med og rakke mig ned bare fordi jeg føler anderledes end dig


  • #40   22. dec 2011 Jeg ved ikk om det ligefrem er at nedgøre dig.. I dette tilfælde synes jeg du er nærtagende, ellers ved jeg ikk om du er det.


    Jeg kan altså kun fortsætte - 8 år er STADIG ET BARN!!! Og børn tænker altså ikke særlig ofte over hvad de spørger om.. De er nysgerrige...

    Faderen... Ja.. Altså jeg kender mange mænd der ikke ville se det som værende et problem at knægten spørger. det kan også være faren var flov og derfor lod som ingenting..


    Det er helt okay du føler det var over din grænse, men som gravid ER man jo tyk på maven.

    Ja undskyld men jeg kan altså ikke se den manglende opdragelse i det.. Jeg kan se det irriterende for dit vedkommende ja! Jeg kan også godt blive irriteret over børn der konstant spørger om alt muligt. Og at gå igennem en børnehave med 60 børn to gange dagligt i den tykke ende af graviditeten trækker tænder ud, men jeg ser det altså ikke som mangel på opdragelse, derimod ren og skær nysgerrighed.


Kommentér på:
aaaargh

Annonce