{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
811 visninger | Oprettet:

*AAAARGH* DE dage :-((( {{forumTopicSubject}}

For pokker da en dag indtil videre :-S

Malik ( 1½ år ) kom i seng en time senere igår.. Han vågnede dog til normal tid...
Idag er han hjemme fordi at han ellers skulle ha' været hos en helt fremmed dagplejer og det synes jeg ikke at der var nogen grund til når jeg går hjemme alligevel...

Vi plejer at hygge rigtigt meget når han er hjemme. Starter dagen med at spise ymer og se børnetv lidt.. Så leger vi i stuen og går så for det meste udenfor inden han bliver lagt til middagsluren....

Men idag................. Det er egentlig ok de første 10 minutter, men så er han som om han har spist 10 kilo sukker.. Han løber rundt, hiver fat i alt som han normalt godt ved at han skal holde pølserne fra. Kyler klodser i hovedet på hunden ( GRRR !! Møgunge !! ) , får fat i hundens mad og kyler det rundt, løber rundt og griner når jeg siger at han skal lade være...
Jeg vil gå udenfor men det er lidt regnagtigt og jeg kan selvfølgelig ikke finde hans overtræksbukser som han ikke har brugt i 100 år....

Mit overskud er på nul - Jeg har ikke sovet meget de sidste par dage ( min kæreste arbejder i Glostrup hvor røveriet blev begået i forgårs så vi har været oprørte ) er gravid og går sygemeldt hjemme pga dårlig ryg...

Så jeg ender bare med at være totalt upædagogisk og farer rundt efter ham ( så godt som min ryg nu kan følge med ) og råber og skælder på ham.
Men han er sgu ligeglad, mens at hunden ligner en der har fået tæv ( tror at den er lidt chokket over at dens leder har mistet taget *G* )
Så kommer min kæreste ned og jeg tænker 'aaarh' så kan han tage sig af møgungen - eller rettere sagt, fjerne møgungens forfærdelige mor fra ham...
Men nej, kort efter bliver han ringet op og skal afsted til halløj på jobbet.................................. Eeeeej, så skal jeg være alene med Malik hele dagen :,-(

Tilsidst sidder jeg bare og ser lidt opgivende ud mens Malik hærger, indtil at en lort er på vej ud af bleen, så får jeg taget mig sammen til at smide ham i seng...

Hold da kæft en formiddag... Sidder med hovedpine og dårlig samvittighed over at jeg bare mistede kontrollen fuldstændigt og blev sur og råbende :-S .....
Men så starter vi på en frisk når Malik vågner igen. Jeg skal i hvert fald også op og sove om lidt når dampen er gået lidt af.........

*suk*


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  *AAAARGH* DE dage :-(((
  • #1   3. apr 2008 Århh de dage er sååååå trælse ;o///

    Så må du have en lur Stine også håber jeg din eller jeres eftermiddag går meget bedre.


  • #3   3. apr 2008 ja det er så sådan vores week ender ser ud.. lige så snart mine unger ikke er i bh så karter de rundt.. jeg har både dårligt ryg og knæ så jeg kan ikke aktivere dem nok i week enden..

  • #4   3. apr 2008 Ja... jeg kan godt huske de dage. Nu er vores børn 7 og 4 år, men de har altså de dage endnu... bare mere støjende, og så daler mit energiniveau altså også ret hurtigt.

  • #5   3. apr 2008 Lidt ærgeligt at jeg ikke er den eneste der har det sådan nogle gange, men på den anden side er det rart at høre at jeg ikke er unormal.....

    Det endte godt efter at vi havde sovet begge to.. Min kæreste kom hjem som Malik vågnede og tog ham op.. Så kom han trissende ind i vores soveværelse på sine små bare tæer og var sød som altid..
    Så stod vi op, fik lidt at spise og smuttede en tur op i byen og kiggede på sko til Malik....
    Dejligt at hele dagen ikke var var skod....

    Må godtnok være hårdt for jer hvis børn er sådan hele weekenden smiley
    Man føler sig sgu så magtesløs smiley


Kommentér på:
*AAAARGH* DE dage :-(((

Annonce