{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
562 visninger | Oprettet:

træt? {{forumTopicSubject}}

Bliver I andre også nogen gange træt af det hele? Synes bare lige i dag at ALT er noget l... og at jeg er træt af det hele. Jeg gider ikke gå hjemme mere, jeg er træt af mit hus, min datter gider ikke spise grød (igen) og jeg gider ikke alt det her juleræs. Jeg hader alt det her med pakker og familie komsammen og man skal være ih og åh så glad osv.... ARG!!! jeg er ved at brække mig af det!
Ved ikke hvorfor jeg har det sådan, men hvert år ved juletid bliver jeg bare så træt af det hele med alt det her juleræs. Jeg ville helst springe julen over og bare sidde herhjemme for mig selv eller bruge tiden i stalden på mine heste. Er der nogen andre der også har det sådan???

Undskyld mit sure opstød så tidligt på dagen, men havde lige brug for at komme af med det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  træt?
  • #1   4. dec 2008 Sådan får jeg det også engang imellem, så kan alt bare være ligemeget, og jeg gider ikke nogen som helst. Så får jeg lov at gå og mukke et par dage, også blir jeg go igen. Tror det er årstiden der gør det for mig, når der er gråt og koldt, bliver man sku lidt depri.

  • #2   4. dec 2008 Jeg glæder mig helt vildt til juleaften og elsker juleræsset og julehygge sammen med min datter:) Men kan godt følge dig min datter ville heller ikke havde andet end modermælkserstaning i en periode og skulle næsten tvinge grød i hende, det blev så kun til 1 eller 2 skefulde, men for alle andre gik det helt fint og dres børn på samme alder spiste grød så det batter så bliver man altså lidt frustreret.. har det samme med årstiden fordi det er så lang tid mørkt, synes virkelig at det er svært at komme op om morgenen og gider næsten ikke...

  • #3   4. dec 2008 rart at høre der er andre der kan følge min tankegang smiley Jeg har lige været ude og gå en lang tur med barnevognen og fik også lige ordnet min stald, så nu er humøret lidt bedre synes jeg. men det bliver sikert ødelagt om et par timer igen, for der skal jeg på kirkegården og se min farmor blive sat i jorden :-(. Det er trist, men sådan går det jo desværre når man bliver gammel.

  • #4   4. dec 2008 Jeg glæder mig nu bare til julen er overstået, har nu altid været glad for julen men i år er det helt anderedes, ved ikke lige hvad det er der har forårsaget dette men er træt af alt det juleræs og kulde :o)

Kommentér på:
træt?

Annonce