{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.427 visninger | Oprettet:

så træt så træt {{forumTopicSubject}}

Vores datter på 15mdr er ualmindelig træt i tiden. igår da vi hentede hende i dagplejen, var hun megte bekymret for hende, da hun havde været meget passiv og stille siddende alle hendes vågne timer.Vi tog til vagtlægen, der ville indlægge os på børneafdelingen til observation pga mistanke om absancer, dette blev udelukket igen senere på aftenen og vi blev udskrevet igen kl 22 med åben indlæggelse. da havde mistanke om skoldkopper og sagde det kunne være grunden til hun er så træt. Men ingen skoldkopper bare en enormt træt pige. Idag sov hun til 7.30 og sov igen fra 9 -11.30. så sov hun igen fra 13-15 og kom i seng her kl 18.. det er helt vildt....
Mit spørgsmål er bare hvad ville gøre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så træt så træt
  • #1   6. jan 2011 de har testet hende bare ingen blodprøver det syntes de ikke var nødvendigt. Den åbne indlæggelse er et døgn efter udskrivelse så til kl 22 i aften eller sådan noget.. Ser bare ingen grund til at tage derind igen..

    Andre der har oplevet noget lignende med derers børn?


  • #2   6. jan 2011 jeg ville tage til egen læge og få taget en blodprocent og måske en cap som er infiktionstal. da man bliver meget træt hvis man har for lav blodprocent.

  • #3   6. jan 2011 min venindes søn er igennem det samme lige nu. han er måske hvis de virkelig kæmper for det vågen 2-3 timer om dagen lige nu. han har kold lunge betændelse og en RS virus oveni? Måske det kan være en sådan virus? ved ski ikke helt hvad det er for noget, men han får i hvert fald medicin for det smiley

  • #4   6. jan 2011 me H
    Det bad jeg dem om derinde, men nej det kunne de ikke bare tage fordi jeg mente det var nødvendigt! så står lidt fast her, måske egen læge er lettere at få til det men aner jeg ikke, kan da prøve at ringe imorgen...


  • #5   6. jan 2011 Frk rasksen
    Jamen det har hun ikke, det ville vise sig ved hun hoster meget. Óg hun er lyttet på, så ingen lungebetændelse heller..
    Håber din vendindes søn snart har det bedre nu han er i behandling!!


  • #7   6. jan 2011 Min veninde havde en søn på et år der også sov ubeskrivelgt meget, og de fandt ud af han led af jern mangel.

  • #8   6. jan 2011 iben.
    nej har netop udskudt den ´fordi hun er så træt.

    brina.
    har jeg også tænkt, men det slog de helt hen og sagde det lignede hun ik der har.
    og hun spiser og drikker godt og får sin daglige vitamin pille. Men vil stadig gerne havde hende tjekket for det. Må ringe til lægen imorgen..


  • #9   6. jan 2011 Tænker om hun ikke lige har haft en lang juleferie hjemme?
    Så er det hårdt at starte i dp igen, larm - flere børn - indtryk mm.

    Men igen, så er der meget sygom i luften for tiden.

    Vi har selv en søn der sover 18.30-08.00 og igen fra 11.30-15/16 tiden.

    Her ved vi at det skyldtes hans lave mad/ drikkelse indtag, igennem 1½ år. Han er til kontrol hver 2 mdr og lige været indlagt i 5 dage i dec.


  • #11   6. jan 2011 Linda jo hun har været hjemme i halvanden uge ca. Men syntes bare det er voldsomt hvis det kan ændre søvn behovet så markant.... og de burde vel have mere energi efter ferie? Men håber du har ret smiley hun spiser heller ik meget for tiden, det betyder jo også noget. At hun er ved at få mange tænder, kan det også spille ind?

  • #13   7. jan 2011 Det kan det sagtens.

    Uden benzin kan en motor ikke køre.

    Frederic viser ikke når hans krop ikke har mere energi, jo på en måde - for så kørere han i endnu højere gear, hvor dp må stoppe ham og sige at det er okay at slappe lidt af - sætter sig sammen med ham og læser en bog.
    Hvor han herhjemme mer tør vise at han's krop ikke kan mere og lige lægger sig.

    Han havde en laang periode sidste år hvor han også var passiv - ikke kunne følge med i dp's hverdag - måtte op at side under gå ture - ikke holde til gymnastik - ikke klare mange mennesker osv.

    Frederic havde også første dag efter lang ferie, i mandags.
    Han er ekstrem træt igen. Netop fordi han atter er ude i verden og ikke bare har gået hjemme hos mor og far i så lang tid.

    Hans aktivitets niavu er jo steget vildt meget, fra bare at gå og tulle rundt herhjemme - der sker meget mere - mange indtryk igen - megen larm - tumle i sne med resten af drenge banden - gå ture med dp - 2* gymnastik hver uge osv.


Kommentér på:
så træt så træt

Annonce