{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.083 visninger | Oprettet:

Erfaring med "børn med særlige forudsætninger" {{forumTopicSubject}}

Ja det er der vi efterhånden er begyndt at tænke at vores datter hører til. Hun er 7 ½ år nu, og vi har valgt at lade hende teste på fredag.

Vil høre om der er nogle herinde der har eraring med dette, så hører jeg gerne fra jer og deler erfaringer og oplevelser.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaring med "børn med særlige forudsætninger"
  • #1   5. aug 2013 Hvad menes der med særlige forudsætninger?

  • Anne K
    Anne K Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 16
    #2   5. aug 2013 Jeg har haft 2 børn med særlige forudsætninger. Og har nu et barnebarn på 4 år som viser tydelige tegn på særlige forudsætninger...
    Jeg ville ønske der dengang mine børn var børn også havde været et sted de kunne være blevet testet...
    Det kan være meget ensomt og hårdt før børn mede særlige forudsætninger, måske fordi de tænker og ser samt analysere meget mere end de andre børn...De har brug for ekstra udfordringer i skolen...Mine gik på en privatskole, som på nogen punkter gav dem de udfordringer de havde brug for.
    Den mindste lært sig selv at tale flydende engelsk ved at se tegnefil, så engels læreren troede jeg var englænder fordi hun kunne sproget flydende..Efter studentereksamen tog og en veninde til Indonesien hvor de boede privat...Der lærde hun sproget på 3 mdr. så hun kunne det flydende....
    Held og lykke for dig og dit barn.


Kommentér på:
Erfaring med "børn med særlige forudsætninger"

Annonce