{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.592 visninger | Oprettet:

toiletsæde til børn ???? {{forumTopicSubject}}

hej piger / evt mænd :-)'

vi har en dreng på nu 2½, blir 3 til august. vi har længe forsøgt om han ikkk vil på potten (også i dagplejen), vi / DP mor tilbyder ham det næsten daglig, han vil i perioder 1-2 gange, MEN
1. han sidder der 2 sek.
2. for det meste siger han NEJ!!!
3. somme tider holder vi lange pauser fra den for di han flygter fra den.
Jeg har lige her til morgen snakket med vores DP mor omhan føler ubehag ved at sidde på den siden han ikk vil..?? vi er blevet enige om han prøve at anskaffe os et toiletsæde, hvis han nu ikk kan lide at sidde på potten (måske er han lidt bredrøvet) smiley

Men nogen af jer der har bedre erfaring med bare et toiletsæde frem for en med stige???

har i nogle gode råd osv??
hva skal jeg lede efter??

håber i kan hjælpe smiley
sabrina


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  toiletsæde til børn ????
  • #1   18. apr 2012 det skal lige siges at de 2 andre børn som er yngre sidder på potten dagligt, så det er ikk fordi han er ene om det smiley

  • #3   18. apr 2012 det er somom når han har perioden han egentlig gerne vil, men der er noget der kommer vejen for ham.. har tønkt om det gør ondt på han at siddepå potten


  • #4   18. apr 2012 jeg er enig med Tania - vent til han er klar smiley

  • #6   18. apr 2012 Jeg synes heller ikke det lyder som om han er klar. smiley

  • #7   18. apr 2012 Lyder bestemt ikke som om han er klar til at blive renlig !! Man må for alt i verden ikke presse dem ud i det, da dette har den modsatte effekt.

    Jeg kan trøste dig med 2 ting, 1. drenge er langsommere til at blive renlig, end piger er. 2. Min egen søn, blev 3 den 6. April og er først for 3 mdr siden begyndt at interessere sig for at sidde på wc. Går han uden ble, kommer han og siger når han skal tisse ( kan dog smutte, hvis han er midt i en god leg)

    Husk der er stor forskel på børn og deres evne til at være klar, til de forskellige ting smiley Det er dog vigtigt at man accepptere det.

    Jeg købte toiletsæde til Oliver, han bruger det dog yderst sjældent ... Han vil hellere bare tisse "li som mor" smiley Hehe


  • #8   18. apr 2012 det er heller ik fordi han blir presset, ville bare give ham en anden mulighed, han blir tilbudt og siger han nej så er det ok.. han håber det ikk, han siger det bestemt, så man ik er i tvivl smiley
    men vil spøve at købe en med stige så må vi se hva det gir smiley

    tak


  • #9   18. apr 2012 Denne her har min fætter og kusine lige fået og de ville heller ikke bruge potte.

    http://www.fisher-price.com/fp.aspx?st=2000&e=product&selcat=bgpty&pid=47171


  • #10   18. apr 2012 sys bestemt heller ikk han lyder klar overhovedet.... det fint du vil prøve noget andet men jeg tror virkelig ikk du skal sætte dine håb højt... min søn er 2,8 mdr og vi spørger ham ca hver anden time om han skal på potten nogen gange siger han ja og kommer derud og tisser og andre gange siger han nej også lader vi være... men han er glad når han kommer på potten og vi kan næsten ikk få ham fra den igen.... det er sådan det bør være når de er klar...

  • #11   18. apr 2012 Jeg vil vente lidt med og prøve og få ham på wc / potte og nu når det bliver sommer kan du jo prøve og lade ham løbe og lege uden ble på måske det kommer lidt af sig selv han gerne vil på wc / potte i stedet for at have våde bukser smiley

  • #12   18. apr 2012 ja det kan være i har ret... smiley tusind tak for jeres gode svar smiley


  • #13   18. apr 2012 Min datter ville heller ikke bruge potte, men et sæde med stige var hun glad for..

    Dog vil jeg som de andre sige, at det lyder til han ikke er klar endnu. smiley


  • #14   18. apr 2012 Maya bliver tre til sep, og vil heller ikke potten... Hun er dog begyndt at interessere sig for toilettet, det er jo der mor sidder... Har købt et toiletsædet i Brugsen og hun sidder der når hun har lyst... Spørger hende jævnligt og vil hun kommer hun derom men siger hun nej dropper vi det... Tror heller ikke de er helt klar så maya får selvfølgelig lov når hun selv vil men uden resultat og uden pres men bare hun gider engang mellem er fremskridt her.. Har snakket med Dp om det og der sidder hun på potten lidt sammen med de andre... Tager det stille og roligt, er sikker på der pludselig kommer en dag

Kommentér på:
toiletsæde til børn ????

Annonce