{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
719 visninger | Oprettet:

smerter i kroppen {{forumTopicSubject}}

hej piger.

i december 2011 var jeg indlagt på sygehuset det meste af december, fordi jeg fik nogle krampeanfald i maven. de kom lige pludseligt, nogle gange kunne jeg mærke, de var på vej - men bestemt ikke altid. det føltes som om, min mave trak sig sammen, og bare gik i krampe. jeg kunne ikke strække min mave ud, kunne kun krølle mig sammen. og det var ikke altid smart, når jeg gik udenfor og det skete, og jeg så måtte ligge mig på jorden i gråd og ringe efter hjælp.
lægerne kunne ikke finde ud af, hvad det var, til trods for alle mulige scanninger, prøver m.v. så de udskrev mig, og et par dage efter, skete det samme, og jeg blev indlagt igen. og sådan gik hele min december måned, og intet smertestillende kunne tage smerten .

nu er sagen så, jeg fik to af disse anfald i går aftes igen. det første skete, imens jeg var ude og lufte mine hunde i haven, at jeg måtte knække sammen og holde ved døren, for ikke at falde - og heldigvis lå jeg i min seng, da det andet skete. jeg har lagt syg hele weekenden, så det hjalp ikke med det anfald i går. derudover har jeg smerter i lænden, eller ude i siden af lænden samt siden af maven, får stikkende smerter i brystet og mine skuldre gør ondt konstant. i går blev det så slemt, jeg overvejede at ringe efter min kæreste, som kunne køre mig på sygehuset, men han hyggede hos nogle venner, så ville ikke forstyrre ham

jeg er lidt utryg ved smerterne i brystet, da min far er hjertepatient (min morfar og farfar er også), og min far har sagt et par gange, jeg måske skal overveje at blive tjekket engang - for jeg har generne i mig.

er der nogen, der har oplevet noget lignende og evt ved, hvad det kan skyldes? har selv tænkt på noget angst/stress af en art, men ved slet ikke, om det kan have noget at gøre med det..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  smerter i kroppen
Kommentér på:
smerter i kroppen

Annonce